Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

En død gjør deg hyggelig og glad..?

Nei, men det gjør meg ikke fortvilet heller, fordi det er jo sånn det bare er. Og gleden over å ha fått være tilstede under opptredenen til Leonard gjør meg tilfreds, slik man er etter å ha vært tilstede der og da på en god konsert sånn til vanlig

:)

Lenke til kommentar

Det er så synd å betale halv skatt når dette bare brukes til noe så unyttig som å kjøpe julegaver

Må du kjøpe julegaver da? Jeg meldte meg ut av det sirkuset der for noen år siden. Kjøper ikke gaver, og mottar ikke gaver. Det er stemningen, maten, og familien som er jul for meg.

Med untak av i fjor, hvor jeg kjøpte med suvenirer fra Filippinene, så har jeg ikke gitt eller mottatt julegaver på 5-6 år. Anbefales.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Det er så synd å betale halv skatt når dette bare brukes til noe så unyttig som å kjøpe julegaver

Må du kjøpe julegaver da? Jeg meldte meg ut av det sirkuset der for noen år siden. Kjøper ikke gaver, og mottar ikke gaver. Det er stemningen, maten, og familien som er jul for meg.

Med untak av i fjor, hvor jeg kjøpte med suvenirer fra Filippinene, så har jeg ikke gitt eller mottatt julegaver på 5-6 år. Anbefales.

Vil gjerne melde meg ut ja!

Det verste er å få masse ubrukelige ting som ligger uåpnet i flere år

Lenke til kommentar

Mange som trenger penger.......Unicef , Regnskogsfondet , Amnesty etc. Da kommer i hvertfall penga til nytte.

Bare tull det der, i beste fall sympatijegere. Verdens skoger ble hugd ned for flere tusen år siden.

Husk å skattlegge CO2 ekstra hardt i samme slengen. Staten må forby at planter får gode vekstforhold.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Ja ironi passer liksom ikke inn i en tråd som er helt offtopic.. Når tråden handler om positive ting.

Jul skal jo liksom være positivt da, å klage om julegaver er smålig mener jeg, vi får tross alt mer penger hele folket for å feire jul...

I Sverige får de ikke halv skatt noe sted til jul, og kjøper julegaver alikevel.

Jeg er glad for at Norge har halv skatt til jul, og sommer og at vi får feriepenger....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...