Taurean Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 Hvilken film er den fra, har ikke fått med meg alt fra Trinity og co.... Genial scene.. Buddy goes west ^^ På Norsk: Vestens hardeste neve. Jeg anbefaler Flatfoot (det er en torrent på pb som heter Flatfoot.Sta´ns.Tuffaste.Snut.1973.Swesub.DVDRip.Xvid-Sweden), og They call him bulldozer ^^ Bortsett fra They call me Trinity, er det de to beste med kun Bud Spencer. Du har Go for it også, men den er litt mer billig ^^ Men en artig film, med begge to. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 I dag er f#% meg lov å værra litt fornøyd med livet! Mamma sa en gang at ting ordner seg for snille gutter, så kanskje det er noe hold i det. I går ringte en øvrig sjef og kunne tilby meg jobb - før jeg er ferdig med utdannelsen. Dette i et ekstremt arbeidsmarked med gjerne 300-400 søkere på en stilling. I dag var jeg oppe i muntlig eksamen. Jeg trakk mellom to fag - trekker det juridiske faget jeg helst vil ha. Jeg får den oppgaven jeg helst så for meg å trekke. Kommer på veldig masse i forberedelsen og svarer fint på alle spørsmål kommisjonen har. Nå sitter jeg er i sola og tar en kaffe og dytter tunga rolig borti en lugn og fin porsjonssnus. Livet er faen ikke så værst! Og der fikk jeg tilbakemelding på muntlig prestasjon. A Tar jo ingen ende denne uka her Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Har bedt henne med på en date, kiler i magen som om jeg var 17 igjen SMS fra daten da jeg la meg i går: "Nok en gang tusen takk for en hyggelig kveld Kost meg masse. Gleder meg til å treffe deg igjen god natt og sov godt" Det er hyggelig og gjør meg glad å se at det finnes trivelige, søte jenter der ute med sunne interesser, og at jeg har noe til felles med dem, etter alle disse årene jeg har vært i det som viste seg å være et ræva forhold. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Skal se Alien: Covenant i helgen og sjekket IMAX bare for moroskyld. Det er omtrent kun 3D-filmer som vises der, men denne blir satt opp i 2D! Gleder meg! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mai 2017 Del Skrevet 12. mai 2017 Nå er det 110% med Prey2 hele helgen. Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. mai 2017 Del Skrevet 13. mai 2017 Deilig vær, Stormzys Shut Up på repeat, is og sterk kaffe. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Battlefield 1 krevde jeg oppdaterte driveren til skjerm kortet Battlefield 1 igjen Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Solgt skoledokumenter for 5000,- Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 (endret) <3 Endret 21. mai 2017 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. mai 2017 Del Skrevet 21. mai 2017 Tre dager igjen til "Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales" Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. mai 2017 Del Skrevet 22. mai 2017 (endret) Spol til 1:05. Morsomme kommentarer nedover også ^^ han likte -ikke- at den dama tulla rundt så mye mens han drev på med det her... Endret 22. mai 2017 av Taurean Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. mai 2017 Del Skrevet 30. mai 2017 (endret) Dør av hvor bra dette var i Twin Peaks S3. Nydelig hipster-ish tidlig 90's-inspirerte herligheter fra nyere tid. Nostalgien bare klikker helt. Endret 30. mai 2017 av DJ FROSK 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. juni 2017 Del Skrevet 1. juni 2017 (endret) Trump vil ut av Parisavtalen. Klimasaken er kun et virkemiddel i den moderne slavedriften. Champagne, Cava, Whisky, Cognac, cigar, onani, jubelbrus, orgasme, fanfare, stjernesmell. Endret 1. juni 2017 av BadCat 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 DJ FROSK: Det var ekstremt dårlig og det bommer 15 år med hipser-bølgen som hvis mulig er ytterligere tragisk. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 2. juni 2017 Del Skrevet 2. juni 2017 Sommeren nærmer seg og ferien er like rundt hjørnet. Motorsykkelen står i garasjen og er klar for en single ferietur på to hjul. Livskvaliteten øker gradvis kjenner jeg 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Star wars er 40.år fra 1977 til 2017. http://fandom.wikia.com/articles/40-years-star-wars-lore?src=swm 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 DJ FROSK: Det var ekstremt dårlig og det bommer 15 år med hipser-bølgen som hvis mulig er ytterligere tragisk. Flott ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Star wars er 40.år fra 1977 til 2017. http://fandom.wikia.com/articles/40-years-star-wars-lore?src=swm Kanskje om 2 -3 år er SW glemt for da kommer 80s store helt tilbake , nemlig He-Man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå