Takkformeg Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Sikkert skjedd en glipp en plass, Skogslik ;-) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Høres sikkert veldig trivielt ut, men LED lyspæra som jeg kjøpte til arbeidslampa mi i dag fikk meg i godt humør. Gir merkbart mer lys enn den 15W sparepæra jeg hadde i fra før, med mer behagelig lys farge. Har jo faktisk litt betydning, det er jo viktig med godt arbeidslys. 1 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Var på Europris og så etter høyttalerkabler når jeg kom over disse LED pærene. Oppgitt lysstyrke er 1050 lumen, vet ikke hvor realistisk tall det er, men det er definitivt god lysstyrke. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Det ser ut som at de har skrudd på grace period på forumet så man kan rette opp stavefeil uten å få "redigert av" nederst i innlegget. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Det tror jeg har vært tilstede i en lengre periode. Faktisk flere år. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Det tror jeg har vært tilstede i en lengre periode. Faktisk flere år.Det er jeg rimelig sikker på at det ikke har vært. Og nå får jeg faktisk "redigert av" igjen i testforumet. Enten er det slått av igjen, eller så var det en glipp, eller så er den satt per forum. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Tester her. Uff da. Edit 2: Som dere ser, så var det ingen grace period nå. Endret 26. januar 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Kanskje hvis leg er lynkjapp? Endret 26. januar 2015 av Emancipate Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Var kanskje sammenslåing av innlegg jeg tenkte på. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Det ser ut som at de har skrudd på grace period på forumet så man kan rette opp stavefeil uten å få "redigert av" nederst i innlegget.Nei. Det tror jeg har vært tilstede i en lengre periode. Faktisk flere år.Nei. Var kanskje sammenslåing av innlegg jeg tenkte på.Det er fjernet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Det ser ut som at de har skrudd på grace period på forumet så man kan rette opp stavefeil uten å få "redigert av" nederst i innlegget.Nei. Det skjedde flere ganger at jeg redigerte uten at meldingen om redigert kom nederst, det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Da har du sikkert redigert innlegget innen 1 min etter innlegget var publisert. Har også klart å redigere innlegg fort nok før uten å få den notisen. In other news, så er jeg faktisk i godt humør i dag. Kollegan er borte på møte, hatt en hyggelig prat med sjefen om nåværende situasjon og flytting til nye lokaler, og ingen stor stress med arbeidsoppgaver i dag. Skulle ønske slike dager kunne komme oftere. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Bestilte meg ny gitar i dag. Får aldri nok gitarer! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Digger denne videoen her: http://vimeo.com/113998423 Kan ikke forklares. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 At jeg ikke hadde huller. Var hos tannlegen nettopp, og alt var fint. Slipper flere timer Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Er skikkelig happy over å ha fått skaffet meg 10 billetter til Tomorrowland 2015! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå