Skurupu Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Jeg går én time hver kveld, uansett vær. Styrtregn er bare kos. Det er bare å kle seg riktig. Verden ser litt annerledes ut når det er uvær, det liker jeg. 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Ja, det er når det regner og blåser som verst at det er best å være ute. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Dette regnet. Det er så forbanna deilig å høre på <3 Håper det reduseres til lett yr seinere, så jeg kan gå meg en tur i det òg.Dess dårligere vær, dess bedre å gå tur, for det er ikke så mange andre ute. Pluss at det er herlig med dårlig vær, og herlig å komme inn igjen. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Heldige dere som får regn. Her har det ikke regnet på ukevis, og utsiktene tyder ikke på noe heller. Men det er fint også, vant nok med regn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Barbere kontra skjære av seg hodet......går jo en grense med dårlig vær , alt med måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 På den annen side, så er det bare en uke igjen til jeg skal dra på cruise og komme meg vekk fra dette helvetet. God tur ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Tor Inge Mjelde · Toppkommentator · HiB NRK ansatt har AP-politiker som helt? Stop the press!!! LOL Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Ja, det er når det regner og blåser som verst at det er best å være ute. Kan skrive under på dette. Gikk en marsjtrening på 5 timer ute i pøsregn og torden og det var magisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 http://www.varden.no/nyheter/vaffelsalg-tok-en-bra-vending-da-en-hund-kom-forbi-1.1300053 He he , vi kunne ikke la maten stå på bordet for da kom hunden vår (som den reneste stormåsen) og forsynte seg.......visste ikke ordet før han hadde gnaltret i seg pannekaka mi Han var husets svar på Axel Foley , mao en luring Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 (endret) Smilte litt når jeg så en kjendisforfatter på Systemet. Han puffet iveg på en elsigg og pratet med folk. Første kjendis jeg har sett på System eller Pol... Endret 3. juli 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 3. juli 2014 Del Skrevet 3. juli 2014 Har hatt 4 fine dager på Hove, blitt 12 fantastiske konserter og jeg har kost meg max! Er veldig glad for å a fått oppleve The Offspring, det er den beste konserten jeg har vært på noen gang. Det var så utrolig god stemning. Kontinuerlige mosh pits og masse press fremover Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Sto opp kl. 4, klar for jobb. Så logger jeg på ansattportalen av ren rutine mens jeg sipper til kaffekoppen, og jammen har jeg ikke ferie nå. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Legend of Shelby the Swamp man.. herlig fyr med mye energi og entusiasme. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Der kom endelig regnet tilbake, flere uker siden jeg har sett det! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Kald dusj, iskald øl og litt godsaker etter en helvettes økt på jobb. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Air condition og det endelig å få kjølt ned rommet mitt igjen. Satt i en stol i gangen i natt og venta på at det skulle bli kjølig nok til at jeg klarte å sovne. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Måtte faktisk finne fram sommerdyna. Gode greier. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Jeg har blåst i alt som heter praktiske løsninger på soverommet mitt for å sette senga rett under vinduet. Når jeg har det på vidt gap og ligger i kun dynetrekket så er det faktisk mulig å få en god natt søvn Det blir ikke kaldere enn vanlig i rommet men jeg får konstant en luftig trekk på meg som føles kaldt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Gypsy, jeg fant frem sommerdyna i februar. Nå ligger jeg i dynetrekk eller uten noe som helst. Har senga ved et av vinduene, men det hjelper ikke mye når det er like varmt ute som inne. Så da var det jævlig digg å flytte ned denne godsaken: 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Nå ligger jeg i dynetrekk eller uten noe som helst. High five! De få nettene da det ble kjørlig rundt 05:00 om morgnen stjal jeg bare dyna til dama. Men de nettene er forbi nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå