L/\R~ Skrevet 6. september 2016 Del Skrevet 6. september 2016 Ble 14 for 30 sek sia :) 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Egyo. Hva er det? Blir hyggelig av fet 80's italio disco nå. Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 (endret) . Endret 13. september 2016 av bleue Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Når man er blakk men fakturerte 500 kr i forrige, så kommer det på kontoen og redder deg! Nesten verdt det å drive med musikk snart. Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Når man ser at man kommer til å klare å ende opp med 25.000 i innskudd på BSU-kontoen før nyttår 5000 raske coming my way neste år (som skal inn på BSU de også ) 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 Egyo. Hva er det? Blir hyggelig av fet 80's italio disco nå. https://www.google.no/search?q=Egyo&oq=Egyo&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Når man skjønner at man faktisk får råd til drømmepcen neste år Endret 14. september 2016 av L/\R~ 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Kjøpt meg ny tlf, gikk for LG med stooor skjerm. Trodde jeg skulle irritere meg grønn fordi jeg er så vandt med Samsung, spesielt siden det er ingen fysiske knapper, men syns faktisk det er kos å bare kunne tappe på skjermen 2 ganger for å skru skjermen av og på. Fremdeles ikke sjekket ut alle ting, men virker som om LG og jeg kommer til å bli gooode venner allerede! Endret 14. september 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Kjøpt meg ny tlf, gikk for LG med stooor skjerm. Trodde jeg skulle irritere meg grønn fordi jeg er så vandt med Samsung, spesielt siden det er ingen fysiske knapper, men syns faktisk det er kos å bare kunne tappe på skjermen 2 ganger for å skru skjermen av og på. Fremdeles ikke sjekket ut alle ting, men virker som om LG og jeg kommer til å bli gooode venner allerede! Så kalt pad da du har kjøpt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Kjøpt meg ny tlf, gikk for LG med stooor skjerm. Trodde jeg skulle irritere meg grønn fordi jeg er så vandt med Samsung, spesielt siden det er ingen fysiske knapper, men syns faktisk det er kos å bare kunne tappe på skjermen 2 ganger for å skru skjermen av og på. Fremdeles ikke sjekket ut alle ting, men virker som om LG og jeg kommer til å bli gooode venner allerede! Så kalt pad da du har kjøpt. Neinei kjøpte denne: http://www.tek.no/artikler/test-lg-stylus-2-k520/347518 Falt for pennen og radioen, bruker mye radio faktisk (f.eks når jeg dusjer eller er ute og har lyst til å høre på noe nytt) og hadde lyst på noe som kunne fungere som en notepad også (pennen). Den føles veldig som min gamle S4, var mellom den og en annen Samsung, men samsungen så og føltes som en iphone i hånden min, så da ble det LG De har også rykte for å være mer holdbare når det gjelder å miste den i gulvet og sånt (mest sannsynlig fordi den er veldig lett) og siste telefonen knuste jeg hele skjermen på, så det trenger jeg for å si det sånn Endret 14. september 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Jeg kan taste uten problemer selv med laaange negler! Så herlig! Har faktisk klippet dem av i frustrasjon tidligere fordi skjermen var for liten til det. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Kjøpt meg ny tlf, gikk for LG med stooor skjerm. Trodde jeg skulle irritere meg grønn fordi jeg er så vandt med Samsung, spesielt siden det er ingen fysiske knapper, men syns faktisk det er kos å bare kunne tappe på skjermen 2 ganger for å skru skjermen av og på. Fremdeles ikke sjekket ut alle ting, men virker som om LG og jeg kommer til å bli gooode venner allerede! Så kalt pad da du har kjøpt. Neinei kjøpte denne: http://www.tek.no/artikler/test-lg-stylus-2-k520/347518 Falt for pennen og radioen, bruker mye radio faktisk (f.eks når jeg dusjer eller er ute og har lyst til å høre på noe nytt) og hadde lyst på noe som kunne fungere som en notepad også (pennen). Den føles veldig som min gamle S4, var mellom den og en annen Samsung, men samsungen så og føltes som en iphone i hånden min, så da ble det LG De har også rykte for å være mer holdbare når det gjelder å miste den i gulvet og sånt (mest sannsynlig fordi den er veldig lett) og siste telefonen knuste jeg hele skjermen på, så det trenger jeg for å si det sånn Gratulere med ny mobil. Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 (endret) Jazz. ♫ Endret 14. september 2016 av bleue Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) HAR VUNNET BUDRUNDEN. MIN HELT EGEN SELVEIERLEILIGHET. FAEN ALTSÅ. ER DET MULIG. Endret 15. september 2016 av DJ FROSK 3 Lenke til kommentar
1Dr.E Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Gratulerer! Lite som slår den følelsen du får når du låser deg inn for første gang! Endret 15. september 2016 av 1Dr.E Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Først blakk, så kjøpt hus 2 dager etterpå, dæven jeg tror jeg skal bli DJ Endret 15. september 2016 av Pliscin Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 17. september 2016 Del Skrevet 17. september 2016 (endret) . Endret 13. november 2016 av bleue Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå