Kassablanca Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Glad jeg er ferdig med å rydde etter en sølete festen hjemme hos meg fredag kveld. Det var mye jobb. Lenke til kommentar
.patrick Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 En forumdeltaker på HowardForums har fått Motorola til å sette kaffen i halsen og beklage. Her ser vi at ITavisen er en trendsetter. Istedet for å bruke det velkjent uttrykker "Klampen i bånn", så måtte de gjøre ett eller ti skandale forsøk på å skape nye. Slik som "Kaffen i halsen" Kaffen i halsen er ikke et forsøk på å erstatte klampen i bånn, de er to forskjellige uttrykk som beyr to forskjellige ting. Jeg er glad fordi jeg vant 300 kroner på at brann ikke vant i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Idaer gjør meg glad. Som da jeg møtte Aidskake på fredag. Det var veldig kos, selv om hun tvang meg til å spise (Ida, om du leser dette; ja, jeg åt opp baguetten til slutt) Eller å snakke med KittyCat. Eller å sitte forfrossen og smådepp og vente på et tog som aldri kommer og tekste med gamle Idaer fra en svunnen tid... Lyser opp hverdagen Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Kjæresten Når jeg kommer hjem helt utslitt, så kommer en glad hund og møter meg! Denne tråden gjør meg også glad Endret 21. oktober 2007 av Sebbe Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 at kattepusen er så søt Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Å se på Little Big Planet traileren, med musikk av The Go! Team gjør meg utrolig glad Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 At jeg ikke skal jobbe på Operasjons Dagsverk i morra Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 24. oktober 2007 Del Skrevet 24. oktober 2007 At jeg skal jobbe på Operasjons Dagsverk i morgen Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Slutta en time tidligere på skolen i dag, så har jeg fri i morgen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 At jeg bare får 300kr pga den stygge OD dagen:/ Skulle egentlig fått rundt 680kr. Følge Skolens Regelmang.. wtf? Lenke til kommentar
Mad Esc Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jaja, noen vil ha mye penger. Andre vil ha lite... Har du sjekka hvilken tråd du posta i? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 oida;pP jaja, 300 gjør meg mere glad enn 680;p OD dag er en bra dag for de som har lyst å sove litt lengere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 YouTube gjør meg glad. Da jeg i natt fant som jeg har lett etter i 13-15 år ble jeg usannsynlig glad.Jeg har gått og nynna på melodien og hatt bildene fra introen i huet så lenge jeg kan huske, men ingen jeg har prøvd å forklare det for har visst hva det var. Når jeg endelig fant klippet i går, ble jeg så glad at jeg gråt og følte jeg fikk noe lignende sjelero. Var ubeskrivelig. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Er dette deg? http://youtube.com/user/SosJojURor Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Den Ninja saken din gjorde MEG glad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) Ha ha. Så bra Endret 25. oktober 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Å gi penger til dyrebeskyttelsen gjør meg glad Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 (endret) At jeg har hatt fri fra skolen i dag, at jeg skal på hyttetur i helgen og inn til Bergen for å feire gull søndag gjør meg meget glad. Endret 25. oktober 2007 av Lurvefranzen Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 25. oktober 2007 Del Skrevet 25. oktober 2007 Jeg har fått meg en plass å bo! =D ENDELIG, etter 4 mnd med leiting etter en brukbar leilighet, så fikk jeg en fantastisk bra en, til en ganske billig penge forhold til andre i byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå