Skurupu Skrevet 28. januar 2019 Del Skrevet 28. januar 2019 De få gangene jeg skriver et illsint, følelsestungt innlegg her eller andre steder på nettet, og rett før jeg poster tenker jeg "naaaah, det er unødvendig" og lukker siden. Det er en seier! 8 Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 Sladding i snøen nå som vi har dette været gjør meg glad 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. februar 2019 Del Skrevet 1. februar 2019 (endret) Edit: jeg var litt trøtt og postet i feil tråd. Bare slett. Endret 1. februar 2019 av Kjøleskap Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 De få gangene jeg skriver et illsint, følelsestungt innlegg her eller andre steder på nettet, og rett før jeg poster tenker jeg "naaaah, det er unødvendig" og lukker siden. Det er en seier! Gjør det samme, i Word. Noen ganger hjelper det å bare få det skrevet ned hva man tenker, det i seg selv er en slags "bearbeiding", og når man sletter teksten er det som om om man blir"ferdig med det". Det gjelder for meg i alle fall. Og ja, det er virkelig en seier, og det er modent av deg. Ja til konstruktiv og saklig debatt på nettet :-) Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Glad for at det straks er helg. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 22. februar 2019 Del Skrevet 22. februar 2019 Det som gjør meg glad for tiden: - er å omøblere og rydde. Det ser utrolig fint ut, og det gjør virkelig noe med atmosfæren i rommet :-) - Når det er helt stille. Stillhet er så ufattelig deilig. - Bikkja! Kan ikke unngå å bli glad av den lille tøyseklompen 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 Kjapp leveringstid og levering rett i postkassen gjør meg glad, spesielt når man trenger noe kjapt. Ha denne i bakgrunnen: Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. februar 2019 Del Skrevet 26. februar 2019 OH, takk! Driver faktisk å ser etter nettopp sånne videoer for å lage en liste med digg avslappende bakgrunnsstøy. Digger det. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Jeg elsker når folk klager over at ytringsfriheten deres blir innskrenket fordi de ikke er velkommen på visse nettsteder. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Knust kvikklunsj i vaniljeyoghurt 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Betale for maten før servering. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. mars 2019 Del Skrevet 5. mars 2019 Endelig fått luket vekk feilen som gjorde at bilen fuska så grådig. Viste seg å være vann i gassspjeldgiveren. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Drar bort i to uker nå, klin aleine. Blir godt å koble av og gjøre akkurat det jeg vil, når jeg vil! 4 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 6. mars 2019 Del Skrevet 6. mars 2019 Drar bort i to uker nå, klin aleine. Blir godt å koble av og gjøre akkurat det jeg vil, når jeg vil! Kos deg maks! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 https://open.spotify.com/playlist/5xlXWK6qfwYYSUGvsJwKfB Lenke til kommentar
slemskurk Skrevet 7. mars 2019 Del Skrevet 7. mars 2019 Protonmail har kommet med bro for mail-klient. ...Det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 (endret) Klesstilen til indiske kvinner! Så feminint! Skulle ønske alle gikk sånn. Endret 8. mars 2019 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
slemskurk Skrevet 8. mars 2019 Del Skrevet 8. mars 2019 Knust kvikklunsj i vaniljeyoghurt Du har ikke levd før du har biti av begge endene på en kvikklunsj-pinne, og sugd kaffi igjennom den. 3 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 11. mars 2019 Del Skrevet 11. mars 2019 https://www.womenonweb.org/ Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 12. mars 2019 Del Skrevet 12. mars 2019 Jeg besto muntlig og siste eksamen på master! Kun masteroppgaven igjen nå 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå