Dusken Skrevet 28. oktober 2018 Del Skrevet 28. oktober 2018 At jeg mottar en spam-mail fra Diskusjon, og før jeg rekker å rapportere den, har de oppdaget og slettet den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. november 2018 Del Skrevet 8. november 2018 Hjorten er snill Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 ^Musikk, yeah, og varm te.~ Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 Jobbintervjuet i dag gikk fint. Sa de fikk et godt inntrykk og slikt. Fått igjen svar på blodprøver. Jeg har visst hatt kyssesyken ... forklarer all sykdom tho. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 https://www.nrk.no/norge/norge-vil-ikke-selge-forsvarsmateriell-til-saudi-arabia-1.14287139?fbclid=IwAR1DqdEEoEIqg83MQ1DZj5aw_40_gYJeqAudsAJG8hXW-lZfxUREK9vaqec Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. november 2018 Del Skrevet 9. november 2018 (endret) Sykt fornøyd med ominnredningen av stuen. Enste negative er at det nå føles ut som jeg er hos noen andre og ikke hjemme Går seg nok til. Endret 9. november 2018 av Skogslik 2 Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 10. november 2018 Del Skrevet 10. november 2018 En latte og litt dyp, rolig pusting er alltid godt når man ikke er i beste humør.~ Å ominnrede litt er ikke noen dårlig idé, faktisk.. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Når jeg handler på butikken har jeg for vane å gå rundt og sjekke at skapdører er igjen, og dørene til frysediskene. Samt at ting ser fint ut i hyllene. I går fikk jeg ros av ei dame som jobbet der for at jeg lukket igjen en dør i frysedisken som sto åpen. Slike små handlinger kan hjelpe stort. Kanskje reduseres ikke holdbarheten på varene, fryserne er styrt av termostat, så her kan det spares strøm. Det gagner både butikken og forbrukerne. Det skader absolutt ikke å være hyggelig og behjelpelig 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Slik gjør jeg også. Irriterer vettet av meg å se en åpen frysedisk. Hva slags mennsker er det som går i fra frysedisken åpen? Veldig vanlig, ser det ut til, men har aldri tatt noen på fersken. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 14. november 2018 Del Skrevet 14. november 2018 Slik gjør jeg også. Irriterer vettet av meg å se en åpen frysedisk. Hva slags mennsker er det som går i fra frysedisken åpen? Veldig vanlig, ser det ut til, men har aldri tatt noen på fersken. De samme som legger igjen fryse og kjølevarer i godterihylla heller enn å gå tilbake med det eller gi det til kassepersonalet, antakeligvis? 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. november 2018 Del Skrevet 15. november 2018 Når du krangler med noen på internett og du holder deg saklig, mens motparten avslutter med masse personangrep, og så lar du være å svare på det slik at de trur at de vant, mens i realiteten ser alle hvor idiotiske de er. Noen ganger bare venter jeg på at personangrepene skal begynne slik at jeg vinner "by default". Herlig følelse. 5 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 17. november 2018 Del Skrevet 17. november 2018 (endret) Gikk brått opp i lønn med 20 kr per time, fordi sjefen er fornøyd og ikke vil risikere å miste meg. (Har aldri gitt signal om at jeg vil slutte, bare så det er sagt.) Sånt er hyggelig. Endret 17. november 2018 av CFM 4 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. november 2018 Del Skrevet 18. november 2018 Sykt fornøyd med ominnredningen av stuen. Enste negative er at det nå føles ut som jeg er hos noen andre og ikke hjemme Går seg nok til. Her også, hehe. Fikk plutselig mer plass nå og det veldig koselig her nå Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Musikk som virkelig resonerer med sjela. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. november 2018 Del Skrevet 19. november 2018 Allt jeg har kjøpt hos komplett se under https://www.spillforumet.no/traad/black-friday-2018.3536/ 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. november 2018 Del Skrevet 23. november 2018 Ny jobbpc er bestilt 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 I dag besøkte jeg Matadome arena der selve klimakset på Karate Kid foregikk Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 30. november 2018 Del Skrevet 30. november 2018 Treningen går bra, greide 9 pull ups her om dagen, ny pers. Vekta er stabil. Spiste en stor middag i går, som planlagt ga en utrolig god tøm-ryggen opplevelse som ga frysninger og en lettelse, som jeg tar med meg inn i helgestemningen. Kjenner at det er fredag i dag 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. desember 2018 Del Skrevet 1. desember 2018 Data pulten minn er ferdig skrudd sammen, med diode lys som blinker. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå