Delvis Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Gladnyhet for meg iallefall : Slutter i NRK Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Akkurat nå gjør dette klippet meg glad:) https://www.youtube.com/watch?v=RuTnSnk_pSg ITT: Men who have women all figured out Jeg lurer sykt mye på, hvem er han på profil bildet ditt? og står det gnuu eller ghuu? http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_Stallman Nei, det er han: Virkerlig Gladnyhet for meg iallefall : Slutter i NRK Hvorfor er du glad for det? dama er jo en legende Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Fordi jeg ikke kan fordra hun der på skjermen. Er så stiv og prektig på en måte, ja vet ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Fordi jeg ikke kan fordra hun der på skjermen. Er så stiv og prektig på en måte, ja vet ikke.. Jeg syns hun holder seg godt ihvertfal:) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. juni 2014 Del Skrevet 2. juni 2014 Ja det syns hun tydeligen selv også, som regel på overtid. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 At jeg fikk A på eksamen i biokjemi og organisk kjemi. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 At det er fred i verden:) Men det er det jo ikke. I norge ihvertfall:) Nå som gadaffi og ali er død så nærmer vi oss:) Wait. What?! Det er fred i Norge, det nærmer seg verdensfred siden Gadaffi er død, er det, det du prøver å si? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Skremmern : Det e syinn i'n Vikernes , dåkk huske de der kirkebrainnan......forstår ikke folk at'n bærre ville SKRÆM folk litt , he he ......og vi vart SKIKKELIG skræmt........nei det va itj morro nei Endret 3. juni 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja det syns hun tydeligen selv også, som regel på overtid. Mener du hun selv har påstått hun er ung for alderen? At det er fred i verden:) Men det er det jo ikke. I norge ihvertfall:) Nå som gadaffi og ali er død så nærmer vi oss:) Wait. What?! Det er fred i Norge, det nærmer seg verdensfred siden Gadaffi er død, er det, det du prøver å si? Gadaffi var en ekstrem gal og ondskaps full person, og i tilleg til addams død og bin laden er vi et steg nærmere. Jeg har troa, faith:) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Mener du hun selv har påstått hun er ung for alderen? Nei men måten hun selvdigger og holder seg lenge på skjermen. Ja har bare sagt jeg ikke liker hun og er glad hun forsvinner fra skjermen, ferdig med det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Mener du hun selv har påstått hun er ung for alderen? Nei men måten hun selvdigger og holder seg lenge på skjermen. Ja har bare sagt jeg ikke liker hun og er glad hun forsvinner fra skjermen, ferdig med det. Ja noen blir så glad i jobben dem aldri klarer å slutte:) Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Jeg skal ut med noen venner for å kjøre rc biler, type bensin. Gleder meg, det er så rått !! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Gladnyhet for meg iallefall : Slutter i NRKDet imponerende er at hun ser yngre ut i det "nyere" bildet... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Det er så mange fine politidamer i Trondheim. Har litt lyst til å gjøre noe ulovlig Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Fordi jeg ikke kan fordra hun der på skjermen. Er så stiv og prektig på en måte, ja vet ikke.. Du tar feil. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Å finne denne https://www.youtube.com/watch?v=P0DltVf4nwQ videoen på YouTube var svært hyggelig og gjorde meg glad, mens den fylte meg med velbehag og nostalgi. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 Gladnyhet for meg iallefall : Slutter i NRKDet imponerende er at hun ser yngre ut i det "nyere" bildet... Heh, yngre enn hva? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Elvis og de sjalu ektemenna , historie fra en 70s konsert : En gang så var det noen ektepar som skulle på Elvis-konsert , damene bare "Elvis ditt , Elvis datt !" , til slutt ble ektemenna en smule irritert/sjalu og angrep Elvis midt under en konsert på scenen (var nok alkohol inne i bilde her oxo , no doubt) Livvaktene tok resolutt affære og Elvis selv delte ut noen "kicks of fury" om man kan si det slik , he he Endret 4. juni 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. juni 2014 Del Skrevet 4. juni 2014 (endret) Jeg slipper å betale etableringsavgift(ca 5000 kroner), for de skal sette 3 stolper på en av mine eiendommer(er ikke hus på den eiendommen det er snakk om). Skal selge alt bortsett i fra dette huset. Kjekt å ha et safehouse hvis alt går tits up når jeg flytter til byen. EDIT: Stolper for fiber. Endret 4. juni 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå