Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Når jeg handler på butikken har jeg for vane å gå rundt og sjekke at skapdører er igjen, og dørene til frysediskene. Samt at ting ser fint ut i hyllene. I går fikk jeg ros av ei dame som jobbet der for at jeg lukket igjen en dør i frysedisken som sto åpen. Slike små handlinger kan hjelpe stort. Kanskje reduseres ikke holdbarheten på varene, fryserne er styrt av termostat, så her kan det spares strøm. Det gagner både butikken og forbrukerne. Det skader absolutt ikke å være hyggelig og behjelpelig  :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Slik gjør jeg også. Irriterer vettet av meg å se en åpen frysedisk.

Hva slags mennsker er det som går i fra frysedisken åpen? Veldig vanlig, ser det ut til, men har aldri tatt noen på fersken.

De samme som legger igjen fryse og kjølevarer i godterihylla heller enn å gå tilbake med det eller gi det til kassepersonalet, antakeligvis?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Når du krangler med noen på internett og du holder deg saklig, mens motparten avslutter med masse personangrep, og så lar du være å svare på det slik at de trur at de vant, mens i realiteten ser alle hvor idiotiske de er. Noen ganger bare venter jeg på at personangrepene skal begynne slik at jeg vinner "by default". Herlig følelse.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...