jegeringenhvemerdu Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 (endret) Jeg har gått ned fire kilo siden jeg startet å sykle til/fra jobb for noen uker siden! Har gått ned fire kilo til - til tross for at jeg sluttet å sykle for en mnd. siden - og veier endelig 60 kilo igjen! Endret 13. november 2016 av bleue 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 så er konserten over, og jeg går hjem glad og fornøyd Tusen takk Leonard! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 En død gjør deg hyggelig og glad..? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. november 2016 Del Skrevet 11. november 2016 En død gjør deg hyggelig og glad..? Nei, men det gjør meg ikke fortvilet heller, fordi det er jo sånn det bare er. Og gleden over å ha fått være tilstede under opptredenen til Leonard gjør meg tilfreds, slik man er etter å ha vært tilstede der og da på en god konsert sånn til vanlig Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Overstått besøk hos tannlegen! Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. november 2016 Del Skrevet 16. november 2016 Når du tror laptopen er død men så gjør du noe magisk og den lever igjen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 En død gjør deg hyggelig og glad..? De fleste fans har aldri opplevd Elvis i live...så ja. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Det er så synd å betale halv skatt når dette bare brukes til noe så unyttig som å kjøpe julegaver Lenke til kommentar
Zork Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Det er så synd å betale halv skatt når dette bare brukes til noe så unyttig som å kjøpe julegaver Blir det hyggeligere nå, så tar det helt av her... 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Det er så synd å betale halv skatt når dette bare brukes til noe så unyttig som å kjøpe julegaver Blir det hyggeligere nå, så tar det helt av her... Ha ha. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 (endret) Det er så synd å betale halv skatt når dette bare brukes til noe så unyttig som å kjøpe julegaver Må du kjøpe julegaver da? Jeg meldte meg ut av det sirkuset der for noen år siden. Kjøper ikke gaver, og mottar ikke gaver. Det er stemningen, maten, og familien som er jul for meg. Med untak av i fjor, hvor jeg kjøpte med suvenirer fra Filippinene, så har jeg ikke gitt eller mottatt julegaver på 5-6 år. Anbefales. Endret 17. november 2016 av Skurupu Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. november 2016 Del Skrevet 17. november 2016 Det er så synd å betale halv skatt når dette bare brukes til noe så unyttig som å kjøpe julegaver Må du kjøpe julegaver da? Jeg meldte meg ut av det sirkuset der for noen år siden. Kjøper ikke gaver, og mottar ikke gaver. Det er stemningen, maten, og familien som er jul for meg. Med untak av i fjor, hvor jeg kjøpte med suvenirer fra Filippinene, så har jeg ikke gitt eller mottatt julegaver på 5-6 år. Anbefales. Vil gjerne melde meg ut ja! Det verste er å få masse ubrukelige ting som ligger uåpnet i flere år Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 Mange som trenger penger.......Unicef , Regnskogsfondet , Amnesty etc. Da kommer i hvertfall penga til nytte. Lenke til kommentar
Nlklas Skrevet 18. november 2016 Del Skrevet 18. november 2016 jaja her va vi igjen. to uke sia sist. Captain Morgan har skylda igjen! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 (endret) Mange som trenger penger.......Unicef , Regnskogsfondet , Amnesty etc. Da kommer i hvertfall penga til nytte.Bare tull det der, i beste fall sympatijegere. Verdens skoger ble hugd ned for flere tusen år siden. Husk å skattlegge CO2 ekstra hardt i samme slengen. Staten må forby at planter får gode vekstforhold. Endret 19. november 2016 av BadCat Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Flytt ting til irritert tråden.. Fint det er Lørdag da... 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. november 2016 Del Skrevet 19. november 2016 Flytt ting til irritert tråden.. Fint det er Lørdag da... Enig med deg, den sutringen passer ikke in her. men passer bedre inn Ting som irriterer så grenseløst v2.0! Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Ja ironi passer liksom ikke inn i en tråd som er helt offtopic.. Når tråden handler om positive ting. Jul skal jo liksom være positivt da, å klage om julegaver er smålig mener jeg, vi får tross alt mer penger hele folket for å feire jul... I Sverige får de ikke halv skatt noe sted til jul, og kjøper julegaver alikevel. Jeg er glad for at Norge har halv skatt til jul, og sommer og at vi får feriepenger.... Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. november 2016 Del Skrevet 20. november 2016 Du får ingenting. Systemet tvangssparer for deg. (Ikke at jeg ikke synes det er et bra system selv, men...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå