Espp Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Hundene blir vel like glade om du er borte i 5 minutter eller 5 dager. Helt klart ikke. Du merker klar forskjell 2 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 14. april 2015 Del Skrevet 14. april 2015 Å komme hjem å se hvor glade hundene blir for å se meg etter noen dager borte. Det gjør meg glad! Det gjør meg trist å tenkte på at grunnen til at de blir så glade kanskje er at hver gang du drar tror de at du aldri kommer tilbake. Hehe, mulig det - men tror at de venner seg til at man er borte litt når det skjer ca en gang i måneden! Men hvem vet? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 (endret) alt-j til Manila i mai! Så Tame Impala i Oslo i fjor, så da har jeg fått sett begge mine favorittband innen "ny" musikk. Endret 15. april 2015 av Skurupu Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Å komme hjem å se hvor glade hundene blir for å se meg etter noen dager borte. Det gjør meg glad! Det gjør meg trist å tenkte på at grunnen til at de blir så glade kanskje er at hver gang du drar tror de at du aldri kommer tilbake. Hvorfor skulle dem tro det? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 De forstår ikke norsk, så det hjelper ikke å si at han kommer tilbake. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Men etter noen turer hvor eieren kommer tilbake så skjønner dem vell at han alltid vil komme tilbake? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Men etter noen turer hvor eieren kommer tilbake så skjønner dem vell at han alltid vil komme tilbake? https://en.wikipedia.org/wiki/Hachik%C5%8D 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 15. april 2015 Del Skrevet 15. april 2015 Men etter noen turer hvor eieren kommer tilbake så skjønner dem vell at han alltid vil komme tilbake? https://en.wikipedia.org/wiki/Hachik%C5%8D Trist historie ): Syns synd i hunden nå Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 NRK Betaler med glede licensen 2 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Lipo full-ladet, bensin på tanken, sandtak aner ingenting. Stakkars biler sier jeg bare. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Hadde med dama på hennes første møte med drifting i dag, vi stod flaggvakt og ho digga det Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Jeg har mange flere feriedager enn jeg trudde. Lønner seg å jobbe overtid. Så nå drar jeg til norge i 25 dager i sommer. Hilse på venner for første gang på ett år, og på familie for første gang på 6 måneder. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Nye jobb-pcen ankom i dag og blir klargjort i skrivende stund, så jeg burde egentlig vært kjempeglad, men er bare litt glad fordi samtidig har jeg skikkelig hodeverk siden jeg sto opp og ikke er helt i form i dag. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Skal på fisketur i dag Ohh, det gjør meg også glad (når jeg selv drar på fisketur). Dessverre ligger isen enda på de fleste vannene her nord, så jeg må gå litt rastløs rundt noen uker til! Skit fiske! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Fikk installert Spotify på linux. Nå slipper jeg kjøpe ny bærbar før de får windows 10 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Har det noe å si da? Du kan jo bare kjøpe en laptop med Windows 8, slette hele skiten og installere Linux på den. 1 Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Ikke så veldig hyggelig, men det gjør meg glad: Når brukere her inne svarer på noe kanskje litt kleint, bruker en annen bruker de har laget og signerer på automatikk med den vanlige brukeren Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Ikke så veldig hyggelig, men det gjør meg glad: Når brukere her inne svarer på noe kanskje litt kleint, bruker en annen bruker de har laget og signerer på automatikk med den vanlige brukeren Er det noen som faktisk gjør det? Det er jo ikke lov å ha 2 brukere Lenke til kommentar
Espp Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Ikke så veldig hyggelig, men det gjør meg glad: Når brukere her inne svarer på noe kanskje litt kleint, bruker en annen bruker de har laget og signerer på automatikk med den vanlige brukeren Er det noen som faktisk gjør det? Det er jo ikke lov å ha 2 brukere Sikkert mange som gjør det. Syns ikke det er så galt egentlig. Enkelte temaer eller diskusjoner kan være litt ekkel eller at man har meninger som er litt annerledes enn resten - og kanskje man ikke vil at alle skal vite det. Men ja, har sett det i en gang i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå