Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-182691

 

Solet meg og badet med min beste jentevenn i flere timer idag :) Hun er rimelig hot i bikini :green:

synd du er i friendzona da.

 

 

meh friendzone er så oppskrytt

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

JFK : "Do not ask what Hulkamania can do for you , ask what YOU can do for Hulkamania.....brother !"

 

"Ich bin ein Hulkamaniac"

Lenke til kommentar

 

Friendzone er en myte og en unnskyldning.

nope. unnskyldning hvis du ser bra ut ja..

 

Bullshiiit.

 

Vi kan jo snu på den da.

 

Det er ikke hu som har putta dere i en "Frienzone", men dere som har putta hu i en "girlfriendzone". Tross hennes forsøk på å være en venn, ønsker dere bare å være kjærester og lignende. Og stakkars jenta må enten bli kjæresten deres eller kutte kontakten med dere. En venn tapt. Synd for hu.

 

Hele den greia der er barnslig og idiotisk, og bygger på en "jeg kan få til alt!"-mentalitet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ikke en "jeg kan få til alt!" mentalitet positivt da? Det er jo det man lærer fra man er liten.

Kan du bli verdensmester i stavhopp? Kan du bli verdensstjerne innenfor sang og musikk? Kunne du laget det nye Facebook/Google/BigThing?

 

Svaret er vel strengt talt nei. Ja, du kan få til mye rart i livet ditt, men noen ting er... uoppnåelig. Derav Friendzone. Finnes ikke. Bullshit.

Lenke til kommentar

 

 

Friendzone er en myte og en unnskyldning.

nope. unnskyldning hvis du ser bra ut ja..

 

Bullshiiit.

 

Vi kan jo snu på den da.

 

Det er ikke hu som har putta dere i en "Frienzone", men dere som har putta hu i en "girlfriendzone". Tross hennes forsøk på å være en venn, ønsker dere bare å være kjærester og lignende. Og stakkars jenta må enten bli kjæresten deres eller kutte kontakten med dere. En venn tapt. Synd for hu.

 

Hele den greia der er barnslig og idiotisk, og bygger på en "jeg kan få til alt!"-mentalitet.

 

>being this mad

Lenke til kommentar

Er ikke en "jeg kan få til alt!" mentalitet positivt da? Det er jo det man lærer fra man er liten.

Det er en forskjell på å være positiv, og å fornekte virkeligheten. Hvis man tror man kan få til alt så fornekter man virkeligheten, som om den ikke er bra nok til å tas som den er, og det er jo faktisk å være negativ.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...