Emancipate Skrevet 15. oktober 2017 Del Skrevet 15. oktober 2017 Såklart han kan. Er du enig med absolutt alt partiet ditt mener og gjør, og intenting av det de andre partiene gjør? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Det er en fryd å se og høre Moxnes på talerstolen i Stortinget. Han er flink i opposisjon. Og det trengs virkelig, i disse tider. Nå praktiserer du dobbeltmoral. Du kan ikke juble for statsborgerskap og så heie på opposisjonen. Rødt, og flere andre på venstresiden, vil også ha dobbelt statsborgerskap. Og selvsagt kan jeg heie på de i posisjon, om de kommer med gode forslag. Jeg er enig med Høyre i flere ting, til og med FrP har noen gode idéer. Endret 16. oktober 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Hekk-Tor Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 9GB til 199,-/mnd? Jeg har Talkmore og betaler 279 for 3GB. Har sånn kampanje i 2 mnder da eller noe, jeg husker ikke helt. Får sikkert dyrere etter jul, men da nedgraderer jeg. Har wifi hjemme, wifi på bussen, wifi på jobb så trenger vel egentlig ikke så mye... Jeg har talkmore selv, også kampanjetilbud. Betaler 199,- pr mnd for 15gb. Etter de to mnd skal jeg verve dama så får vi to gratis mnd. Etter det igjen skal jeg sjekke om konkurrenter har lignende kampanjer, så etterhvert få noen til å verve meg tilbake til Talkmore igjen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 (endret) Jeg synes det er hyggelig å komme hjem å slå på projektoren min og ta meg en kald cola etter en lang dag. Ellers er jeg glad for å ha overgått standarden for arbeidstempo på jobb ved å ha løst over 10000 henvendelser på under ett år. Endret 16. oktober 2017 av SpecialForce 1 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 30 om dagen, eller 1 i kvarteret et helt år, wow! Bra jobba! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Våre nye familiemedlemmer gjør meg glad ^^, ca. 6 uker gamle 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. oktober 2017 Del Skrevet 18. oktober 2017 Såååå søøøteee 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. november 2017 Del Skrevet 1. november 2017 Fyfaen det er en drøm å kjøpe bil når salgsmelding er elektronisk og omreg kan betales ved å trykke på en knapp Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Kan man det nå? Har vel eksistert siden 2016 tror jeg Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Så digg. Solgte bil privat sist i 2014, var et helsikes styr med eierskifteskjema, vognkort og omregistrering. Tror dette ble siste gang jeg selger privat. Gjøken som kjøpte den måtte jobbe svart i helga for å hoste opp resten av pengene, skulle ha meg til å ljuge på prisen i kontrakten for å hjelpe ham med forsikringspremien på bilen og kom på døra mi tre måneder senere og ville heve kjøpet, enda jeg spesifiserte klinkende klart i kontrakten av jeg frasa meg alt ansvar for bilen og at den var solgt med kjente feil som det var trukket av i prisen for. Vinteren etter kom han og ville ha kvittering på vinterdekka. Var visst et styr for han også stakkar, måtte flere ganger enn vanlig til psykologen sin fordi han hissa seg opp sa han selv. Bilen jeg har nå skal jeg enten levere som innbytte eller beholde til den ramler fra hverandre. Lenke til kommentar
walnuts Skrevet 2. november 2017 Del Skrevet 2. november 2017 Digg at jeg pluttselig fant ut at jeg hadde en uke ferie til uka, hadde ikke noe planlagt så booket likegreit en tur til køben og drar å besøker noen venner. 2 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Digg at jeg pluttselig fant ut at jeg hadde en uke ferie til uka, hadde ikke noe planlagt så booket likegreit en tur til køben og drar å besøker noen venner. Spontanferie er alltid gøy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. november 2017 Del Skrevet 4. november 2017 Så digg. Solgte bil privat sist i 2014, var et helsikes styr med eierskifteskjema, vognkort og omregistrering. Tror dette ble siste gang jeg selger privat. Gjøken som kjøpte den måtte jobbe svart i helga for å hoste opp resten av pengene, skulle ha meg til å ljuge på prisen i kontrakten for å hjelpe ham med forsikringspremien på bilen og kom på døra mi tre måneder senere og ville heve kjøpet, enda jeg spesifiserte klinkende klart i kontrakten av jeg frasa meg alt ansvar for bilen og at den var solgt med kjente feil som det var trukket av i prisen for. Vinteren etter kom han og ville ha kvittering på vinterdekka. Var visst et styr for han også stakkar, måtte flere ganger enn vanlig til psykologen sin fordi han hissa seg opp sa han selv. Bilen jeg har nå skal jeg enten levere som innbytte eller beholde til den ramler fra hverandre. Oh shit. Dette er grunnen til at jeg har kjøpt 9 biler i livet mitt, men aldri solgt en eneste en. Har vraket alle sammen Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Er glad for at det snart er helg, at jeg har ungefri og huset for meg selv og kan kose meg med juleøl og musikkanlegget. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 For meg er det allerede helg. Har tatt meg fri i dag, samt mandagen og tirsdagen. Skal på ferie, har bare ikke funnet ut hvor enda. Drar på lørdag. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 Har lagd en låt igjen etter 7 måneder og det er den beste jeg har laget, selv etter en lang pause. Det kjennes godt ut. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Iron Maiden Trondheim 2018. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Verdens beste venner <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå