Skurupu Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Lan Marie Nguyen Berg. Hun gjør en fantastisk jobb som Miljøbyråd i Oslo. Ikke rart MDG er det tredje største partiet i Oslo. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. april 2018 Del Skrevet 19. april 2018 Vorpx gjør meg glad jeg kan exe spille Bioshock 1 som vr spill. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. april 2018 Del Skrevet 20. april 2018 Dette må være en drøm for du er for god til å være sann. Men ikke vekk meg enda. Jeg vil være her med deg litt mer Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Lan Marie Nguyen Berg. Hun gjør en fantastisk jobb som Miljøbyråd i Oslo. Ikke rart MDG er det tredje største partiet i Oslo. Dette var en spøk, ikke sant? 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Overhodet ikke. Hun rydder opp i byen, og gjør livet vanskelig for bilister. Jeg elsker det. Ser man på kommentarfeltene så er hun djevelen selv, men ser man på stemmesedlene så har hun veldig mye støtte. Folk liker politikken hennes. 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Digger henne selv. Selvfølgelig lager bilistene mye bråk, det har de alltid gjort. Blir fantastisk med delvis bilfritt Oslo, gleder meg! Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Borten Moe trekker seg som nestleder. Vi skjønte vel alle at det var han som hadde sendt meldingen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Mange som tror at Viggo var i Baneheia eller at Elvis er i live men det blir ikke sannhet av den grunn. Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 Greit nok, men Borten Moe er kjent for å være dritsekk. Ordnet det slik at en høyspentmast ble plassert like ved et boligfelt isteden for i nærheten av hyttetomten hans. Blåveis rundt julebord-tider fordi "han falt uti en grøft". Fyren er en vits. Er relativt sikker på at det kommer frem at det var hans ide å sende meldingen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. april 2018 Del Skrevet 24. april 2018 Jeg er så forelsket og glad i noen at jeg vil fikse hele livet mitt 4 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. april 2018 Del Skrevet 25. april 2018 At jeg kan blaste musikk på dagen nå uten å få sinte, eldre norske gubber som er rusa på døra som krever at jeg senker lyden ellers får jeg juling (fra langt ovenfra, snakket med en nabo som bor rett ved meg (vegg i vegg) her om dagen og spurte om de hørte masse unødvendig bråk fra leiligheten min, det kunne de ikke si at de hørte så mye av). Måtte ett skriv til fra styret om at folk får lov til å høre på musikk og at alle blir oppfordret til å politianmelde ubehagelige hendelser, men men, jeg er happy 1 Lenke til kommentar
OtherHalf Skrevet 27. april 2018 Del Skrevet 27. april 2018 En ting som er hyggelig og gjør meg glad: Fredag! :new_woot: Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Har aldri vært så sikker på kjærligheten. Det finnes ikke tvil. Jeg vil ha deg Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. april 2018 Del Skrevet 28. april 2018 Jeg er immun mot hodepine. Har i løpet av mitt 32 år lange liv aldri hatt vondt i hodet. Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. april 2018 Del Skrevet 29. april 2018 Har de siste to dagene ikke hatt hodepine. Har det 5 av 7 dager i uken i snitt. Men glad for at jeg ikke har hatt det nå. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Pepsi sin kopi av Cola Zero er enda bedre enn Cola Zero. Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Pepsi sin kopi av Cola Zero er enda bedre enn Cola Zero. Tenker du på Pepsi Max? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Nei. Det er en kopi av Cola Zero, som bare heter "Pepsi". Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. mai 2018 Del Skrevet 6. mai 2018 Når jeg skulle hente en pakke, og hadde lest feil på koden (8 vs 6, telefonen har et idiotisk fargetema der numrene kommer opp lyseblått på lysegrått), så åpnet hun skapet og kikket etter pakken, og fant den. Super kundeservice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå