Skogslik Skrevet 23. mars 2018 Del Skrevet 23. mars 2018 Helg! Vinylplate som snurrer, øl i glasset. 2 Lenke til kommentar
xDominiel Skrevet 26. mars 2018 Del Skrevet 26. mars 2018 Våren. Så jeg håper den dukker opp snart. 1 Lenke til kommentar
Lefse1 Skrevet 30. mars 2018 Del Skrevet 30. mars 2018 Jobber i butikk og det er hyggelig når det kommer snille og blide unger innom. 2 Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 I dag viste baderomsvekta under 100kg for første gang på tre år 8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. mars 2018 Del Skrevet 31. mars 2018 Var en dame som så Elvis i april '73 og så igjen mai '73 , han så faktisk ut i bedre form i mai så det kunne svinge fra mnd til mnd. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Ca 40.000 i skattefradrag på reise i 2017, awh yes 1 Lenke til kommentar
mj8339129 Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 (endret) . Endret 1. mai 2018 av marlenee Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. april 2018 Del Skrevet 3. april 2018 Å få igjen på skatten er alltid deilig. Ekstra sparing Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. april 2018 Del Skrevet 9. april 2018 Trollinga til Vince på WM i går : her venter publikum på Undertaker og så kommer det en gitar- spillende fjomp i stedet som erter både publikum og Cena Lenke til kommentar
tingo Skrevet 11. april 2018 Del Skrevet 11. april 2018 jeg får bredbånd via fiber i dag. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. april 2018 Del Skrevet 15. april 2018 (endret) Kjøpte en skjermbeskyttelse fra AT&T i usa på en outlet butikk for sånn $4. Den er utrolig bra. Ingen fettmerker på glasset etter fingene med den. Føles ut som jeg tar på den faktiske skjermen og. Godt kjøp! Endret 15. april 2018 av Lami Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Hyggelige og smilende kunder. Når jeg får tilbakemeldinger i form av ord og smil på at jeg har ytt god service, så blir jeg veldig glad. Og når jeg som kunde selv mottar god service, så blir jeg glad! 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Kjøpte en stol på Jysk i går. Fikk beskjed om at stolen snart kom på tilbud, men hvis jeg ville ha den nå, kunne jeg komme tilbake med kvittering for å få tilgodelapp på mellombeløpet. Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Kjøpte en stol på Jysk i går. Fikk beskjed om at stolen snart kom på tilbud, men hvis jeg ville ha den nå, kunne jeg komme tilbake med kvittering for å få tilgodelapp på mellombeløpet. Og det er god service det! Da tipper jeg du ble glad! Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Kjøpte en stol på Jysk i går. Fikk beskjed om at stolen snart kom på tilbud, men hvis jeg ville ha den nå, kunne jeg komme tilbake med kvittering for å få tilgodelapp på mellombeløpet. Og det er god service det! Da tipper jeg du ble glad! Jepp, ble glad. Slik service gjør at jeg kommer tilbake til butikken, helt klart. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Kjøpte en stol på Jysk i går. Fikk beskjed om at stolen snart kom på tilbud, men hvis jeg ville ha den nå, kunne jeg komme tilbake med kvittering for å få tilgodelapp på mellombeløpet.Og det er god service det! Da tipper jeg du ble glad!Jepp, ble glad. Slik service gjør at jeg kommer tilbake til butikken, helt klart. Åpenbart. Du må jo hente mellomlegget! 3 Lenke til kommentar
Tåketrollet Skrevet 18. april 2018 Del Skrevet 18. april 2018 Kjøpte en stol på Jysk i går. Fikk beskjed om at stolen snart kom på tilbud, men hvis jeg ville ha den nå, kunne jeg komme tilbake med kvittering for å få tilgodelapp på mellombeløpet.Og det er god service det! Da tipper jeg du ble glad!Jepp, ble glad. Slik service gjør at jeg kommer tilbake til butikken, helt klart. I min butikk får du t.o.m penger tilbake istedenfor tilgodelapp. Helt opp til kunden. 30 dagers åpent kjøp. Nok av de som nok ville gitt bæng i å si noe og la deg måtte finne ut av det selv, kun for å tjene mest mulig og være kjip.. Gjerne si det direkte til h*n som ekspediterer: «takk for god service» - det betyr så mye <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå