RRhoads Skrevet 7. mai 2018 Del Skrevet 7. mai 2018 Nei. Det er en kopi av Cola Zero, som bare heter "Pepsi".Det er sukker i Pepsi. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 JOKKE LENGE LEVE JOKKE. :green: :green: Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Ikke i denne. Mener du Pepsi Zero Sugar? Det er det samme som Pepsi Max. De har bare skiftet navn. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Gått 13 dager siden test. Har ingen kjønnsykdommer! Med mindre de kontakter meg sånn i dag eller morra som er den siste dagen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Ikke i denne. Mener du Pepsi Zero Sugar? Det er det samme som Pepsi Max. De har bare skiftet navn. Ja, skal ikke si at det er helt umulig. Mener den smaker anderledes, men kan ha blitt lurt av designet. Men det står ikke Zero Sugar noe sted på flasken. Den heter bare "Pepsi", og så står det "bold taste" og "no calories" i liten skrift øverst på etikketen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Når man får en ny arbeidsoppgave og jeg kan bare sitte her og jobbe med SQL en stund. Hater alt annet som må gjøres etterpå, men nå er det digg. Lenke til kommentar
...... Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Reagerte på at PC-en ble fryktelig varm under spilling i dag. Åpnet den opp og sjekket, og alle viftene stod bom stille. Viste seg at strømkabelen til viftene som lå i front hadde løsnet, sikkert skjedd i går når jeg flyttet på PC-en under støvsuging.Glad jeg fikk koblet alt til igjen og rengjort alle vifter, og nå virker PC-en som ny. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 Reagerte på at PC-en ble fryktelig varm under spilling i dag. Åpnet den opp og sjekket, og alle viftene stod bom stille. Viste seg at strømkabelen til viftene som lå i front hadde løsnet, sikkert skjedd i går når jeg flyttet på PC-en under støvsuging. Glad jeg fikk koblet alt til igjen og rengjort alle vifter, og nå virker PC-en som ny. Ja, er digg når man finner ut av problemer fort, og at man er helt sikker på at problemet er løst. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 Sverigetur i morra! Vekk fra alt styret Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. mai 2018 Del Skrevet 16. mai 2018 At jeg snart drar på roadtrip fra sverige til danmark,tyskland,sveits,østerrike, italia og frankrike. Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 18. mai 2018 Del Skrevet 18. mai 2018 - Kjæresten min - Er så og si ferdig med kvalitativ eksamen, mangler egentlig bare korrekturlesing. Snart ferdig med forskningsprotokoll, og er over halvveis på kvantitativ eksamen. - Snart sommerferie, og fullført 1. år på master! Plutselig er man tilbake i arbeidslivet igjen! - Temperaturen ute har begynt å bli akkurat passe. Ikke for kaldt, og ikke for varmt! Fornøyd! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. mai 2018 Del Skrevet 21. mai 2018 https://www.youtube.com/watch?v=FzXG-TZ17Ec Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Hyggelige ting i livet mitt: Hatt siste(!) heldagsforelesning for hele året idag. Skal en liten tur innom universitet i morgen, men ellers blir det kun masteroppgaveskriving Og jeg som først trodde at jeg hadde dårlig tid i begynnelsen, innser at jeg vil ha god tid til å skrive på introduksjon og metode, noe som betyr at jeg forhåpentligvis får skrevet den skikkelig og bra. Ligger godt an med alle 3 hjemmeeksamene tidsmessig. Føler derfor at jeg kan ta meg velfortjent tid ca 1-2 timer soling! Jeg skal veldig, veldig snart flytte. Synes temperaturen er mer passe nå. Godt og varmt, men verken for varmt eller for kaldt. Og ellers alle andre ting: Kjæresten, og alle andre jeg er glad i Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. mai 2018 Del Skrevet 23. mai 2018 Fikk lyst å se Twin Peaks nå! Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 24. mai 2018 Del Skrevet 24. mai 2018 Er ikke singel lenger. Så kjekt for deg, Edgelord. Long live the løøøv below. Barnefri idag. Yeay! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. mai 2018 Del Skrevet 28. mai 2018 Fikk over 1200 kr i kundeutbytte fra forsikringen Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Besto en labsertifisering idag, og har bada i dag i helt deilig badetemperatur (for å feire at jeg er sertifisert!) Jøss, altså, vi er enda i mai, så føles det som at det er midt på sensommeren Men det var veldig deilig når regna igår, ble glad av det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå