Midnight_walker Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Metallica - Death Magnetic kom ut i dag! Må si jeg er positivt overraska! Har allerede hørt hele albumet jeg (x]) The day that never comes, DET er sangen som virkelig treffer min smak;) Hehe... Har hatt albumet i en uke allerede jeg Skaffa meg det på lovlig vis i dag! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Når vi først er på sanger mp jeg si at Snow ((Hey Oh)) - RHCP gjør meg alltid glad Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hyggelig å få servert en god varm kopp med te av mor når jeg sitter å spaner film. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 så koslig!! Jeg skal finne fram godteriet mitt. Tibud på ica maxi Kjøpte også to omo color for prisen av en. Elsker tilbud Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Fant fram den klassiske gitaren! Husker ennå "Fade To Black" Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Pakken min med senderen har kommet Utrolig at den ikkje ble liggende i Bergen en dag til, pleier alltid å skje. Så nå må eg bare bort å hente den. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 The Big Bang Theory. Denne serien ER så morsom. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Sett The IT Crowd? Det er enda bedre Lenke til kommentar
GeO Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Joda, har fått med meg The IT Crowd, og slukte også den serien rimelig rått da jeg oppdaget den. Seriene bygger jo på mye det samme konseptet, men tror nok faktisk jeg liker TBBT enda litt bedre ... Ah, begge er jo fantastiske. ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Woohoo! Endelig har jeg den! Endelig har jeg fått tak i Franck Pourcels "Daydream", vel, mer enn 40 sek i alle fall. Nå har jeg hele greia og slipper å irritere meg over at jeg ikke har låta som Fjellvettreglene bruker! *hoppe opp og ned* Og nei, jeg har den ikke ulovlig. Pappa fant den på iTunes og kjøpte den der til meg siden han vet jeg har lett i noen år etter låta. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Meat Loaf - In the land of the pig, the butcher is king <3 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Spam og trolling Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Spam og trolling Synd du er så dårlig på trollinga da. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Spam og trolling Synd du er så dårlig på trollinga da. Lenke til kommentar
Gomsy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Akkurat nå er jeg glad for at jeg ikke skal noe idag. Bare sløve og trø på å trø i den altfor lange kosebuksa mi og endelig få lest ferdig bok Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Skal hente pakke i dag, alltid like spennende. I tillegg har jeg enda to pakker på vei. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Snart nye Family Guy/American Dad episoder. Endret 15. september 2008 av ultimatedeskjet Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Snart nye Family Guy/American Dad episoder. kult! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg vet ikke hvorfor, men innlegg av zaroos, Aidskake og Lise04 rundt omkring på forumet, gjør meg alltid glad =] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå