Niqābninja Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Slik har jeg det med babyer! Hehe Det skal ikke mange valpebildene til før jeg tar meg selv i å go'snakke med skjermen. O.o Lenke til kommentar
Sparkey Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Når jeg klarer å stå opp tidligere enn samboeren min i helger og lager frokost til henne på senga, for så å se hvor glad hun blir med en trøtt smil gjør meg glad. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Slik har jeg det med babyer! jeg er sikker på at du skrev "nyfødte menneskebabyer er stygge" en plass! jeg skal finne det innlegget :!: Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg kan sove til 8 i morgen Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Når jeg klarer å stå opp tidligere enn samboeren min i helger og lager frokost til henne på senga, for så å se hvor glad hun blir med en trøtt smil gjør meg glad. Jeg lager rundstykker med salat, ost, skinke og tomat til min kjære hver lørdagsmorgen Zaroos: De helt ferske er som regel ikke så pene å se på da Men etterpå blir de jo skikkelig fine! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 L_C: Sånn som disse? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Nettopp kommet ut av mammaen: De er en av tingene som gjør meg skikkelig lykkelig for tiden. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nydelig! Tipper de lukter godt også!! Å så glad jeg hadde blitt om jeg fikk to Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Glad?? Jeg hadde dævva! Kanskje gitt bort en til mamma :!: men nei. Ikke akkurat nydelige de de kommer ut blodige Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Av en eller annen grunn, blir jeg glad hver gang folk - helst jenter - poster i RPP ^^ Liker å se at folk poster der, hvem vet, kanskje jeg i underbevisstheten håper at det skal komme noen og ta fra meg førsteplassen og spamme mer bilder enn meg Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Hoho, du liker meg med andre ord (siden jeg for et par min siden la ut bilde.hehe). Men spamme mer enn deg?? neppe Endret 16. september 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Klart jeg gjør ^^ Jeg leter fortsatt etter ei brukbar symaskin for å ta deg på ordet Nåh, kom igjen, du vet du vil Jeg er glad for å ha fått opp gardiner på begge vinduene mine nå, mMmm ... sort fløyel <3 Er så kos ^^ Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Haha, jeg leste "rosa gardiner" :!: litt dårlig syn på meg etter klokka ett tror jeg. Hoho, ja det var denne kjolen da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Rosa ja ... Det hadde kanskje vært noe. Eller blomstrete, alà min nåværende kjole Ja, det var den. Har til gode å finne noen raffe og passende her i Steinkjer. Bare slike bestemorkjoler. Kan være jeg er på helt feil butikker også Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nydelig! Tipper de lukter godt også!! Å så glad jeg hadde blitt om jeg fikk to De lukter kjempegodt. Mest fantastiske babyene en lykkelig tante kunne ønsket seg. Er så gøy å se dem vokse. ^^ Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg tror jeg har lukta på babyer en gang, og det husker jeg rett å slett ikke. Men fy faen, det er morsomt å holde dem Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Spørs helt hvor små de er. Nå kan jeg bare slenge dem på skulderen med hånden under rumpa deres og gå og varme melk samtidig. Da de var mindre måtte de ha konstant støtte i ryggen etc., og det er småskummelt. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Haha, sant det. Uansett når dem har blitt en måned eller to er dem utrolig søte, og utrolige lette og morsomt å holde i Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Det at jeg nå er nærmest sikret jobben som fakturaansvarlig på jobben. Masse ansvar, en del rutine og jeg kan nærmest skape min egen dag. Jeg ordner systemer og rutiner og kan være nyskjerrig. Da har jeg gått fra saksbehandler innen forsikring til å bli fakturaansvarlig for hele skadeavdelingen min på 2 måneder. De andre hater faktura, jeg elsker det Sjefen fikk litt sjokk, men nå ser det ut til at jeg får den siden sjefen sa "Vi legger mer av de fakturaene over på deg nå" og når xxx som gjør det nå får netcom faktura så følger du bare med på henne for å se hvordan hun gjør det. Du skaper ditt eget system osv for orden, du har ansvaret Tror det er så nære som det kan bli ;D Lenke til kommentar
tommentmn Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Lønn gjør meg glad. At hele lønna går bort i regninger gjør meg ikke glad. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Haha, sant det. Uansett når dem har blitt en måned eller to er dem utrolig søte, og utrolige lette og morsomt å holde i De er faktisk bare litt over en måned gamle. Men så ble de født en måned for tidlig (tvillinger blir som oftest igangsatt tidligere fordi de er redd for at de ikke skal få nok næring den siste tiden), så de veide 1750 og 2200 gram hver. Det de veier NÅ er nærmere normal fødselsvekt enn det de gjorde da de faktisk ble født. Men de har utrolig sterke muskler allerede, for å være så små. Jordmoren ble helt imponert da hun så dem løfte hodet på egenhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå