Delvis Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Over 25 K igjen på skatten. Hurra.. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Hvorfor er det dumt? Jeg betaler ikke skatt men står at jeg har 1700kr til gode Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Hvorfor er det dumt? Det betyr at Staten har sittet og ruget på kr25ooo som tilhører meg. Samtidet er det jo litt show å få igen. Endret 4. april 2017 av Delvis Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Når to personer er plutselig enig, og har åpnet opp alle murer mellom de. Det er synd at man er sårbar, da. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg har fått Sendingsbekreftelse for Yooka Laylee. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Jeg har vært sammen med den samme personen i to og et halv år, og jeg har enda ikke begynt å samle opp ting jeg skal si når vi slår opp. Endret 4. april 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Noen fungerer ikke uten noen andre ved siden. Ofte mammadalter. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Jeg har vært sammen med den samme personen i to og et halv år, og jeg har enda ikke begynt å samle opp ting jeg skal si når vi slår opp.Når? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 (endret) Det var et forsøk på å si noe humoristisk i stedet for "jeg liker henne fortsatt". Før henne var mitt lengste forhold rundt 6 måneder. Det gjør meg glad at jeg har funnet noen som gjør at jeg ikke lengter etter singlelivet. Endret 4. april 2017 av Skurupu Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 5. april 2017 Del Skrevet 5. april 2017 Xavier Renegade Angel. Det er... så jævlig fantastisk Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Denne tråden på forumet er hyggelig og gjør meg glad:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179355&page=293 Advarsel. Ikke work safe. Endret 7. april 2017 av zeebra 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Denne tråden på forumet er hyggelig og gjør meg glad: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179355&page=293 Fantastisk. Åpnet denne foran familien. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Denne tråden på forumet er hyggelig og gjør meg glad: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179355&page=293 Fantastisk. Åpnet denne foran familien. Godt initiativ - Delt glede er dobbel glede. Jeg er forøvrig enda mer glad i denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=31477&page=313 men smaken er som kjent som... ja. Endret 7. april 2017 av Zork Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 Oops. Innlegg redigert med advarsel. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. april 2017 Del Skrevet 7. april 2017 (endret) Trude ikke jeg skulle like vegetar mat, men de er virkelig gode hva da hoff liv gaga vegetarburger med tørket tomat å ost i de, merker det brenner litt på tungen da jeg spiser de. Krydder som er i de er (chili, hvitløk, pepper, , cayennepepper, rosmarin, krydderekstrakt (paprika, muskatblomme, oregano, timian, basilikum, Anbefaler deg å teste de. Endret 7. april 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Trude ikke jeg skulle like vegetar mat, men de er virkelig gode hva da hoff liv gaga vegetarburger med tørket tomat å ost i de, merker det brenner litt på tungen da jeg spiser de. Krydder som er i de er (chili, hvitløk, pepper, , cayennepepper, rosmarin, krydderekstrakt (paprika, muskatblomme, oregano, timian, basilikum, Anbefaler deg å teste de. Ser jo kjempegod ut. Er det kun "kjøttet" i pakken eller er det burgerbrød inkludert også? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 (endret) Trude ikke jeg skulle like vegetar mat, men de er virkelig gode hva da hoff liv gaga vegetarburger med tørket tomat å ost i de, merker det brenner litt på tungen da jeg spiser de. Krydder som er i de er (chili, hvitløk, pepper, , cayennepepper, rosmarin, krydderekstrakt (paprika, muskatblomme, oregano, timian, basilikum, Anbefaler deg å teste de. Ser jo kjempegod ut. Er det kun "kjøttet" i pakken eller er det burgerbrød inkludert også? ikke burger brød med å ikke kjøtt i de men potet. http://hofflivlaga.no/produkter/hoff-liv-laga-vegetarburger-tomat-og-ost Endret 8. april 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. april 2017 Del Skrevet 8. april 2017 Ingen har lagd en finere sang enn The Tallest Man on Earth - Rivers Ingen i verden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå