Gouldfan Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Kameraten på besøk, imorgen blir det tur rundt i byen på kafeer og puber.... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. november 2017 Del Skrevet 27. november 2017 Endelig kan jeg spille Fallout 4 VR Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 (endret) Lagde en låt og den ble spilt på radio i dag. Feels good Endret 4. desember 2017 av Edgelord Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. desember 2017 Del Skrevet 4. desember 2017 Kan vi få høre den? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. desember 2017 Del Skrevet 7. desember 2017 (endret) Uvær, regn og vind! Klassisk jule vær her på vestlandet! Endret 7. desember 2017 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. desember 2017 Del Skrevet 9. desember 2017 I dag så jeg Adjø Montebello på kino. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. desember 2017 Del Skrevet 17. desember 2017 Jeg er bra nok for noen ? Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 18. desember 2017 Del Skrevet 18. desember 2017 Var filmen bra? Gratulerer med make. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 At norges eldste mann George, sa at det er bare å drikke alt en vil, det er ikke det man dør av.Han drikker hver dag, 108 år gammel.Etter jeg leste det begynte jeg å drikke igjen. ( eller ordentlig igjen rettere sagt) .. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. desember 2017 Del Skrevet 20. desember 2017 At norges eldste mann George, sa at det er bare å drikke alt en vil, det er ikke det man dør av. Han drikker hver dag, 108 år gammel. Etter jeg leste det begynte jeg å drikke igjen. ( eller ordentlig igjen rettere sagt) .. Jeg har jobbet på medisinsk avdeling på sykehus, og jo, det er definitivt mange som dør av alkohol og røyk. Langsomme, seige, angstfulle dødsleier. Så denne forhelligelsen av denne personen fra media synes jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. desember 2017 Del Skrevet 24. desember 2017 Julen er flott, god jul! 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. desember 2017 Del Skrevet 25. desember 2017 At norges eldste mann George, sa at det er bare å drikke alt en vil, det er ikke det man dør av. Han drikker hver dag, 108 år gammel. Etter jeg leste det begynte jeg å drikke igjen. ( eller ordentlig igjen rettere sagt) .. Jeg har jobbet på medisinsk avdeling på sykehus, og jo, det er definitivt mange som dør av alkohol og røyk. Langsomme, seige, angstfulle dødsleier. Så denne forhelligelsen av denne personen fra media synes jeg ikke noe om. På en måte har du jo et poeng. Nå er George førsteoppslag i VG nok den gang. "Som barn drakk han hjemmebrent." Den var drøy da. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 26. desember 2017 Del Skrevet 26. desember 2017 (endret) Dersom jeg noen gang blir Norges eldste og spurt om hvorfor, så skal jeg kjøre på med de verste røverhistoriene om hvordan jeg ble så gammel. Skal bli mange flotte VG oppslag av det: "I sin ungdom drakk han en liter hjemmebrent hver dag, satte flere skudd med heroin daglig og hadde seg konstant med sykdoms-infiserte prostituerte uten kondom - gjerne flere i slengen. Hele livet kjørte han uten bilbelte, i fylla og mens han tekstet. I barndommen løp han med sakser, lekte med fyrstikker og røykte som en skorstein." Endret 26. desember 2017 av Zork 2 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Halvtomt kontor og sjakk på TV-en. Ikke så ille å jobbe i jula. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. desember 2017 Del Skrevet 27. desember 2017 Trodde det var bilde av deg. Men nå så jeg oppslaget på VG. Lol Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. januar 2018 Del Skrevet 3. januar 2018 Drømte at en kompis krasja med bilen sin i en grøft. I det øyeblikket ble jeg 100% lucid og svevde ut gjennom takluka. Deretter var det bare å lande på bakken og finne roen, for å ikke vekke meg selv i ekstase. Hadde full kontroll over absolutt alt, kunne spawne folk med hånda mi samt teleportere dem vekk. Vet ikke hvor lenge drømmen varte, men føltes ut som flere timer. Lever nok på den en stund... RIP verdens beste drøm. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. januar 2018 Del Skrevet 4. januar 2018 Jeg går kun i ensfargede klær, og jeg kjøper i "bulk". Gjerne 3-5 av samme plagg om jeg finner noe jeg liker. Her om dagen fant jeg to helt nye t-skjorter og underbukser i skapet, som jeg ikke ante at jeg hadde. Den følelsen av å ta på helt nye klær er så digg. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 7. januar 2018 Del Skrevet 7. januar 2018 Når barnet mitt begynner å smile og lage lyder som minner om latter. Pure lykke. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. januar 2018 Del Skrevet 8. januar 2018 Gleder meg enormt mye til å starte på turn i morgen. Mista gutsen til å ta backflip på bakken så det skal bli sykt gøy å få den inn igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå