00034343 Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Min lille pelskledde bestevenn er gravid Er en så stolt matmor! Så da blir det masse valpekos fremover i huset kommer til å bli verdens lykkeligste sted! <3 Kan jeg komme til deg, og grine mens valper klatrer over meg? Du svarte meg ikke, jeg kan ta med en hund som er snill mot småfolk, valper og katter. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Jeg blir kanskje eier av mitt eget hus. Første gang i livet liksom woho wa wa a wa waaw Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 Du svarte meg ikke, jeg kan ta med en hund som er snill mot småfolk, valper og katter. Hahaha, hadde jeg ikke bodd alene så hadde du kanskje faktisk fått lov til det Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Du svarte meg ikke, jeg kan ta med en hund som er snill mot småfolk, valper og katter. Hahaha, hadde jeg ikke bodd alene så hadde du kanskje faktisk fått lov til det Ja, men du hadde måtte skaffet beggin strips til meg. Så kanskje det er like greit. Endret 3. august 2016 av Dr Jones 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 (endret) Trump, får da sjansen til å lære meg russisk, eller blir det dårlig Solber-engelsk. IRONI Lær deg politikk, og hold kjeft. Vi har lovt bort 600 millioner til Halalalry. Over 400 er allerede betalt. Får lære meg Russisk eller dårlig Solberg engelsk da.. Its verry verry nice to see dere here in Norrwayy, I håpe you have a verry nice to stay... Hvem har lovt Hillary 400mill og hvorfor tror du de har gjort det? Endret 7. august 2016 av Gouldfan Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 7. august 2016 Del Skrevet 7. august 2016 Du svarte meg ikke, jeg kan ta med en hund som er snill mot småfolk, valper og katter. Hahaha, hadde jeg ikke bodd alene så hadde du kanskje faktisk fått lov til det Ja, men du hadde måtte skaffet beggin strips til meg. Så kanskje det er like greit. Forresten! Vi er ikke sikre på om hun engang er gravid, mistenker at hun innbiller seg det siden hun ikke har blitt noe stor men hannhunden hun parret seg med er enda mindre enn henne igjen (hun er litt over 3 kilo tung) så kanskje det er to bittesmå valper inni der. Hun har også oppført seg som om hun er gravid, blitt mer gneldrete, holdt seg en hel dag med vilje og så pisset over hele gulvet dagen etterpå, og har en ''klumpete'' mage samt kjennes tyngere, så jeg aner ikke engang lenger Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. august 2016 Del Skrevet 8. august 2016 Å oppdage svenske bandet Broder Daniel og høre hvor bra det er. Utrolig at man ikke har sjekket dette når man har hørt om håkan hellstrøm som spilte i samme band. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Svensker er ræva på må musikk med unntak av Mranda Sivlergren og Epic Tone, de er i verdensklasse. Bortsatt fra de to så er det ingen svensker som noen gang har laget bra musikk. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. august 2016 Del Skrevet 9. august 2016 Å bli tatt på alvor og henvist til psykolog. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) In case of stress: Får samme følelse av denne musikkvideoen som å svømme under vann, noe som er helt herlig og deilig, det føles som om tyngekraften ikke gjelder lenger, og du bare flyter gjennom vannet <3 Endret 10. august 2016 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 Har vært i Danmark og kjøpt for 150 og spart ca 100kr på tilbud. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. august 2016 Del Skrevet 10. august 2016 (endret) Nå håper Retroland svarer meg fort, at jeg får kjøpt mitt favoritt spill Super mario 64 hos retroland. Endret 10. august 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Fikk litt høstfeeling i skogen i dag, godt det går mot den tiden av året! 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 11. august 2016 Del Skrevet 11. august 2016 Virker som det meste går på forskudd mht været, var vel 42 varmegrader i Juni, og tidlig høst med kaldeste august siden 1908 eller noe sånt hørte jeg på byen idag. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Siste dag på jobb før ferien! I morgen drar jeg til Norge i 10 dager, hvor jeg skal feire min bestemors 75-årsdag, og en av mine beste venners byllup. Det blir jævlig morsomt! Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 Når det er vin i glasset og man fyller opp igjen før det er halvfult. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) serr wtf mate En ting jeg faktisk skrev. Hva skjedde med språket Endret 12. august 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. august 2016 Del Skrevet 12. august 2016 (endret) Super mario 64 har blitt sendt fra Ebay, oxo pakken fra teknikmagasinet er blitt sendt til meg, da blir det 1080 i Super mario 64. Endret 12. august 2016 av Jokingnutria Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. august 2016 Del Skrevet 14. august 2016 (endret) Å ikke være en bystander. Jeg er ikke ut etter å hjelpe fremmede, men hverdagen er jo så jævla kjedelig så kan jo ikke bare stå der. Jeg er ute etter enten spenning eller takknemlighet. Så når det skjer noe foran meg er jeg faen meg førstemann inn hver gang. Enten det er slåsskamp, noen som falt fra 3. etasje, eller noen som strever med barnevogn og lignende. Noen som mangler 10 kr på butikken. Noen som trenger haik. Små sjarmerende jenter som selger hjemmelagde armbånd på døra. Alt dette har vært det siste året. Jeg sier "ja takk livet, gi meg en ny impuls i hverdagen" Jeg er kanskje den mest egoistiske og kyniske personen som folk har fått hjelp av. Jeg bare hater bystanders og hele den smørja der så mye at jeg bare ikke gidder å være en. Endret 14. august 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå