Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Var en dame som så Elvis i april '73 og så igjen mai '73 , han så faktisk ut i bedre form i mai så det kunne svinge fra mnd til mnd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Trollinga til Vince på WM i går : her venter publikum på Undertaker og så kommer det en gitar- spillende fjomp i stedet som erter både publikum og Cena :D

Lenke til kommentar

Kjøpte en skjermbeskyttelse fra AT&T i usa på en outlet butikk for sånn $4. Den er utrolig bra. Ingen fettmerker på glasset etter fingene med den. Føles ut som jeg tar på den faktiske skjermen og. Godt kjøp!

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Kjøpte en stol på Jysk i går. Fikk beskjed om at stolen snart kom på tilbud, men hvis jeg ville ha den nå, kunne jeg komme tilbake med kvittering for å få tilgodelapp på mellombeløpet.

Og det er god service det! :) Da tipper jeg du ble glad!

Jepp, ble glad. Slik service gjør at jeg kommer tilbake til butikken, helt klart. :)
Lenke til kommentar

Kjøpte en stol på Jysk i går. Fikk beskjed om at stolen snart kom på tilbud, men hvis jeg ville ha den nå, kunne jeg komme tilbake med kvittering for å få tilgodelapp på mellombeløpet.

Jepp, ble glad. Slik service gjør at jeg kommer tilbake til butikken, helt klart. :)

Åpenbart. Du må jo hente mellomlegget!

• Liker 3
Lenke til kommentar

I min butikk får du t.o.m penger tilbake istedenfor tilgodelapp. Helt opp til kunden. 30 dagers åpent kjøp. Nok av de som nok ville gitt bæng i å si noe og la deg måtte finne ut av det selv, kun for å tjene mest mulig og være kjip.. Gjerne si det direkte til h*n som ekspediterer: «takk for god service» - det betyr så mye :) <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...