Gavekort Skrevet 24. april 2016 Del Skrevet 24. april 2016 Når du bestiller en pizza og finner ut av Dolly har en 150kr kampanje på akkurat pizzaen du bestilte. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Dolly tar betalt for å søle ost på kantene Lenke til kommentar
djfrosk Skrevet 26. april 2016 Del Skrevet 26. april 2016 Musikk og bassen min for eksempel hei kan du lage bass musikk Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april 2016 Del Skrevet 27. april 2016 Tenker på 13 mai nu ble jeg glad da har jeg Doom Collectors Edition da Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Avisene skriver skrekkhistorier om flått, og folk syter om russen. Tydelige tegn på våren, og det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 (endret) Kanskje en litt spesiell post, men uansett: Jeg har hatt en klump med ørevoks i midt høyre øre i lang tid. Mellom ett og to år. Den blokkerte ikke hørselen min, men jeg kunne kjenne at det var en slag sfærisk klump som satt løst innerst i øregangen min. Til tider merker jeg den ikke, og i perioder var den svært irriterende. På arbeidsplassen min har vi en veldig grundig helsesjekk én gang i året. De siste to besøkene har legen sagt at jeg har mye ørevoks, men at øregangene mine heller nedover, og at det vil renne ut av seg selv over tid. Vell, den klumpen har i hvert fall blitt liggende. Inntil nå! Jeg har nettopp kommet meg etter en to ukers lang ørebetennelse (jeg har ikke hatt ørebetennelse siden jeg var sånn 5 år gammel). Da hevelsen gikk ned, føltes øregangen min veldig bra! Jeg dytte forsiktig inn en bomullspinne (vet man egentlig ikke skal gjøre det), og til min store overraskelse var ørevoksproppen min helt borte! Den følelsen av å være ren, etter halvannet år med et skitten høyre øre, er helt ubeskrivelig! Jeg har fått en ny, frisk start på livet! Endret 30. april 2016 av Skurupu 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Neste gang får du helle på litt olje. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. april 2016 Del Skrevet 30. april 2016 Ja, jeg har hørt om det trikset, og burde selvsagt gjort det for lenge siden. Problemet er at jeg er en prokrastinator av rang, og som sagt var det irriterende kun i perioder. Hver gang det gikk over, sluttet jeg å tenke mer på det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Den følelsen av å være ren, etter halvannet år med et skitten høyre øre, er helt ubeskrivelig! Jeg har fått en ny, frisk start på livet! Minner meg på hvordan det er å vann i øret i flere timer som ikke vil vekk, men når du legger deg på kvelden kjenner du at det renner sakte ut, man kjenner en fantastisk varme nedover øret og en deilig følelse av frihet i øregangen 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 At en stor del av fjellet ved siden av huset vårt nå er sprengt vekk, til fordel for garasje som skal opp i løpet av sommeren! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Skulle trimme håret mitt til 7mm, så trynet barbermaskinen min og ga meg ei stripe på 1mm. When life gives you lemons, make lemonade. Nå har jeg en slags semi-mohawk, og jeg synes faktisk det funket. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Ja det minner meg på må gjøre det jeg også. Har utsatt det alt for lenge.Oppå hodet står det snart en halvmeter rett opp, fordi jeg trimmer av og til på sidene og tenker at jeg skal ta det ordentlig snart.Ser ut likt som dette: 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mai 2016 Del Skrevet 1. mai 2016 Var omtrent slik jeg også så ut før jeg dro frem maskinen. Tenkte det var på tide å kvitte seg med "sliten student" looken min. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Kunne så klart gått bedre, men jeg kan vel ikke klage, akkurat. 3 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Personalsjefen min sa jeg var en data-magiker. Er jo akkurat han jeg må imponere for å få jobbe her fast en dag. Hvis jeg får fast jobb her så er fremtiden min i boks. Har tvilt på fremtiden siden jeg var 17 så dette er en god dag. 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Når du er deprimert og ser på din kjekke forlovede og forteller deg selv at du er dum som er deppa med en så herlig mann ved din side, så du ender opp lykkelig som aldri før <3 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Ja, jeg har hørt om det trikset, og burde selvsagt gjort det for lenge siden. Problemet er at jeg er en prokrastinator av rang, og som sagt var det irriterende kun i perioder. Hver gang det gikk over, sluttet jeg å tenke mer på det. Jeg ble glad av å lese dette jeg. vet ikke helt hvorfor, men å vite at det finnes noen som utsetter ting så til de grader bare gjør meg, glad. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Nå er den globale oppvarmingen kommet for fult, og det er rene sydenværet i Norge i Mai. Man må jo nyte det så lenge man kan! Skulle ønske jeg kunne gå ut på verandaen å ta en øl, blir vel en te eller kaffe isteden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå