BadCat Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Da var det bare étt flyttelass. Et flyttelass er alt som skal flyttes. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) Tror faktisk det kan sammenlignes med å bo i Nord Korea.Noe av det dummeste jeg har lest. Jeg tror du kunne hatt godt av å bo i Nord Korea. Beklager, har ikke ønske om å bli dømt til 15 år med hardt arbeid bare ved å sette foten innenfor landegrensa. Endret 1. mai 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Favorittband som slipper nye album, og som er knallbra! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Da var det bare étt flyttelass. Et flyttelass er alt som skal flyttes. Beklager. Tar det til etterretning. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Favorittband som slipper nye album, og som er knallbra! Band er det du. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Favorittband som slipper nye album, og som er knallbra! Band er det du. Nå skjönte jeg ikke helt hva du mente Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Band er det du = hvilket band? Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Band er det du = hvilket band? Akkurat. I dette tilfellet snakker vi om den nye plata til While She Sleeps, kalt You Are We Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Når en venn gir meg en lyd om å finne på noe. Er til tider einstøing av meg, gidder veldig lite utenom arbeid, så da blir jeg ofte veldig glad når jeg hører fra venner. Lenke til kommentar
bisou Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 Har fri fra jobben og time hos fotterapeut i dag. Deilig! Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 20 grader i går. Slått plenen for første gang, og satt opp trampolina til guttungen. Han har lært seg å sykle, og leker fritt med nabojenta. Etter samlivsbrudd for et halvt år siden, skilsmisse og økonomisk oppgjør står jeg nå stabilt igjen. Har ikke vært borti andre jenter på 11 år, men møtte ei søt jente gjennom bekjente forrige helg som ba om nummeret mitt, og som sender meg hyggelige meldinger i hverdagen. Har bedt henne med på en date, kiler i magen som om jeg var 17 igjen Kommet over treningskneika, jogger nå 5 kilometere på under halvtimen uten å holde på å dø. The summer of 1Dr.E coming up! Vurderer tattis og kabriolet for å markere midten av livet og ny start 4 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 26 grader i Austin, ingen unger og livet er bra. Vent til det blir sommer her.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2017 Del Skrevet 4. mai 2017 (endret) At jeg fortsatt er en enstøing, og at forholdet gikk dukken for noen måneder sida.Begynner å bli forsent å møte "den rette", stifte kjernefamilie og ha a4-liv - så da slipper jeg å begå selvmord!!! Endret 4. mai 2017 av DJ FROSK Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. mai 2017 Del Skrevet 5. mai 2017 Fredag, mandag, samme ulla for meg. Eksamenperioden er i full rulle og ser an til min første stryk. Flytter til Austin og rir på okser. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. mai 2017 Del Skrevet 7. mai 2017 Den globale oppvarmingen... Neida, det fine maiværet... Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Denne gjør meg glad. Hver gang! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Favorittband som slipper nye album, og som er knallbra! Band er det du. Så Gene Simmons skulle ha autografsignering i Philly Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. mai 2017 Del Skrevet 8. mai 2017 Denne gjør meg glad. Hver gang! Hvilken film er den fra, har ikke fått med meg alt fra Trinity og co.... Genial scene.. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 9. mai 2017 Del Skrevet 9. mai 2017 I dag er f#% meg lov å værra litt fornøyd med livet!Mamma sa en gang at ting ordner seg for snille gutter, så kanskje det er noe hold i det.I går ringte en øvrig sjef og kunne tilby meg jobb - før jeg er ferdig med utdannelsen. Dette i et ekstremt arbeidsmarked med gjerne 300-400 søkere på en stilling. I dag var jeg oppe i muntlig eksamen. Jeg trakk mellom to fag - trekker det juridiske faget jeg helst vil ha. Jeg får den oppgaven jeg helst så for meg å trekke.Kommer på veldig masse i forberedelsen og svarer fint på alle spørsmål kommisjonen har.Nå sitter jeg er i sola og tar en kaffe og dytter tunga rolig borti en lugn og fin porsjonssnus. Livet er faen ikke så værst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå