Datasmurf Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 At jeg fikk keyboardet mitt oppover i dag, sammen med en del filmer, frakken min og annen kos. Så fikk jeg "Mannen som elsket Yngve" i postkassa, selv om den ikke slippes før 3. september (pappa på sin side fikk morgendagens podcast av et eller annet han abonnerer på i går ), og så dro jeg på butikken og kjøpte min første ordentlige barbermaskin. Gleder meg til en ordentlig barbering uten å frykte for at jeg kutter av meg halsen (jeg skjelver veldig på hendene). Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Jentekveld med mine to beste venninner som jeg bare ser 2-3 ganger i året ! Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Lasagne, cola, tv og laptop Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Fikk en ny nøkkelring til min kommende samling! En rubiks kube-nøkkelring Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. august 2008 Rapporter Del Skrevet 30. august 2008 Jeg fant min rette musikksjanger! New wave! Lenke til kommentar
GeO Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Fikk en ny nøkkelring til min kommende samling! En rubiks kube-nøkkelring Kan du løse den også? Det var nemlig et av mine "ting som gjør deg glad"-høydepunkter - da jeg klarte å løse kuben første gangen for ca. fire måneder siden. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Kan du løse den også? Det var nemlig et av mine "ting som gjør deg glad"-høydepunkter - da jeg klarte å løse kuben første gangen for ca. fire måneder siden. Ja, det kan jeg ... Har løst den flere ganger allerede. Det er jo det beste med den. At det var en nøkkelring var bare en bonus Skjønner at det var gøy. Er like gøy hver gang jeg løser den Endret 31. august 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Iskald Urge i sola, samt at jeg ikke lenger føler trangen til å ta en sigg eller en prell når jeg sitter ute og koser meg Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Skal til Egypt med en kompis og familien hans. Skal i bryllup. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Skal til Egypt med en kompis og familien hans. Skal i bryllup. You Lucky Thing Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Klassetur til Sverige imorgen på internordiskleirskole imorgen gjør meg glad:) . Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Ta varme klær ut av tørketrommelen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Ta varme klær ut av tørketrommelen. Enig! Og varme glass fra oppvaskmaskinen! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Ta varme klær ut av tørketrommelen. Ta på boxer fresh ifra tørketrommelen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 31. august 2008 Rapporter Del Skrevet 31. august 2008 Ta på boxer fresh ifra tørketrommelen. Eller generelt klær. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Slutta nå Det gjør meg glad og at jeg får besøk etterpå Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Snart lønn Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Våkna totalt opplagt og våken, noe jeg sjelden gjør. Det gjorde meg glad! Lenke til kommentar
Djum Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Skal spille fotball fot andre laget! Det blir gøy. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Har kjøpt meg Turboneger t-shorte, fy faen den er tøff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå