Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Min lille pelskledde bestevenn er gravid :D Er en så stolt matmor! Så da blir det masse valpekos fremover i huset :D kommer til å bli verdens lykkeligste sted! <3

Kan jeg komme til deg, og grine mens valper klatrer over meg?

Du svarte meg ikke, jeg kan ta med en hund som er snill mot småfolk, valper og katter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du svarte meg ikke, jeg kan ta med en hund som er snill mot småfolk, valper og katter.

Hahaha, hadde jeg ikke bodd alene så hadde du kanskje faktisk fått lov til det :p

Ja, men du hadde måtte skaffet beggin strips til meg. Så kanskje det er like greit.

Endret av Dr Jones
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trump, får da sjansen til å lære meg russisk, eller blir det dårlig Solber-engelsk.

IRONI

Lær deg politikk, og hold kjeft. Vi har lovt bort 600 millioner til Halalalry. Over 400 er allerede betalt.

Får lære meg Russisk eller dårlig Solberg engelsk da..

Its verry verry nice to see dere here in Norrwayy, I håpe you have a verry nice to stay...

Hvem har lovt Hillary 400mill og hvorfor tror du de har gjort det?

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar

Hahaha, hadde jeg ikke bodd alene så hadde du kanskje faktisk fått lov til det :p

Ja, men du hadde måtte skaffet beggin strips til meg. Så kanskje det er like greit.

Forresten! Vi er ikke sikre på om hun engang er gravid, mistenker at hun innbiller seg det siden hun ikke har blitt noe stor :p men hannhunden hun parret seg med er enda mindre enn henne igjen (hun er litt over 3 kilo tung) så kanskje det er to bittesmå valper inni der. Hun har også oppført seg som om hun er gravid, blitt mer gneldrete, holdt seg en hel dag med vilje og så pisset over hele gulvet dagen etterpå, og har en ''klumpete'' mage samt kjennes tyngere, så jeg aner ikke engang lenger :confused:

Lenke til kommentar

Å ikke være en bystander.

Jeg er ikke ut etter å hjelpe fremmede, men hverdagen er jo så jævla kjedelig så kan jo ikke bare stå der.

Jeg er ute etter enten spenning eller takknemlighet.

Så når det skjer noe foran meg er jeg faen meg førstemann inn hver gang. Enten det er slåsskamp, noen som falt fra 3. etasje, eller noen som strever med barnevogn og lignende. Noen som mangler 10 kr på butikken. Noen som trenger haik. Små sjarmerende jenter som selger hjemmelagde armbånd på døra. Alt dette har vært det siste året. Jeg sier "ja takk livet, gi meg en ny impuls i hverdagen"

Jeg er kanskje den mest egoistiske og kyniske personen som folk har fått hjelp av.

Jeg bare hater bystanders og hele den smørja der så mye at jeg bare ikke gidder å være en.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...