Kea Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hvorfor skulle du ikke få beholde hunden? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Hun er ikke min. Hun er en veldig fin renraset hund også, så.. hååååper.. hun er så skjøøøønn! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Hardstyle og jenter som liker hardstyle. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 (endret) Hun er ikke min. Hun er en veldig fin renraset hund også, så.. hååååper.. hun er så skjøøøønn!Aww. Håper du får beholde henne. Tror hun hadde fått et veldig godt hjem hos deg. Har bestilt noe jeg har hatt lyst på lenge nå. Endelig fikk jeg råd til det og jeg gleder meg så enormt til det kommer i posten neste uke. Endret 22. februar 2015 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. februar 2015 Del Skrevet 26. februar 2015 https://www.youtube.com/watch?v=rWHniL8MyMM Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Virker som jeg kommer til å få tilbake 15k på skatten Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 2 B®ø bødre på pallen på sprinten, woho!!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 Enig, medaljefangsten i dag var konge. Nå er rom (Drikkevaren) noe som gjør meg glad, kosekose! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 At Petter Northug datt på første stavtak. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 At Petter Northug datt på første stavtak. Haha, lo godt da selv Lenke til kommentar
Lami Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 At Petter Northug datt på første stavtak. Hvorfor gjør det deg glad......? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. mars 2015 Del Skrevet 7. mars 2015 (endret) Han er usympatisk og råkjører/fyllekjører. Endret 7. mars 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Petter Northug har vært ganske frittalende og frekk før, men under Falun-VM syns jeg han har forbedret seg ganske mye. Iallfall fra det lille jeg har sett og hørt fra ham under intervjuer og prat. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Han er usympatisk og råkjører/fyllekjører. Usympatisk og fyllekjører, hahahaha morsomt hva man skal lese. Usympatisk, hvorfor er han det? Fyllekjører, ja ingen er perfekt i verden, heller ikke du. Folk gjør feil, han soner sin straff. Slutt å vær så hårsår begge to. Han er bare morsom, dere må ikke ta alt så forbanna seriøst som han gjør. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Du burde også slutte å være hårsår, tenk å være hårsår fordi noen koste seg med at en feila litt på ski. 3 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Du burde også slutte å være hårsår, tenk å være hårsår fordi noen koste seg med at en feila litt på ski. Og du burde skaffe deg briller. Var det at han eller hun skrev at det var morsomt at han falt, som var "problemet"? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå