Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har blitt en fri snuser.

 

Dvs. Jeg kjøper snus når jeg er ute å drikker, ca en gang i måneden eller mindre. Så havner dåsa i bilen eller på stua en Etter noen dager får jeg kanskje lyst på en snus. Så kan jeg bare glemme at jeg har det liggende i mange dager. Trangen er helt borte.

Endret av DJ FROSK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ide til ny omgang med kjendis-Farmen :

 

Grøtta Grav : You know him from 007 , you know him from Deer Hunter.....all the way from NYC : mr Christopher Walken !

 

Walken : I'm happiest , ON this island :D

 

Are there any chickens , here ?

 

Ya gotta hunt one DAUN with a KNIFE , but threat the animal with respect !

 

Grøtta Grav : Eh , okay mr Walken :p 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lars-tollefs-27-donald-trump-kommentar-tar-av-paa-nett/a/23914641/

 

Andre Monet

Hvis en fra FRP hadde tatt den spøken med Grande istedet for Trump så hadde narartivet blitt: " Høyreekstremist bedriver GROV mobbing på nett: Vil ta med på øde øy = fjerne fra samfunnet = drapstrusler!!" Og 1 uke etterpå hadde statsfeminismen opprettet egen innsatsgruppe for å stanse de skumle på tastaturet, samt innført økonomisk støtte til å trøste fornærmede med krisepsykiatri.
Liker · Svar · 2 · 16 t
 
lol :p
Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Ide til ny omgang med kjendis-Farmen :

 

Grøtta Grav : You know him from 007 , you know him from Deer Hunter.....all the way from NYC : mr Christopher Walken !

 

Walken : I'm happiest , ON this island :D

 

Are there any chickens , here ?

 

Ya gotta hunt one DAUN with a KNIFE , but threat the animal with respect !

 

Grøtta Grav : Eh , okay mr Walken :p

 

 

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lars-tollefs-27-donald-trump-kommentar-tar-av-paa-nett/a/23914641/

 

Andre Monet

Hvis en fra FRP hadde tatt den spøken med Grande istedet for Trump så hadde narartivet blitt: " Høyreekstremist bedriver GROV mobbing på nett: Vil ta med på øde øy = fjerne fra samfunnet = drapstrusler!!" Og 1 uke etterpå hadde statsfeminismen opprettet egen innsatsgruppe for å stanse de skumle på tastaturet, samt innført økonomisk støtte til å trøste fornærmede med krisepsykiatri.
Liker · Svar · 2 · 16 t
 
lol :p

 

 

Vi har vidt forskjellige oppfatninger av hva poenget med denne tråden er.

 

On topic: Freddan!!!!!

 

 

 

 

L7k0cWG.gif

 

 

Endret av Zork
Lenke til kommentar

Har blitt en fri snuser.

 

Dvs. Jeg kjøper snus når jeg er ute å drikker, ca en gang i måneden eller mindre. Så havner dåsa i bilen eller på stua en Etter noen dager får jeg kanskje lyst på en snus. Så kan jeg bare glemme at jeg har det liggende i mange dager. Trangen er helt borte.

Så du har ikke noe i mot tørr og stinkende snus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...