Skurupu Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Etter månedsvis med problemer klarte jeg endelig å kjøpe noe fra Playstation Store. Mest kranglete nettbutikken jeg noensinne har vært borti. 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 23. juli 2017 Del Skrevet 23. juli 2017 Båtlivet på fine sommerdager, altså Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. juli 2017 Del Skrevet 26. juli 2017 Etter månedsvis med problemer klarte jeg endelig å kjøpe noe fra Playstation Store. Mest kranglete nettbutikken jeg noensinne har vært borti. Spretter sikkert champagnen for sin første kunde som har klart å kjøpe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. juli 2017 Del Skrevet 29. juli 2017 Etter månedsvis med problemer klarte jeg endelig å kjøpe noe fra Playstation Store. Mest kranglete nettbutikken jeg noensinne har vært borti. Spretter sikkert champagnen for sin første kunde som har klart å kjøpe. Prøve å kjøpe noe med mitt vica kort på PSN, prøvde å kjøpe meg Arizona sunshine men umulig, ende med jeg kjøpte spillet til oculus rift vr på pc der er ikke opp fucka vica kort system som på psn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. juli 2017 Del Skrevet 30. juli 2017 Petiten min er den mest leste plussaken i avisa i dag. ^^ Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Blir TV på soverommet. ? Håper å få meg Apple-tv boks... Om det ikke er andre valgmuligheter.. Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 (endret) Blir TV på soverommet. Håper å få meg Apple-tv boks... Om det ikke er andre valgmuligheter.. Har du iPhone, iPad og/eller Mac er AppleTV et logisk alternativ. Men om du har mye Android- og Windowsprodukter så burde du vurdere Chromecast Sparte 1070,- på tre liter brennevin som jeg kjøpte på Taxfree. Ville kostet 1947 kroner å kjøpe alt på et norsk pol.. Endret 4. august 2017 av Jokerjævel Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. august 2017 Del Skrevet 4. august 2017 Blir TV på soverommet. Håper å få meg Apple-tv boks... Om det ikke er andre valgmuligheter.. Har du iPhone, iPad og/eller Mac er AppleTV et logisk alternativ. Men om du har mye Android- og Windowsprodukter så burde du vurdere Chromecast Sparte 1070,- på tre liter brennevin som jeg kjøpte på Taxfree. Ville kostet 1947 kroner å kjøpe alt på et norsk pol.. Takk for tipset, tror nok det blir en Chromecast da jeg har Hiwivei.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. august 2017 Del Skrevet 9. august 2017 Elsker subtle trolling for å skape idiotisk diskusjon om noe jeg ikke vet noe om Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) La inn 100 kr på unibet, fikk innskuddsbonus, vant etterhvert litt over 4000 kr. Men måtte vedde for omlag 4000 kr for å ta ut penger på grunn av bonusen... Etter disse var omsatt satt jeg med ca 9000 kr. Casha ut. Sier meg ferdig nå da jeg har runda unibet. Klarte å få 100kr (+500kr i bonus) til å bli 9000kr som kan cashes ut. Og jeg har ikke PEILING på fotball. Endret 15. august 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 La inn 100 kr på unibet, fikk innskuddsbonus, vant etterhvert litt over 4000 kr. Men måtte vedde for omlag 4000 kr for å ta ut penger på grunn av bonusen... Etter disse var omsatt satt jeg med ca 9000 kr. Casha ut. Sier meg ferdig nå da jeg har runda unibet. Klarte å få 100kr (+500kr i bonus) til å bli 9000kr som kan cashes ut. Og jeg har ikke PEILING på fotball. Så du har flaks og/eller har grunnleggende kunnskaper om statistikk? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. august 2017 Del Skrevet 15. august 2017 (endret) La inn 100 kr på unibet, fikk innskuddsbonus, vant etterhvert litt over 4000 kr. Men måtte vedde for omlag 4000 kr for å ta ut penger på grunn av bonusen... Etter disse var omsatt satt jeg med ca 9000 kr. Casha ut. Sier meg ferdig nå da jeg har runda unibet. Klarte å få 100kr (+500kr i bonus) til å bli 9000kr som kan cashes ut. Og jeg har ikke PEILING på fotball. Så du har flaks og/eller har grunnleggende kunnskaper om statistikk? Egentlig bare flaks og basic sannsynlighetsberegning. 7 av 68 kamper vunnet. (Mange ville nok mistet motet etter 10 tap på rad, men jeg brydde meg ikke om hvert enkelt kamp, men å spille flest mulig) Satset for det meste små beløp (10-200 kr) på helt ville odds, der dårlige lag lå under med både 1 og 2 mål. Men jeg gir meg nå da jeg ikke kan finne opp noe system som faktisk funker over tid, for det tror jeg mange har prøvd. Endret 15. august 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 (endret) Når Bryan Ferry sparker igang sangen rundt 1:10 Endret 17. august 2017 av Emancipate Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. august 2017 Del Skrevet 17. august 2017 La inn 100 kr på unibet, fikk innskuddsbonus, vant etterhvert litt over 4000 kr. Men måtte vedde for omlag 4000 kr for å ta ut penger på grunn av bonusen... Etter disse var omsatt satt jeg med ca 9000 kr. Casha ut. Sier meg ferdig nå da jeg har runda unibet. Klarte å få 100kr (+500kr i bonus) til å bli 9000kr som kan cashes ut. Og jeg har ikke PEILING på fotball. Så du har flaks og/eller har grunnleggende kunnskaper om statistikk? Hørte at managern til Elvis tapte 1.3 mill US ved bordet en kveld, faen det er mye penger :/ Lenke til kommentar
Styrmann Smisk Skrevet 18. august 2017 Del Skrevet 18. august 2017 Digger at man kan kjøpe dritt på ebay til slikk og ingenting. Handla nettopp sombrero, juksesigar og mustasje til 35 kroner. Alt for en bra snap neste gang jeg lager taco 2 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. august 2017 Del Skrevet 20. august 2017 Se på gamle Twin Peaks med boobies i ene hånden og øl i den andre. 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. august 2017 Del Skrevet 22. august 2017 Hamster som løper rundt og dunker borti ting hele tiden mens han utforsker. Han koser seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå