Zork Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Jeg får inntrykk av at mange mener at gardiner hengt opp ned er problemet her. Det egentlige problemet er fryktelig stygge gardiner med nisseluer og en kar som vandrer rundt med bar overkropp midt på vinteren. Retningen er det minste problemet her. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 16. desember 2016 Del Skrevet 16. desember 2016 Jeg får inntrykk av at mange mener at gardiner hengt opp ned er problemet her. Det egentlige problemet er fryktelig stygge gardiner med nisseluer og en kar som vandrer rundt med bar overkropp midt på vinteren. Retningen er det minste problemet her. Det er ikke så ille, hilsen en kar som går uten tskjorte på vinteren. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Det er vel værre at jeg går rundt i boxeren, men vi har ikke for vane å filme å legge ut på youtube når vi gjør noe feil... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 (endret) I 2016 har jeg: Gjort det slutt med den gamle og fått meg ny kjæreste, er ikke lenger i et forhold hvor alt føles feil. Jeg har turt å skifte jobb, etter 5 år i en jobb jeg aldri har trivdes i. Jeg har vokst ekstremt mye psykisk, endelig funnet meg selv?? Kuttet ned på alkoholforbruket (aldri vært et problem, liker bare ikke å være full), klarer å si nei til fester og gutteturer. Spiller mindre, trener mer. For min del så har det vært tidenes rareste og beste år. Heller aldri opplevd mer negativt iløpet av et år, men det veier ikke opp for det positive? Endret 9. januar 2017 av Kjetil_90 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Siste eksamen i morgen, så er det juleferie. Steike så godt det skal være å bli ferdig, før eksamen dette semesteret har vært utrolig hardt. Sikkert fordi jeg har vært gjennom operasjon og infeksjoner. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Det er vel værre at jeg går rundt i boxeren, men vi har ikke for vane å filme å legge ut på youtube når vi gjør noe feil... Du oxo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Liv etter døden.......TCB LIVES ! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Liv etter døden.......TCB LIVES ! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Imårra skal jeg drekka Jul... innenfor rimelighetens grenser.. Tar det pent og sakte, kommer nok til å være oppe lenge etter nissen. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Imårra skal jeg drekka Jul... innenfor rimelighetens grenser.. Tar det pent og sakte, kommer nok til å være oppe lenge etter nissen. "Innenfor rimeligheten" Ja det er hva vi sier til oss selv... Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Imårra skal jeg drekka Jul... innenfor rimelighetens grenser.. Tar det pent og sakte, kommer nok til å være oppe lenge etter nissen. "Innenfor rimeligheten" Ja det er hva vi sier til oss selv... Jeg skal ikke bli full, få hukommelsestap, eller hangover, og det skal jeg fint klare... Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 23. desember 2016 Del Skrevet 23. desember 2016 Imårra skal jeg drekka Jul... innenfor rimelighetens grenser.. Tar det pent og sakte, kommer nok til å være oppe lenge etter nissen. "Innenfor rimeligheten" Ja det er hva vi sier til oss selv... Jeg skal ikke bli full, få hukommelsestap, eller hangover, og det skal jeg fint klare... Hahahahahahahahahaha Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 https://www.youtube.com/watch?v=pNblPBNpFEs&list=PLhILsHS_uOWba19d8ut4IRiq6s1wRr9jT&index=6 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Jula er snart over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 https://www.youtube.com/watch?v=J31YFWC5BmU Eneste av sitt slag ? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Imårra skal jeg drekka Jul... innenfor rimelighetens grenser.. Tar det pent og sakte, kommer nok til å være oppe lenge etter nissen. "Innenfor rimeligheten" Ja det er hva vi sier til oss selv... Jeg skal ikke bli full, få hukommelsestap, eller hangover, og det skal jeg fint klare... Hahahahahahahahahaha Jeg pleier aldri få hukommelsestap eller hangover... Mulig litt uggen på 1 nyttårsdag, eller etter midtsommar... Lenke til kommentar
Zork Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Solen har snudd og snart er våren og sommeren her (eller regn-vinter light som det har vært de siste årene, men la oss nå ikke fokusere på det i denne tråden ) Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Jeg pleier aldri få hukommelsestap eller hangover... Mulig litt uggen på 1 nyttårsdag, eller etter midtsommar... Jeg hadde betalt mye penger for å glemme ting jeg gjør mens jeg er full. Disse tingene er jo helt logisk å gjøre der og da, det er jo først i ettertid man ser hvor fucked disse tingene er. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 24. desember 2016 Del Skrevet 24. desember 2016 Jeg pleier aldri få hukommelsestap eller hangover... Det er ikke hukommelsestap. Hukommelsestap er når man permanent eller midlertidig ikke får frem minner man hadde. Når man inntar alkohol svekkes evnene til å lagre minner, men det er ikke hukommelsestap. Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 25. desember 2016 Del Skrevet 25. desember 2016 https://www.aliexpress.com/item/Lady-Deadpool-superhero-Costume-red-and-black-spandex-zentai-suit-halloween-costume/32289641269.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå