Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg bor i et land hvor ingen ser rart på deg om du sitter på en fortauscafé og drikker deg full klokka 10 om morgenen.

Hadde ikke følt meg komfortabel med det i Norge. Alt for mange dømmende mennesker.

Finnes det i det hele tatt fortauskafeer i Norge som lar deg drikke deg full så tidlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Skremmern : E det nån som vil ha en karsk ja , he he ?!

Kæm trur dokk det va som blei 80 nylig ?

Han Nikkelsen va det , ja :D

På bøgdekino.....i ni-og-seksti va det æ så'n første gangen , da blei æ *skikkelig* skræmt , ja !

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

At jeg bor i et land hvor ingen ser rart på deg om du sitter på en fortauscafé og drikker deg full klokka 10 om morgenen.

Hadde ikke følt meg komfortabel med det i Norge. Alt for mange dømmende mennesker.

Ikke bare det, men du hadde blitt arrestert. Frihet er ulovlig i Norge.

Lenke til kommentar

Skremmern : E det nån som vil ha en karsk ja , he he ?!

Kæm trur dokk det va som blei 80 nylig ?

Han Nikkelsen va det , ja :D

På bøgdekino.....i ni-og-seksti va det æ så'n første gangen , da blei æ *skikkelig* skræmt , ja !

Apropos den videoen så er den linket til en annen fra en "diner". Dette minner meg på noe som er hyggelig og gjør meg glad. Nemlig sexismen i gode gamle James Bond filmer. I en overpolitisk korrekt tid som idag er det som salve for sinnet å kunne se gamle James Bond filmer som idag er deilig ikke politisk korrekt.

Det oser av de de gamle James Bond filmene. Jeg vet ikke om dette er gjort som et poeng med vilje, men det er jammen deilig å se på. En tid da mennesker kunne være seg selv uten å skjems over det, hvor menn kunne være menn og kvinner kunne være kvinner og stolte av det.

Endret av zeebra
Lenke til kommentar

Ikke bare det, men du hadde blitt arrestert. Frihet er ulovlig i Norge.

Norge er så langt fra et utopi som man kan komme.

Tror faktisk det kan sammenlignes med å bo i Nord Korea.

Har ikke noe stolthet eller takknemlighet ovenfor landet her

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...