Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel ikke grenser for hva kona di må gjennomgå på soverommet. :tease:

Den dagen det settes grenser, da tror jeg at jeg mister interesse. Julen er over (Og jeg er snart edru og mulig å være rundt, igjen). Hun er ikke kone, enda(Men det spørs jo om jeg faller for den fella). Jeg er heldig i og med at hun forstår jeg blir helt umulig rundt juletiden.

Endret av Dr. Jones
Lenke til kommentar

Jeg pleier aldri få hukommelsestap eller hangover...

Mulig litt uggen på 1 nyttårsdag, eller etter midtsommar...

Jeg hadde betalt mye penger for å glemme ting jeg gjør mens jeg er full. Disse tingene er jo helt logisk å gjøre der og da, det er jo først i ettertid man ser hvor fucked disse tingene er.

Jeg er alltid sammen med gode venner og familie når jeg nyter alkohol, jeg har aldri gjort noe dumt. Vel var kanskje ikke så lurt å vurdere å gå opp hjemme hos mor og far for å ta en røyk når klokka var 5 på morran, men vi bestemte oss for at vi ikke gjorde det.

Det er vel så gærn jeg kan være....

Men så drar jeg aldri alene på byen, drar sjelden på byen, har alltid sjåfør, står ikke i taxikø, og jeg snakker ikke med folk jeg ikke kjenner.

Dersom man følger sånne regler, så gjør man sjelden noe dumt.

Lenke til kommentar

Imårra skal jeg drekka Jul... innenfor rimelighetens grenser.. Tar det pent og sakte, kommer nok til å være oppe lenge etter nissen.

"Innenfor rimeligheten" Ja det er hva vi sier til oss selv...

Jeg skal ikke bli full, få hukommelsestap, eller hangover, og det skal jeg fint klare...

Hahahahahahahahahaha

Brisen, ikke blackout, ikke syk. Men følte meg litt uggen på førsten av dagen, gikk en lang tur med kona til den gamle mølla. Fikk frisk luft.

Hadde lite apetitt 1.Juledag da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...