medlem-90636 Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Hoho hvis jeg må betale 40k for lappen så gir jeg opp allerede nå as.haha betaler max 20k for min! Men Grats det må være syyykt digg ja! Jeg er kjerring, og begynte ikke å kjøre før jeg var nesten 22 år gammel. Brukte like under 20.000 på det, og jeg hadde ALDRI øvelseskjørt før jeg begynte. Håp for alle On topic: Skal på innflyttingsfest i dag, det blir sikkert koselig. Og så har jeg kjøpt meg nye klær Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Den nye buksen min. *materiell* Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Skal ut med ei vennine idag på fest. (kanskje fremtidig kjæreste og ) Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Skal ut med ei vennine idag på fest. (kanskje fremtidig kjæreste og ) Fester er alltid et godt utgangspunkt forhookups Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Den nye buksen min. *materiell* Fristende å svare den nye Iphonen min, men etter i går, så er det vennene mine. Så mange som fulgte opp er det lenge siden har skjedd, så selv om det i går var dumt og vondt, så viste det hvor mange som snur på flisen og svarer meg når noe skjer fordi de bryr seg. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 I helvette, make som sense : D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Kris på overnattingsbesøk Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Akkurat lagt taco Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 At jeg har verdens snilleste kjæreste. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Det er det jo jeg som har Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Begge dere tar feil, han er min. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Skal ut med ei vennine idag på fest. (kanskje fremtidig kjæreste og ) Fester er alltid et godt utgangspunkt forhookups Og det ble som du forutså Blitt noe før også men ble ute for en gangs skyld nå^^ Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) At eg nettop har fått kjøpt en ny radio til flyet mitt med 3 mottakere+krystallsett. Kjempetilbud, selv om det riktignok var brukt. Gleder meg til å få det i posten EDIT: Kanskje lurt å si ka for en radio det var. Var en Futaba 7C 35mhz, med alt av tilhørende utstyr. Betalte tilsammen 1500,- Endret 8. september 2008 av member-97590 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Fått meg dualscreen Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Jeg blir oppriktig glad av den kjempefine reklamekampanjen vi fikk sponset i fjor. http://www.leve.no/film/LEVE.mpg Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Å ikke våkne opp sliten og vondt i hodet Lenke til kommentar
Brian Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Ja, den kan jeg skrive under på. Sovna i går rundt 7 tia da jeg skulle se ferdig et program, og våkna rundt 10 tia, og gikk å la meg igjen. Våknet uthvilt kl 7 til en forandring. Omtrent 12 timers søvn hjelper på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Den 12 hver måned! Da er det lønningsdag... men blir mindre gla den 15 hver måned, for da er det betalingsdag aka betale regninger og lån Endret 9. september 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 At jeg er syk. Greit nok at jeg sitter her med ullgenser og pledd, og likevel snufser som en galning, men det er noe koselig ved å stå opp i ti tiden, lage meg en STOR frokost, og bare slappe av Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) At jeg har fått min nye TV-B-Gone fjernkontroll :!: Den fungerer faktisk overraskende bra! Endret 10. september 2008 av Mompen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå