Kea Skrevet 15. juni 2016 Del Skrevet 15. juni 2016 (endret) Står på observasjonsdekket på CN-tårnet nå. Har aldri sett noe så vakkert. Endret 15. juni 2016 av Ariette 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 (endret) Dette blir ren (selv)skryt, men tusen takk til personen som ga meg mitt 3500. ryktepoeng. Bare sånn 20000+ til, så begynner man å nærme seg forumguruene. Og takke Ariette over for hyggelig samvær sist lørdag. Alltid kjekt å hilse på andre forumfolk og håper dere hadde fin helg i Oslo og nøt konserten. (så ikke at det var deg før etter jeg la ut innlegget. ) Endret 16. juni 2016 av Myst 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Føler meg som dataekspert igjen, da kontoret er type 5 år tilbake i tid med software og teknologi. Jeg kan faktisk hjelpe folk når det er snakk om Windows 7. Bestefarfølelsen kommer først når jeg befinner meg utenfor bygget eller leser artikler om nye ting. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 http://thecreatorsproject.vice.com/blog/hackers-build-an-irl-ad-blocking-headset?utm_source=vicefbanz&utm_campaign=global Dette har jeg etterlyst i årevis. Bra noen begynner å se på å utvikle dette. Håper en dag å kunne ha denne teknologien i et vanlig par briller. Da kan man leve så og si totalt skjermet fra reklame. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 18. juni 2016 Del Skrevet 18. juni 2016 Jeg er glad det er Lørdag og snart tid for ale og maltwhisky.... Lenke til kommentar
jegeringenhvemerdu Skrevet 19. juni 2016 Del Skrevet 19. juni 2016 Jeg skal bli tante! Jeg har blitt tante! 2 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Grattis til over. Skatteoppgjøret mitt er ferdig. Får utbetalt en del tilgode nå på onsdag. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Superglad nå at jeg ikke hva jeg skal skrive. . Fikk ordnet med SSD bytte på stasjonære, fikk installert Win 7 Pro norsk når den originalt var engelsk, og fikk attpåtil aktivert Windows! Neste steg å oppgradere til Win 10 og satser på det går like bra der også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. juni 2016 Del Skrevet 22. juni 2016 Besto oppkjøringa i dag! 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 (endret) Er jævlig stolt av meg selv for at jeg ikke kjøpte mac på avbetaling likevel. Man har forsåvidt en mac lenge etter at den er nedbetalt, men ble jo over 4k i renter. Luksusfellen er kanskje det beste og mest informative / preventative TV-programmet noensinne laget. Har fått meg selv ut av et inkassohelvete. Har betalt vekk godt over 20k i inkassogjeld de siste månedene, og 2k gjenstår nå på delbetaling. Nå har selve tankemåten min har tydeligvis forandret seg også. Inkassohelvete er et mørkt og jævlig sted å være, selv om man prøver å si til seg selv at penger er bare "elektroner som svirrer rundt og skaper ener og nuller på en server som tilegnes en arbitrær verdi som vi må ha for å bytte oss til ting vi trenger for å få en følelse av komfort og trygghet" Endret 29. juni 2016 av ikkespisgress 4 Lenke til kommentar
tingo Skrevet 29. juni 2016 Del Skrevet 29. juni 2016 Søstera mi og familien hennes skaffet billetter til Bruce Springsteen konserten på Ullevål - og billett til meg også. Det var en kjempekonsert! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 At jeg skal bo her de neste fem månedene. 1 Lenke til kommentar
00034343 Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) Er jævlig stolt av meg selv for at jeg ikke kjøpte mac på avbetaling likevel. Man har forsåvidt en mac lenge etter at den er nedbetalt, men ble jo over 4k i renter. Luksusfellen er kanskje det beste og mest informative / preventative TV-programmet noensinne laget. Har fått meg selv ut av et inkassohelvete. Har betalt vekk godt over 20k i inkassogjeld de siste månedene, og 2k gjenstår nå på delbetaling. Nå har selve tankemåten min har tydeligvis forandret seg også. Inkassohelvete er et mørkt og jævlig sted å være, selv om man prøver å si til seg selv at penger er bare "elektroner som svirrer rundt og skaper ener og nuller på en server som tilegnes en arbitrær verdi som vi må ha for å bytte oss til ting vi trenger for å få en følelse av komfort og trygghet" Hvorfor vurderte du avbetaling i det hele tatt? Renter, gebyr, og dobbelpris hvis du ikke betaler.. Endret 2. juli 2016 av Dr Jones Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 At jeg skal bo her de neste fem månedene. Skjermbilde 2016-07-01 kl. 22.51.44.png Hvor i verden er det? Business or pleasure? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) Hvorfor vurderte du avbetaling i det hele tatt? Renter, gebyr, og dobbelpris hvis du ikke betaler.. Hvorfor? Fordi en del av meg brukte å kjøpe masse ting og ha instant glede av å få materielle goder. Men samtidig er det en annen "stemme" som sier at nå må jeg tenke langsiktig... Endret 2. juli 2016 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 (endret) At jeg skal bo her de neste fem månedene. Skjermbilde 2016-07-01 kl. 22.51.44.png Hvor i verden er det? Business or pleasure? Corpus Christi i Texas, bor her mens jeg holder på med flygerutdanning. Men skal nok få tid til litt pleasure. Endret 2. juli 2016 av Reeve 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå