BadCat Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 Det er vel ikke grenser for hva kona di må gjennomgå på soverommet. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) Det er vel ikke grenser for hva kona di må gjennomgå på soverommet. Den dagen det settes grenser, da tror jeg at jeg mister interesse. Julen er over (Og jeg er snart edru og mulig å være rundt, igjen). Hun er ikke kone, enda(Men det spørs jo om jeg faller for den fella). Jeg er heldig i og med at hun forstår jeg blir helt umulig rundt juletiden. Endret 25. desember 2016 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Jeg pleier aldri få hukommelsestap eller hangover... Mulig litt uggen på 1 nyttårsdag, eller etter midtsommar... Jeg hadde betalt mye penger for å glemme ting jeg gjør mens jeg er full. Disse tingene er jo helt logisk å gjøre der og da, det er jo først i ettertid man ser hvor fucked disse tingene er. Jeg er alltid sammen med gode venner og familie når jeg nyter alkohol, jeg har aldri gjort noe dumt. Vel var kanskje ikke så lurt å vurdere å gå opp hjemme hos mor og far for å ta en røyk når klokka var 5 på morran, men vi bestemte oss for at vi ikke gjorde det. Det er vel så gærn jeg kan være.... Men så drar jeg aldri alene på byen, drar sjelden på byen, har alltid sjåfør, står ikke i taxikø, og jeg snakker ikke med folk jeg ikke kjenner. Dersom man følger sånne regler, så gjør man sjelden noe dumt. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 Imårra skal jeg drekka Jul... innenfor rimelighetens grenser.. Tar det pent og sakte, kommer nok til å være oppe lenge etter nissen. "Innenfor rimeligheten" Ja det er hva vi sier til oss selv... Jeg skal ikke bli full, få hukommelsestap, eller hangover, og det skal jeg fint klare... Hahahahahahahahahaha Brisen, ikke blackout, ikke syk. Men følte meg litt uggen på førsten av dagen, gikk en lang tur med kona til den gamle mølla. Fikk frisk luft. Hadde lite apetitt 1.Juledag da.. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 26. desember 2016 Del Skrevet 26. desember 2016 (endret) Storm og kakao. Endret 26. desember 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. desember 2016 Del Skrevet 29. desember 2016 Kona har friii over nyttår den 6. Det er stas og hyggelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Når hunden ligger ved siden av meg i sofaen og snorker Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Hunder er kos Nå minnet du meg om Kromskallen. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Livet, livet gjoer meg glad. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. januar 2017 Del Skrevet 6. januar 2017 Stevie young er like bra som onkelen sin på elgitar Angus Young. ACDC Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. januar 2017 Del Skrevet 11. januar 2017 Har No Bull ACDC på bluray, kul konsert.. Jeg er nå fornøyd med at jeg ser ut til å ha klart å slutte å snuse! Snuset sykt mye før men nå har jeg ikke snust noe siden nyttårsaften. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Dama skal endelig flytte ut Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. januar 2017 Del Skrevet 17. januar 2017 Dama skal endelig flytte ut Er det derfor du skal ha nytt grafikkort? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2017 Del Skrevet 18. januar 2017 Ny singel fra Blood Command og ny Vær-Sjur. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 19. januar 2017 Del Skrevet 19. januar 2017 (endret) * Endret 19. januar 2017 av Dr. Jones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå