crazylazyboy Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 I fjor besøkte jeg 11 land, 8 var nye Til nå i år 4 land, 2 nye. Har vært i 19 totalt medregnet Norge Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Ny Ardbeg i samlingen, pga feiring av nok en god pokergevinst.. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. august 2014 Del Skrevet 6. august 2014 Er sløv med å følge opp timene mine, så nå fikk jeg vite at jeg har nok avspaseringstimer til hele 2 dager. Pleier ikke å avspasere hvis jeg ikke må, så håper de holder til juleferien. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Snakket med en dame på 95 som var ute å gikk med rullatoren sin. Hun var ute å gikk 2 ganger om dagen og forklarte at hun var veldig fornøyd med helsa. Helt klar i hodet, god stemme og hørsel før hun avsluttet med å si at ho bare hadde mista 2 tenner. For et herlig menneske Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Kjæresten min gjør meg glad hver dag, uansett hvor jeg er i verden Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 Besto siste eksamen. Bachelorgrad i has you. 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. august 2014 Del Skrevet 11. august 2014 Har ommøblert stua, endelig kjøpt inn en bokhylle - som jeg har ønsket meg siden jeg flytta inn i fjor en gang - og har nå en trang, liten og umåtelig koselig lesekrok med et deilig stemningslys hvor jeg kan gjemme meg bort og glemme alt. Satt meg ned der med en god bok, en rum & coke og etterhvert en kopp te i går natt og følte meg roligere enn jeg kan huske å ha opplevd noen gang etter noen timer med lesing. Var en herlig følelse midt i noen måneder med mye stress. Gjør meg glad. 4 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 13. august 2014 Del Skrevet 13. august 2014 At det heldigvis gikk i orden med et pass, slik at jeg får besøk neste uke! Hurra! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. august 2014 Del Skrevet 15. august 2014 Fy faen er det mulig. Siste nattvakt i dag og i morgen er det lørdag, lørdag er min cheat day så jeg kan spise hva jeg vil, fitte faen hvor deilig er det ikke å spare det til en dag slik at man gleder seg, fy faen jeg er lei av havregryn og proteinpulver, det skal bli godt å spise noe amazing, Setter stor pris på alt fy faaan Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Jeg har fått jobb! Hurraaaaa. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 20. august 2014 Del Skrevet 20. august 2014 Gratulerer! Tusen takk! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 At de nå har funnet medicin som virker mot Ebola. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Nye datadeler gjør meg bestandig glad. Trenger litt glede i en ellers grå hverdag. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Da var sykkelen solgt og lommeboka vokst med god slump $$. Nå er det bilen sin tur. Edit: Hjelper alltid å syte. Nå er laderen på vei også. Endret 22. august 2014 av Myst 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Kjæresten min gjør meg glad 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Solgte russevanen for 8k mer enn prisantydning Lenke til kommentar
Myst Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Laderen er kommet og jeg er endelig sammen med min elskede igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå