Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir ren (selv)skryt, men tusen takk til personen som ga meg mitt 3500. ryktepoeng. :fun: Bare sånn 20000+ til, så begynner man å nærme seg forumguruene. :tease:

Og takke Ariette over for hyggelig samvær sist lørdag. :) Alltid kjekt å hilse på andre forumfolk og håper dere hadde fin helg i Oslo og nøt konserten.  (så ikke at det var deg før etter jeg la ut innlegget. :p )

Endret av Myst
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Føler meg som dataekspert igjen, da kontoret er type 5 år tilbake i tid med software og teknologi.

Jeg kan faktisk hjelpe folk når det er snakk om Windows 7.

Bestefarfølelsen kommer først når jeg befinner meg utenfor bygget eller leser artikler om nye ting.

Lenke til kommentar

Superglad nå at jeg ikke hva jeg skal skrive. :w00t::D. Fikk ordnet med SSD bytte på stasjonære, fikk installert Win 7 Pro norsk når den originalt var engelsk, og fikk attpåtil aktivert Windows! Neste steg å oppgradere til Win 10 og satser på det går like bra der også. 

Lenke til kommentar

Er jævlig stolt av meg selv for at jeg ikke kjøpte mac på avbetaling likevel.

Man har forsåvidt en mac lenge etter at den er nedbetalt, men ble jo over 4k i renter.

Luksusfellen er kanskje det beste og mest informative / preventative TV-programmet noensinne laget. Har fått meg selv ut av et inkassohelvete. Har betalt vekk godt over 20k i inkassogjeld de siste månedene, og 2k gjenstår nå på delbetaling. Nå har selve tankemåten min har tydeligvis forandret seg også. Inkassohelvete er et mørkt og jævlig sted å være, selv om man prøver å si til seg selv at penger er bare "elektroner som svirrer rundt og skaper ener og nuller på en server som tilegnes en arbitrær verdi som vi må ha for å bytte oss til ting vi trenger for å få en følelse av komfort og trygghet"

Endret av ikkespisgress
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er jævlig stolt av meg selv for at jeg ikke kjøpte mac på avbetaling likevel.

Man har forsåvidt en mac lenge etter at den er nedbetalt, men ble jo over 4k i renter.

Luksusfellen er kanskje det beste og mest informative / preventative TV-programmet noensinne laget. Har fått meg selv ut av et inkassohelvete. Har betalt vekk godt over 20k i inkassogjeld de siste månedene, og 2k gjenstår nå på delbetaling. Nå har selve tankemåten min har tydeligvis forandret seg også. Inkassohelvete er et mørkt og jævlig sted å være, selv om man prøver å si til seg selv at penger er bare "elektroner som svirrer rundt og skaper ener og nuller på en server som tilegnes en arbitrær verdi som vi må ha for å bytte oss til ting vi trenger for å få en følelse av komfort og trygghet"

Hvorfor vurderte du avbetaling i det hele tatt?

Renter, gebyr, og dobbelpris hvis du ikke betaler..

Endret av Dr Jones
Lenke til kommentar

Hvorfor vurderte du avbetaling i det hele tatt?

Renter, gebyr, og dobbelpris hvis du ikke betaler..

Hvorfor? Fordi en del av meg brukte å kjøpe masse ting og ha instant glede av å få materielle goder.

Men samtidig er det en annen "stemme" som sier at nå må jeg tenke langsiktig...

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...