Skarstard Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Apropos t-skjorter: Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 At Skarstard byttet nick fra Skarstad til Skarstard. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 At gruppa mi i fortellerteknikk består av 2 jeg kjenner fra før av (samt en jeg ikke vet hvem er) Passer meg utmerket, fordi jeg suger i å jobbe med folk jeg ikke kjenner. Jeg lukker meg inne i et skall og kommer ikke ut for noen. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 At Skarstard byttet nick fra Skarstad til Skarstard. Om CBP hadde byttet nick til CP Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 At Skarstard byttet nick fra Skarstad til Skarstard. Om CBP hadde byttet nick til CP Oh no Har dessverre brukt opp navnebyttet for en stund :< Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 At Skarstard byttet nick fra Skarstad til Skarstard. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Fikk CoBHC gensern min nå Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 At det faktisk finnes jenter med mer enn bare "the looks". Er dessverre veldig få av de i de trakter jeg er. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Å sitte med en iPhone som skriker etter berøring, Age Of Conan: Hyborian Adventures og kosestillingen i nerdekassa er godt Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nordea fikser feil . Nordea fikser ikke feil . Været ute nå er sååå koselig. Vind, mørkt og litt småregn . Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nye padaler fra DMR Nye hoker fra Spank m/ lock on Nytt rizer styre Og et nytt 30mm styre stem Det skal bli digg å få de på sykkelen ! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Damn it, når du sa pedaler trodde jeg du mente trommer jeg Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Mr muscle gjør meg glad Vaska komfyren innvendig i dag + alle stekeplatene. Elsk med skinnende ren ovn. Oh, og så har vi sådd gressplen i ei skråning i innkjørselen. Er spent på om det virkelig stemmer at slutten av august/beg av september er beste tida å så gress på Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Deilig inspirerende musikk. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 At jeg greide å få motivert til å ta en joggetur, skal prøve å ta 2-3 i uka. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 At det endelig er noen i klassen som hører på samme musikk som meg. Alt annet med den nye skolen suger. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 At jeg kan sovne til "two and a half men" Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 Forfriskende wallpaper! Lenke til kommentar
Gjest member-97590 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 At eg er på flørteren med ei vakker og hyggelig jente gjør meg veldig glad akkuratt nå :!: Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 At det er HELG om 10 minutter er hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå