00034343 Skrevet 21. januar 2017 Del Skrevet 21. januar 2017 Jeg er har en rar følelse som gjør meg glad, hmm. Og nei, ingen alkohol blandet i bildet her. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 22. januar 2017 Del Skrevet 22. januar 2017 Gammelt gull er bra, det vil man ha. 1 Lenke til kommentar
Lina Mathilde ♥ Skrevet 26. januar 2017 Del Skrevet 26. januar 2017 Stearinlys på rommet når jeg gamer 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 27. januar 2017 Del Skrevet 27. januar 2017 Endelig fått bestilt ny PC, faen nå skal jeg game som om det var 2006 Lenke til kommentar
bisou Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 (endret) Har endelig funnet linser som er komfortable og ikke tørker ut med en gang jeg tar dem på. Endret 28. april 2017 av bisou Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. januar 2017 Del Skrevet 30. januar 2017 At jeg bor i verdens aller flotteste by. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. januar 2017 Del Skrevet 31. januar 2017 (endret) Har blitt en fri snuser. Dvs. Jeg kjøper snus når jeg er ute å drikker, ca en gang i måneden eller mindre. Så havner dåsa i bilen eller på stua en Etter noen dager får jeg kanskje lyst på en snus. Så kan jeg bare glemme at jeg har det liggende i mange dager. Trangen er helt borte. Endret 31. januar 2017 av DJ FROSK 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Det er gøy å lære seg touch typing i en alder av 25. Bedre sent enn aldri. Skriver mye tregere nå men kommer vel til å skrive mye kjappere etterhvert. Ja jeg skrev dette for å øve meg 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Rema 1000 har fått in cola igjen fra i går yeah, da slipper jeg å drikke den peppsi max da nå, et par dager uten cola er neste krise for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Ide til ny omgang med kjendis-Farmen : Grøtta Grav : You know him from 007 , you know him from Deer Hunter.....all the way from NYC : mr Christopher Walken ! Walken : I'm happiest , ON this island Are there any chickens , here ? Ya gotta hunt one DAUN with a KNIFE , but threat the animal with respect ! Grøtta Grav : Eh , okay mr Walken Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 Musikk gjør meg glad. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lars-tollefs-27-donald-trump-kommentar-tar-av-paa-nett/a/23914641/ Andre Monet Hvis en fra FRP hadde tatt den spøken med Grande istedet for Trump så hadde narartivet blitt: " Høyreekstremist bedriver GROV mobbing på nett: Vil ta med på øde øy = fjerne fra samfunnet = drapstrusler!!" Og 1 uke etterpå hadde statsfeminismen opprettet egen innsatsgruppe for å stanse de skumle på tastaturet, samt innført økonomisk støtte til å trøste fornærmede med krisepsykiatri. Liker · Svar · 2 · 16 t lol Endret 3. februar 2017 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Zork Skrevet 3. februar 2017 Del Skrevet 3. februar 2017 (endret) Ide til ny omgang med kjendis-Farmen : Grøtta Grav : You know him from 007 , you know him from Deer Hunter.....all the way from NYC : mr Christopher Walken ! Walken : I'm happiest , ON this island Are there any chickens , here ? Ya gotta hunt one DAUN with a KNIFE , but threat the animal with respect ! Grøtta Grav : Eh , okay mr Walken http://www.vg.no/nyheter/innenriks/lars-tollefs-27-donald-trump-kommentar-tar-av-paa-nett/a/23914641/ Andre Monet Hvis en fra FRP hadde tatt den spøken med Grande istedet for Trump så hadde narartivet blitt: " Høyreekstremist bedriver GROV mobbing på nett: Vil ta med på øde øy = fjerne fra samfunnet = drapstrusler!!" Og 1 uke etterpå hadde statsfeminismen opprettet egen innsatsgruppe for å stanse de skumle på tastaturet, samt innført økonomisk støtte til å trøste fornærmede med krisepsykiatri. Liker · Svar · 2 · 16 t lol Vi har vidt forskjellige oppfatninger av hva poenget med denne tråden er. On topic: Freddan!!!!! Endret 3. februar 2017 av Zork Lenke til kommentar
Lami Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Nye sangen til Garrix, Scared to be lonely. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Modellflymesse i Ekeberghallen i dag. :-) 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Våren er her snart. Fy fuck begynner å kjenne glede nå, etter 3 måneder uten, skal på sydentur i april, får feriepenger i slutten av denne måneden. Alt faller på plass! Yesss Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Ah, 3 uker ferie nå. Skal leve som en sydlansk fyllik i tre uker. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Har blitt en fri snuser. Dvs. Jeg kjøper snus når jeg er ute å drikker, ca en gang i måneden eller mindre. Så havner dåsa i bilen eller på stua en Etter noen dager får jeg kanskje lyst på en snus. Så kan jeg bare glemme at jeg har det liggende i mange dager. Trangen er helt borte. Så du har ikke noe i mot tørr og stinkende snus? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 (endret) Ble stoppet, og ransaket. "Er du ruset?" " Jeg er mer edru enn deg, mr kodein" (Jeg så øyene og pupillene) Dette fikk vedkomende til å klikke. Endret 10. februar 2017 av Dr. Jones 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå