Skogslik Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Det reeeegner! Har ikke gjort det på ukevis. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Ja men det var ikke rare regnet. Ser det er mer fart i det innover hos dere ja. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Ja men det var ikke rare regnet. Ser det er mer fart i det innover hos dere ja. Ja regnet litt her, men åsen gikk det å få ut rustfjerneren ut av munnen da. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 (endret) Bachelor levert!! god sommer!!! Endret 1. juni 2018 av Lami 2 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Fikk sendt stesønnens oppholdsøknad og malt væranda-gjerdet. Vondt i ryggen, men nice å få ting unnagjort. ? Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Endelig fått demontert og renset/smurt bremsene forran på bilen og malt terassegulvet. Virker heller ikke som at varmen gir seg enda Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 At jeg kan kjøpe 3000 hansker til 300 kroner fra kina. Dårlige hansker, men likevel. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Fått akseptert bud på min første leilighet. Nå krysser jeg fingrene for at den overlever to uker med forkjøpsrett Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Flere orgasmer etter hverandre! 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Kort prosess med AK47 mot innbruddstyver i Memphis Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Vakre kvinner. (Har jeg lov til å skrive det i 2018?) 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Kvinner er ikke vakre. Se de før de har sminket seg i 3 timer eller etter de har fjernet sminken. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Tullball. Det finnes mange kvinner som ikke trenger sminke for å være vakre. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Mange kvinner som blir styggere med sminke 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Det er helt sant. Norske kvinner er veldig dårlige til å sminke seg. Alt for mye sminke er regelen heller enn unntaket. Min ikke-norske samboer og jeg har vært på ferie i Norge flere ganger. Noe av det første hun la merke til var at norske kvinner alltid går med sminke. Hun syntes det var veldig rart å trenge sminke for å gå på jobben, eller på butikken. Her hvor vi bor er sminke noe man bruker til fest, ikke til hverdags. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Har fått høre at vi nordmenn er veldig stilbevisste av utenlendinger. Det stemmer nok det.Husk også at under lagene med sminke er det mest sannsynlig en jente som tror hun ikke er god nok som hun er, selv om hun er nydeligere uten sminke. Eldre kvinner bruker ikke like ofte sminke, vet ikke om det er fordi de gir faen eller har fått ett bedre selvbilde i løpet av årene sine (dette skjer gjerne når vi når 30, veldig mange er usikre lenge ut i 20årene).Litt er mye når det gjelder sminke, er dessverre ikke alle som får den beskjeden, hva skal man tro med alle skjønnshetsidealene de blir bombadert med hele tiden? En kvise er en krise liksom. WTF. Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 For en gangs skyld var alt bra med hjertet på kontroll i dag. Tror nesten det er første gang det har vært stabilt i tre sammenhengende måneder på 6 år. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 (endret) Det er helt sant. Norske kvinner er veldig dårlige til å sminke seg. Alt for mye sminke er regelen heller enn unntaket. Min ikke-norske samboer og jeg har vært på ferie i Norge flere ganger. Noe av det første hun la merke til var at norske kvinner alltid går med sminke. Hun syntes det var veldig rart å trenge sminke for å gå på jobben, eller på butikken. Her hvor vi bor er sminke noe man bruker til fest, ikke til hverdags. Dama mi bruker bare sminke på fest / byen. Hun har faktisk skikkelig bra hud og er naturlig pen ellers. Når hun har på litt sminke på fest og blir brisen så bare dør jeg av det blikket hun skaper. Det er virkelig effektfullt når man har noe å sammenligne med. Fra naturlig pen og "jordnært" utseende i hverdagene, til superdeilig på fest... Hjelp Endret 7. juni 2018 av Edgelord 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå