Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Chipmunkmania is runnin' wild , brother ! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Bare noen timer på jobb før jeg skal på grillparty. Blir stor, stor stas! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Ny sesong av Adventure Time! 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Ny sesong av Adventure Time! De har vel ikke sesongpause, men det har vært en utrolig sesongavslutning og start uansett. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Fikk vite at jeg får være med på tur til Island Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Da bør du prøve Hákarl. takk for tipset, men er det virkelig godt? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det er en spesiell matrett som går for å være en tradisjon. Hovedingrediensen er en stk hai som er begravd for å råtne under sand og urinert på av mennesker. Nå om dagen sies det at de bruker andre kjemikalier for å etterligne urin. http://www.theexpeditioner.com/2011/06/16/my-encounter-with-hakarl-the-worst-tasting-food-on-earth/ "Many native Icelanders, including my guide, adore it. Some despise it. But, undeniably, the food is an object of pride for the small Icelandic population of around 300,000 people." Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Langhelg nå, og tre dagers metal festival som starter opp i morgen. Skamklar. Lenke til kommentar
ColdCode Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 At jeg har hatt en veldig hyggelig uke med venner og at det nå er langhelg I tillegg skal jeg se på bil på fredag, så dette har vært/blir en kongeuke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 http://www.seher.no/kjendis/cathrines-nye-bryster-truet-med-%C3%A5-gj%C3%B8re-faren-konkurs-70626 Man kan vel si at hennes økonomi gikk "tits up" Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Pannekaker med deilig bacon stekt på lav varme over laaaaang tid, hjemmelaget blåbærsyltetøy og sukker. Samt metthetsfølelsen etterpå. .wee: 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 http://www.youtube.com/watch?v=rKkvstxJ5R4 JR Ewing er min venn , vi skal treffes i him-mel-en Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (On the infamous "Who Shot J.R?" episode): "Before that fateful shot rang out, I was merely bemused by the success of the character. Villainy could be fun, and that's how I played it. And if it worked. I mean I couldn't go down to the corner to pick up my copy of the Sunday New York Times without running into some nubile creature with "J.R. for President" emblazoned across her chest. Now a higher, shriller note had been added. People who once merely wanted J.R.'s autograph demanded to know who shot him as if it were their birthright, and were angry and upset when I told them, truthfully, that I didn't know." I was born with success. Lucky for me I am able to handle it. Also, I damn well deserve it! People I meet really want me to be J.R., so it's hard to disappoint them. About co-star Linda Gray after her divorce: Maj and I kind of adopted her. She was here at the house nearly every day. We'd call her first thing in the morning to make sure she was alright, we'd make sure she had dinner every night. [referring to his choice of final resting place for his ashes] I want to be spread over a field and have marijuana and wheat planted and harvest it in a couple of years and then have a big marijuana cake, enough for 200 or 300 people. People eat a little of Larry. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 http://www.moss-avis.no/nyheter/na-blir-det-110-kilometer-fartsgrense-pa-e6-1.8409221 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 fant en sang jeg har letet etter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2014 Del Skrevet 2. mai 2014 Å feire mammas gebursdag med god middag, mye god vin og cognac, kaker, nostalgitrip med fotoalbum fra 1994, filmer søss laget på ungdomsskolen og første gym, og så avslutte det hele med brettspill når vi alle er trette, gode og fulle. Så mye latter. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 I anledning at tråden er kommet til "1976" Rocky : "I ain't got no locker , Mick" Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Scrubs i CS:GO Competetive. Tok nettopp ned en gjeng med 28-5-8 i stats. Noe jeg ikke burde klare da jeg ikke er spesielt god i CS:GO. Godt føles det uansett. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 5. mai 2014 Del Skrevet 5. mai 2014 Jeg kommer til å bli rik. Ved å gjøre noe jeg liker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå