Emancipate Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Berlinerbolle hjemme. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. februar 2015 Del Skrevet 8. februar 2015 Blitt forelsket i en liten dvergpincher jente som også er blitt forelsket i meg.. Love at first sight, ikke akkurat den type hund jeg kunne tenke meg, men faller man så faller man Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 13. februar 2015 Del Skrevet 13. februar 2015 Tørketrommel! Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 15. februar 2015 Del Skrevet 15. februar 2015 Skal flytte i ny leilighet, for meg selv, snart Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Hatt en fantastisk helg i Bergen med kjæresten samt 30 venner og bekjente. So good! 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Signerer bare han over meg jeg. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Stått i timesvis på kjøkkenet i helgen og bakt, kokkelert, kuttet og hakket (inkludert noen fingre, hehe) og det viser seg altså at jeg er ganske flink til å lage mat. Alt ble helt perfekt. Det har gitt meg en sårt trengt selvtillitsboost. 1 Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Har klart å komme i gang med bacheloroppgave om konflikter i det førstatlige samfunnet på Island. Er vandt til 3 dagers hjemmeeksamen hvor jeg svetter og tilnærmet får slag av stress, nå tar jeg det helt piano og er i gang. Oppgaven skal være på 10 sider og skal inn i slutten av mai, så jeg føler at jeg har god tid og kan ta det med ro, samtidig følelsen av å være i gang! Følelsen er god 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Har klart å komme i gang med bacheloroppgave om konflikter i det førstatlige samfunnet på Island. Er vandt til 3 dagers hjemmeeksamen hvor jeg svetter og tilnærmet får slag av stress, nå tar jeg det helt piano og er i gang. Oppgaven skal være på 10 sider og skal inn i slutten av mai, så jeg føler at jeg har god tid og kan ta det med ro, samtidig følelsen av å være i gang! Følelsen er god Hvilket fag? Historie eller noe annet? Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Har klart å komme i gang med bacheloroppgave om konflikter i det førstatlige samfunnet på Island. Er vandt til 3 dagers hjemmeeksamen hvor jeg svetter og tilnærmet får slag av stress, nå tar jeg det helt piano og er i gang. Oppgaven skal være på 10 sider og skal inn i slutten av mai, så jeg føler at jeg har god tid og kan ta det med ro, samtidig følelsen av å være i gang! Følelsen er god Hvilket fag? Historie eller noe annet? Historie, ja Endret 16. februar 2015 av donJonazo Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 16. februar 2015 Del Skrevet 16. februar 2015 Bare 10 sider? Hvor mange ord? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 "Syk" i dag, så i stedet for å stå opp kl 5 om morgenen så stod jeg opp for en time siden og har hatt sex og spiser potetgull nå. Jobbing er teit jo... 2 Lenke til kommentar
Bruker-369852 Skrevet 20. februar 2015 Del Skrevet 20. februar 2015 Fått igjen en del penger. En del skal spares for å gjøre noe i sommer Lenke til kommentar
Lami Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Kjempefornøyd med mine nye treningsørepluggee Beats Powerbeats 2. Med mer bass stilt i equalizeren i Spotify var disse herlige Lenke til kommentar
Occi Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Ingenting er som litt ørevoldtekt. 4 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Fikk ordnet jekk, latmannsarm og nye vindusviskere idag. I tillegg kjøpte jeg en flaske olje så jeg er rustet for mye mer om noe skulle skje med bilen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Kanskje jeg får beholde hunden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå