Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg klarer å stå opp tidligere enn samboeren min i helger og lager frokost til henne på senga, for så å se hvor glad hun blir med en trøtt smil gjør meg glad.

Jeg lager rundstykker med salat, ost, skinke og tomat til min kjære hver lørdagsmorgen :innocent:

Zaroos: De helt ferske er som regel ikke så pene å se på da :) Men etterpå blir de jo skikkelig fine!:)

Lenke til kommentar

Det at jeg nå er nærmest sikret jobben som fakturaansvarlig på jobben. Masse ansvar, en del rutine og jeg kan nærmest skape min egen dag. Jeg ordner systemer og rutiner og kan være nyskjerrig.

Da har jeg gått fra saksbehandler innen forsikring til å bli fakturaansvarlig for hele skadeavdelingen min på 2 måneder. De andre hater faktura, jeg elsker det :)

Sjefen fikk litt sjokk, men nå ser det ut til at jeg får den siden sjefen sa "Vi legger mer av de fakturaene over på deg nå" og når xxx som gjør det nå får netcom faktura så følger du bare med på henne for å se hvordan hun gjør det. Du skaper ditt eget system osv for orden, du har ansvaret :)

Tror det er så nære som det kan bli ;D

Lenke til kommentar
Haha, sant det. Uansett når dem har blitt en måned eller to er dem utrolig søte, og utrolige lette og morsomt å holde i ;)
De er faktisk bare litt over en måned gamle. Men så ble de født en måned for tidlig (tvillinger blir som oftest igangsatt tidligere fordi de er redd for at de ikke skal få nok næring den siste tiden), så de veide 1750 og 2200 gram hver. Det de veier NÅ er nærmere normal fødselsvekt enn det de gjorde da de faktisk ble født. Men de har utrolig sterke muskler allerede, for å være så små. Jordmoren ble helt imponert da hun så dem løfte hodet på egenhånd. :wee:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...