Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Chuck Norris : When I was a little kid in 1945 I went to Germany and the rest is history as they say. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 Har endelig funnet et sted å bo, etter å ha sett på dusinvis av leiligheter den siste måneden. 2 Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. april 2017 Del Skrevet 22. april 2017 (endret) Youtube poop ^^ Spol til 0:55 i denne ^^ Det er noen som er skikkelig kreative. King of the hill er forresten en serie jeg sterkt anbefaler. Endret 22. april 2017 av Taurean Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 At jeg bor i et land hvor ingen ser rart på deg om du sitter på en fortauscafé og drikker deg full klokka 10 om morgenen. Hadde ikke følt meg komfortabel med det i Norge. Alt for mange dømmende mennesker. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 At jeg bor i et land hvor ingen ser rart på deg om du sitter på en fortauscafé og drikker deg full klokka 10 om morgenen. Hadde ikke følt meg komfortabel med det i Norge. Alt for mange dømmende mennesker. Finnes det i det hele tatt fortauskafeer i Norge som lar deg drikke deg full så tidlig? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 Godt poeng. Rimelig latterlig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 I norge skuler folk på deg for filleting 20 år tilbake. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. april 2017 Del Skrevet 25. april 2017 NieR: Automata er så jævlig bra. Jeg har ikke kost meg så mye med et spill på flere år. Har nå spilt i snart 30 timer, og det blir fremdeles bare bedre og bedre. Helt utrolig. Jeg la denne til i wishlist på Steam, når jeg får tid skal det prøves ut. Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 (endret) Skremmern : E det nån som vil ha en karsk ja , he he ?! Kæm trur dokk det va som blei 80 nylig ? Han Nikkelsen va det , ja På bøgdekino.....i ni-og-seksti va det æ så'n første gangen , da blei æ *skikkelig* skræmt , ja ! Endret 26. april 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. april 2017 Del Skrevet 26. april 2017 Senvåren betyr bademote på koreanske bildeblogger. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. april 2017 Del Skrevet 27. april 2017 Every time I hear the music playEvery time I hear you say my nameWhen the air is filled with summer rainI could feel the love, I could feel the love Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 At jeg bor i et land hvor ingen ser rart på deg om du sitter på en fortauscafé og drikker deg full klokka 10 om morgenen. Hadde ikke følt meg komfortabel med det i Norge. Alt for mange dømmende mennesker. Ikke bare det, men du hadde blitt arrestert. Frihet er ulovlig i Norge. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 30. april 2017 Del Skrevet 30. april 2017 (endret) Skremmern : E det nån som vil ha en karsk ja , he he ?! Kæm trur dokk det va som blei 80 nylig ? Han Nikkelsen va det , ja På bøgdekino.....i ni-og-seksti va det æ så'n første gangen , da blei æ *skikkelig* skræmt , ja ! Apropos den videoen så er den linket til en annen fra en "diner". Dette minner meg på noe som er hyggelig og gjør meg glad. Nemlig sexismen i gode gamle James Bond filmer. I en overpolitisk korrekt tid som idag er det som salve for sinnet å kunne se gamle James Bond filmer som idag er deilig ikke politisk korrekt. Det oser av de de gamle James Bond filmene. Jeg vet ikke om dette er gjort som et poeng med vilje, men det er jammen deilig å se på. En tid da mennesker kunne være seg selv uten å skjems over det, hvor menn kunne være menn og kvinner kunne være kvinner og stolte av det. Endret 30. april 2017 av zeebra Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg har kjørt fire flyttelass i helga. Nå er endelig alt på plass. Spist take-out, stappa to snus under leppa, og lagt meg på sofaen. God følelse. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Fire flyttelass, det var voldsomt. Er du i flyttebransjen eller har mange bekjente? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 At jeg bor i et land hvor ingen ser rart på deg om du sitter på en fortauscafé og drikker deg full klokka 10 om morgenen. Hadde ikke følt meg komfortabel med det i Norge. Alt for mange dømmende mennesker. Ikke bare det, men du hadde blitt arrestert. Frihet er ulovlig i Norge. Norge er så langt fra et utopi som man kan komme. Tror faktisk det kan sammenlignes med å bo i Nord Korea. Har ikke noe stolthet eller takknemlighet ovenfor landet her Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Tror faktisk det kan sammenlignes med å bo i Nord Korea. Noe av det dummeste jeg har lest. Jeg tror du kunne hatt godt av å bo i Nord Korea. 4 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 1. mai 2017 Del Skrevet 1. mai 2017 Fire flyttelass, det var voldsomt. Er du i flyttebransjen eller har mange bekjente? Nei, alt er mitt. Eller, 75% er vell dama sitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå