Gavekort Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Jeg tror nok at hunder er mer kosete enn katter. Si det til denne pelsdotten som hopper i fanget ditt så snart du setter deg ned og dingler etter beina dine når du går rundt. Ser ikke forskjellen på en utrent hund og katten din. Men det gjør da ikke katten min særlig mindre kosete? Om hunder er mer kosete enn denne katten har de nådd en svært høy målestokk. 1 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Tja. En video sier mer enn 1000 ord. Kattepuser. <3 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) Måkeskrik i Oslo. Er drittlei av fugler som bråker om natta , da skal det være stilt......stfu ! Du er i feil tråd. Det er kos å sitte og høre på det om man ikke skal sove og bare nyte livet. Midt i Oslo. Helt fantastisk. https://m.youtube.com/watch?v=PO_-oxbof9w Noen som husker denne Og så har du én kone. Haha. Endret 20. juli 2016 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 (endret) Jeg har skal bli sykepleier. Jippi er så glad. Endret 21. juli 2016 av medlem-1432 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 21. juli 2016 Del Skrevet 21. juli 2016 Gratulerer og lykke til. Enda godt du ikke skal bli norsklærer. "har skal bli sykepleier". 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juli 2016 Del Skrevet 22. juli 2016 Er ferdig med å handle inn for helgen, å ferdig med rengjøringen ja vaske gulv,ene her snart Fallout 4 nå. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Min lille pelskledde bestevenn er gravid Er en så stolt matmor! Så da blir det masse valpekos fremover i huset kommer til å bli verdens lykkeligste sted! <3 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Min lille pelskledde bestevenn er gravid Er en så stolt matmor! Så da blir det masse valpekos fremover i huset kommer til å bli verdens lykkeligste sted! <3 Kan jeg komme til deg, og grine mens valper klatrer over meg? 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 23. juli 2016 Del Skrevet 23. juli 2016 Trump, får da sjansen til å lære meg russisk, eller blir det dårlig Solber-engelsk. IRONI Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 Hjemmesiden til plateselskapet gikk også ned direkte etter anonsering. Hahaha. Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 26. juli 2016 Del Skrevet 26. juli 2016 (endret) Mamma som er snill og forståelsesfull selv om jeg har oppført meg som en drittunge i det siste. ilu. Endret 26. juli 2016 av bleue 2 Lenke til kommentar
Sportylady Skrevet 27. juli 2016 Del Skrevet 27. juli 2016 Etter at "Ting som irriterer så grenseløst" en tilsynelatende evigvarende telletråd der man spyr edder og galle ut over folk som snufser på bussen og folk som trommer med penn på lesesalen for å nevne noe, burde jo en tråd med et litt koseligere budskap også ha livets rett. Derfor synes jeg vi burde ha en tråd for ting som gjør en glad, det kan være små episoder man opplever eller bare ting generelt. Jeg fant en hentelapp til Komplett i posten min, det gjør meg glad I tillegg hadde jeg bare koselige og hyggelige kunder på jobben i hele dag, og det er alltid så deilig. ...hva med dere ? (Hvis du er sur fordi denne tråden bare handler om hyggelige ting, og ikke tillater sutring, tilbake til whinetråden med deg nå) Fikk et brev i posten i dag, med en velfortjent hyggelig nyhet. Er kjempeglad! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 (endret) Irriterer meg at apple sin dictation på iPhone/Mac er såppas bra, men blir helt ubrukelig når man stadig bytter mellom norsk og engelsk. Og uansett hvor bra den er på norsk bokmål så fatter den ikke dialekt. Jeg er så nære å kunne chatte med noen uten å skrive, og ha både handsfree mac og iphone som nesten fungerer sammen som en enhet men samtidig veeeldig langt unna å få det til å fungere AKKURAT slik jeg vil. Endret 29. juli 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 30. juli 2016 Del Skrevet 30. juli 2016 Folk fra forumet overrasker stadig positivt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. august 2016 Del Skrevet 1. august 2016 Om en måned flytter jeg endelig vekk fra Norge igjen, denne gangen for minimum to år. Vi får se om jeg kommer tilbake med det første. Jeg er meget glad og meget spent. 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Italia, nærmere bestemt Firenze. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 (endret) Sorry. Feil board. Endret 2. august 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. august 2016 Del Skrevet 2. august 2016 Awesome. Fått deg jobb der? Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 3. august 2016 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Trump, får da sjansen til å lære meg russisk, eller blir det dårlig Solber-engelsk. IRONI Lær deg politikk, og hold kjeft. Vi har lovt bort 600 millioner til Halalalry. Over 400 er allerede betalt. Endret 3. august 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå