Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Møtte en jente jeg klikket veldig med ute på byn i går. Hun var sykt kosete og ville klemme meg hele tiden. Klinte en del på utested og i gatene. Hun var her bare på besøk og skulle hjem i dag.

 

Gikk til hennes hotellrom og rotet, og sov der natten gjennom.

Har aldri opplevd one-night-stand, så jeg vet ikke hva dette var for noe. Jeg følte det var mer og håper hun gjør det samme.

Det var i hvertfall en meget koselig kveld og har ikke følt slik nærhet siden exen, både på intimitet og det med å kose mye.

Vi snakket før vi sovnet om at vi måtte møtes igjen, håper det ikke var alkoholen som snakket. Fikk forresten hennes tlfnr. Men håper det ikke er noe hun gir ut til alle, da.

Endret av Lami
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Møtte en jente jeg klikket veldig med ute på byn i går. Hun var sykt kosete og ville klemme meg hele tiden. Klinte en del på utested og i gatene. Hun var her bare på besøk og skulle hjem i dag.

 

Gikk til hennes hotellrom og rotet, og sov der natten gjennom.

Har aldri opplevd one-night-stand, så jeg vet ikke hva dette var for noe. Jeg følte det var mer og håper hun gjør det samme.

Det var i hvertfall en meget koselig kveld og har ikke følt slik nærhet siden exen, både på intimitet og det med å kose mye.

Vi snakket før vi sovnet om at vi måtte møtes igjen, håper det ikke var alkoholen som snakket. Fikk forresten hennes tlfnr. Men håper det ikke er noe hun gir ut til alle, da.

Lami gratis. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...