Gouldfan Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Du får ingenting. Systemet tvangssparer for deg. (Ikke at jeg ikke synes det er et bra system selv, men...) Ja jeg vet vi betaler mer skatt for det resten av året... Men vi dør ikke av å spare litt til jul.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 Det var så pent vær ute. Masse hvit nysnø og tett tåke gjorde at det var hvitt overalt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 (endret) Gjensidige dekker skaden på M3'n min! Endret 23. november 2016 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 Når du tror laptopen er død men så gjør du noe magisk og den lever igjen! Full åpning og rens av laptoper, pluss service som bytte av vifte osv.. Ofte drop in, og full service ca 300,- sek http://www.zhyrdata.se/V2/ Ring først og hør om de har dropin, før ferier og sånt så må du vente ca en uke da det er høysesong for bedrifter etc... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. november 2016 Del Skrevet 23. november 2016 En venn av meg lar meg kjøre all trafikken min gjennom hans norske IP, slik at jeg får se den norske sendingen fra sjakk-VM. Har sett etter en gratis norsk VPN i en uke nå, også kommer han med en så enkel løsning. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 (endret) Ikke bare fikk jeg byttet skiftet mitt på nyttårsaften med et skift på julaften i steden, men nå fikk jeg nettopp vite at det blir catering fra en Pakistansk restaurant her på julaften. Hurra for muslimske mellomledere! Endret 24. november 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ser ut til at jeg har fått liv i mitt nesten 30 år gamle kjøleskap igjen etter at jeg trodde det var slutt tidligere i dag. Da slipper jeg å stresse med det! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Når du tror laptopen er død men så gjør du noe magisk og den lever igjen! Full åpning og rens av laptoper, pluss service som bytte av vifte osv.. Ofte drop in, og full service ca 300,- sek http://www.zhyrdata.se/V2/ Ring først og hør om de har dropin, før ferier og sånt så må du vente ca en uke da det er høysesong for bedrifter etc... Det er ikke det som er problemet, men takk! Det er HDD som begynner å ta kvelden. Er bare å bytte ut HDD egentlig. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Jeg er glad for at det blir ny Subwoofer på meg i dag... Bursdag, julegave og halve mitt egen investering. Xtz 10.17 heter den... Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Jeg er glad for at det blir ny Subwoofer på meg i dag... Bursdag, julegave og halve mitt egen investering. Xtz 10.17 heter den... Black friday tilbud på den noe sted? Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 (endret) Jeg er glad for at det blir ny Subwoofer på meg i dag... Bursdag, julegave og halve mitt egen investering. Xtz 10.17 heter den... Black friday tilbud på den noe sted? Ja korrekt, i Sverige.. Men hifi er billigere i Norge enn i Sverige... Så den er rimeligere på Surround.no tror jeg. Men jeg bor nå i Sverige da.... Bare 10% Black Friday tilbud, men så har jeg jo bursdag nå da, også har vi spart litt. Edit ser det er helt lik svartfreddan pris i Norge surround.no og i Sverige her jeg bor.. TV skulle man kjøpt på svartfreddan. Ser flere 10000 skjermer er nede i halve prisen, men det får bli neste år. Endret 25. november 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Jeg er glad for at det blir ny Subwoofer på meg i dag... Bursdag, julegave og halve mitt egen investering. Xtz 10.17 heter den... Black friday tilbud på den noe sted? Ja korrekt, i Sverige.. Men hifi er billigere i Norge enn i Sverige... Så den er rimeligere på Surround.no tror jeg. Men jeg bor nå i Sverige da.... Bare 10% Black Friday tilbud, men så har jeg jo bursdag nå da, også har vi spart litt. Ser det er en 1000lapp avslag hos surround på både 10 og 12 tommeren. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Jeg er glad for at det blir ny Subwoofer på meg i dag... Bursdag, julegave og halve mitt egen investering. Xtz 10.17 heter den... Black friday tilbud på den noe sted? Ja korrekt, i Sverige.. Men hifi er billigere i Norge enn i Sverige... Så den er rimeligere på Surround.no tror jeg. Men jeg bor nå i Sverige da.... Bare 10% Black Friday tilbud, men så har jeg jo bursdag nå da, også har vi spart litt. Ser det er en 1000lapp avslag hos surround på både 10 og 12 tommeren. Ja det er samme pris som i Sverige nå.. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Du får ingenting. Systemet tvangssparer for deg. (Ikke at jeg ikke synes det er et bra system selv, men...) Ja jeg vet vi betaler mer skatt for det resten av året... Men vi dør ikke av å spare litt til jul.. Hvertfall når man ikke bruker noe som helst ekstra i jula Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 Du får ingenting. Systemet tvangssparer for deg. (Ikke at jeg ikke synes det er et bra system selv, men...) Ja jeg vet vi betaler mer skatt for det resten av året... Men vi dør ikke av å spare litt til jul.. Hvertfall når man ikke bruker noe som helst ekstra i jula Da kan du spare pengene du får i jula og legge av penger? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Har fått napp på to svært ønskede stillinger. Utrolig oppløftende som nyutdannet ingeniør i dette arbeidsmarkedet. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Grattis! Broren min fikk og jobb relativt kjapt. Er ikke ferdig utdannet engang. Tipper det er de som har jobbet i olja hele livet, evt utdannet seg veldig spesifikt mot det, som sliter mest. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. november 2016 Del Skrevet 28. november 2016 Takk. Selv er jeg innenfor IKT og merker godt til oljekrisen her også når man søker på vestlandet. Men anser meg selv som nokså heldig mtp. hvor mye andre i samme situasjon sliter. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 29. november 2016 Del Skrevet 29. november 2016 (endret) Fri to dager fra barnepass, blir koselig. Og til helgen skal jeg til familien og feire min og min yngste søsters bursdag. Da blir det nok hjemmelaget pizza med skikkelig godt elgkjøttfyll og tykk bunn... ingenting slår mors Lørdagspizza.... Og så lager hun alltid Toscakake som er min favoritt. Senere får jeg og min eldste lillesøster sjangse til å kose oss med noen spesialale og to singlemalt whisky som jeg har spart på lenge nå. Jeg elsker de lange interessante samtalene jeg og min søster har, hun og jeg er de eneste intellektuelle i familien, intressert i musikk og kunst. . Endret 2. desember 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 Kjæresten min er en fantasi som ble virkelighet. Jeg er veldig kravstor, og har en ekstremt spesifik smak, så jeg trudde helt ærlig at jeg aldri kom til å få en jente som henne. Jeg tenkte aldri tanken på at den fantasien kunne bli oppfylt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå