Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er et par dager til lønning og jeg har like mye på kontoen som tilsvarer en lønning.

Har flyttet det over på sparekontoen som har vært ubrukt i 8 år.

Dette er vel det fornuftige folk kaller en "buffer". Det har jeg ALDRI noensinne vært i nærheten av å ha.

 

Jeg kan puste rolig.

Lenke til kommentar

Vi er hvertfall strålende fornøyde. De bråker en del, men om du kjøper en med timer kan du sette den til å gå når du er ute av huset.

 

Vi har 2 hunder og gikk fra å støvsuge 4-5 ganger i uken til 0-1 (må fortsatt ta sofa og enkelte hjørner).

 

Av "negative" ting er at man bør rydde/tilrettelegge for støvsugeren, ellers blir resultatet så som så. Vi setter opp spisestuestoler. Det fine er jo at man holder det jevnt ryddig :)

 

Den bør tømmes relativt ofte ettersom støvbeholderen ikke er så stor. Men det tar ett minutt :)

 

Om min hadde ryki i dag hadde jeg kjøpt ny sporenstreks.

Lenke til kommentar

Har ikke dyr, men er også veldig happy med min roomba :)

 

Setter den på før jeg går på jobb, og den tusler og koser seg til den er tom for strøm. Da går den tilbake og docker og er klar til dagen etter.

 

Støvsuger selv av og til innunder steder den ikke kommer til, men hybelkaniner, smuler, lo og annet holdes i sjakk :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg er ikke så fornøyd med min støvsuger. Bråker mye, lar en del ting ligge igjen/evt klarer ikke effektiv kjøre overalt. Jenteungens rot og leker gjør det ofte slik at det er raskere å grovsuge rundt rotet manuelt enn å rydde og sette på roboten. Den er dog veldig grei å ha til å underholde ungen innimellom...

 

Det må påpekes at jeg har en dumt billigere modell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...