Firesky Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Ja steike heller, HELG! =D Ikke mer mas og jag på 2-3 dager, ahhh Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Fredag pluss at broren min kommer snart Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Tror aldri jeg har vert så glad for helg før. Daaaamn jeg er sliten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Er også overlykkelig over at det er helg. Sliten som F... Skal smake godt med iskald Cola på boks Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Fått meg iHome stol men vet ikke hvordan jeg får høyere lyd på den Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Katrine Lenke til kommentar
KNB Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 IT-ansvarlig på skolen min har vært snill med meg å unblocket diskusjon.no fra nettverket Grunn til blocking: Voksent innhold Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Vi er en gjeng med pervoer, vet du. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Er su utrolig digg å endelig ha muligheten til å kjøre bil, være uavhengig av buss, lettere å komme seg frem til venner som bort et stykke unna osv. De 40-50'000 jeg betalte for lappen var virkelig verdt det (i know, det er mye, men slik blir det når man ikke øvelsekjører med foreldrene). Endret 5. september 2008 av Firesky Lenke til kommentar
CFM Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Er su utrolig digg å endelig ha muligheten til å kjøre bil, være uavhengig av buss, lettere å komme seg frem til venner som bort et stykke unna osv.De 40-50'000 jeg betalte for lappen var virkelig verdt det (i know, det er mye, men slik blir det når man ikke øvelsekjører med foreldrene). Det der var da ekstremt mye? Hvor kjørte du opp? Selv brukte jeg 17k for hele smæla.. Og det gjør meg glad i grunn for da ble et mer penger til bilen Endret 5. september 2008 av gilera Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Hoho hvis jeg må betale 40k for lappen så gir jeg opp allerede nå as. haha betaler max 20k for min! Men Grats det må være syyykt digg ja! Endret 5. september 2008 av kakesjef Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 kjæresten min gjør meg glad Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Jeg kjørte med ufo-trafikkskole, men som sagt, jeg har så å si aldri øvelsekjørt, da jeg hadde anledningen hadde jeg ikke interesse av å kjøre , når jeg begynte i jobb hvor jeg trenger lappen, så hadde jeg ikke anledningen Også er ikke jeg av typen som kan kjøre med det første jeg setter meg inn i en bil, jeg måtte vel ha det inn med teskje, i guess. Lenke til kommentar
fox Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Vi er en gjeng med pervoer, vet du. *Peke på Eplefe og skrike* PERVO!!! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Har fått meg en liten minibar ( kjøleskap ) på rommet mitt ! Namm ! Masse kald cola og øl ! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Helg! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 At flyet mitt forsatt funker etter et sammenstøt med en liten ekkel illeluktende bekk full av gjørme Lenke til kommentar
Grindv1k Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Nydelig Lenke til kommentar
GeO Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 IT-ansvarlig på skolen min har vært snill med meg å unblocket diskusjon.no fra nettverket Grunn til blocking: Voksent innhold Nåja, syns nå det er vel så mye barnsligheter her inne, da. Then again - det er vel egentlig det som gjør dette forumet så bra. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå