Delvis Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Ikke eldre..? Så jo ut som han var 70 den gang. Staff da, han er gammel. Lever han? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Fikk pakken fra Netonnet i dag. Bestilte torsdag og regnet med det ble etter påske. Hva er det da Delvis, nå gjør du meg veldig nysgjerrig da. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 Ikke eldre..? Så jo ut som han var 70 den gang. Staff da, han er gammel. Lever han? Staff begynner å dra på årene og har vel nådd en respektabel alder godt oppi 80-årene. Men han har overlevd de fleste som parodierte ham. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 I dag er det påskeaften! Det betyr pinnekjøtt Mmmm. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 I dag er det påskeaften! Det betyr pinnekjøtt Mmmm. Nice. Pinnekjøtt gjør meg også glad. Det er både deilig og hyggelig. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Canada gjør meg glad, for en gangs skyld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/dyrene/avis-tok-med-grizzlybjoern-paa-date-med-kjaeresten/a/23975002/ Brum , brum , brum......liker dere bildene av meg ? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 (endret) https://youtu.be/-u5lmGKzDko Endret 15. april 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Lami Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 (endret) Møtte en jente jeg klikket veldig med ute på byn i går. Hun var sykt kosete og ville klemme meg hele tiden. Klinte en del på utested og i gatene. Hun var her bare på besøk og skulle hjem i dag. Gikk til hennes hotellrom og rotet, og sov der natten gjennom. Har aldri opplevd one-night-stand, så jeg vet ikke hva dette var for noe. Jeg følte det var mer og håper hun gjør det samme. Det var i hvertfall en meget koselig kveld og har ikke følt slik nærhet siden exen, både på intimitet og det med å kose mye. Vi snakket før vi sovnet om at vi måtte møtes igjen, håper det ikke var alkoholen som snakket. Fikk forresten hennes tlfnr. Men håper det ikke er noe hun gir ut til alle, da. Endret 16. april 2017 av Lami 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Møtte en jente jeg klikket veldig med ute på byn i går. Hun var sykt kosete og ville klemme meg hele tiden. Klinte en del på utested og i gatene. Hun var her bare på besøk og skulle hjem i dag. Gikk til hennes hotellrom og rotet, og sov der natten gjennom. Har aldri opplevd one-night-stand, så jeg vet ikke hva dette var for noe. Jeg følte det var mer og håper hun gjør det samme. Det var i hvertfall en meget koselig kveld og har ikke følt slik nærhet siden exen, både på intimitet og det med å kose mye. Vi snakket før vi sovnet om at vi måtte møtes igjen, håper det ikke var alkoholen som snakket. Fikk forresten hennes tlfnr. Men håper det ikke er noe hun gir ut til alle, da. Lami gratis. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Har fått ny stilling på jobben. Så nå er det slutt på å jobbe netter, helger, og helligdager. Jeg hadde til og med fri i påsken, noe jeg ikke har hatt på flere år. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Axl Rose gjør en bra jobb i Acdc yeah , hvis du ikke vet hvem Axl Rose er var vokalisten i Guns N Roses Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) NieR: Automata er så jævlig bra. Jeg har ikke kost meg så mye med et spill på flere år. Har nå spilt i snart 30 timer, og det blir fremdeles bare bedre og bedre. Helt utrolig. Endret 19. april 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 TG i år gjorde meg glad:D Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 PostNord er jo helt vanvittige. Bestilte noe i går som ble også sendt i går. Og nå er det på vei til utleveringssted? Shiit! Raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå