Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Frederic Hauge ligner ikke så rent lite på en "2 trøtte typer" karakter Endret 15. april 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
abyssopelagisk Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Endret 13. mars 2015 av abyssopelagisk Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 https://chrome.google.com/webstore/detail/news-feed-eradicator-for/fjcldmjmjhkklehbacihaiopjklihlgg/related?hl=en Så sinnsykt deilig, ingen newsfeed med konstant hjernedødt søppel lenger. Nå er facebook kun chat / grupper osv. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Å dundre musikk klokken ett på natten uten å være redd for å vekke noen. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Forlater iskalde Trondheim i påska. Stavanger neste! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. april 2014 Del Skrevet 19. april 2014 Det ville gjort hvem som helst glad, spesielt meg, men neida. Jeg er stuck på Orkanger, og det har så langt vært svært hyggelig det også. Men det koster nok det også. For øvrig var det veldig hyggelig å slå Danielzu i dart i går, samt en pissy kompis og regjerende mester i våre uofisielle dartturneringer, dama til sistnevnte kompis. To ganger til og med. Spesielt overraskende siden ingen trodde jeg skulle vinne første gang, og i alle fall ikke da vi spilte revansj senere på kvelden. Jeg står fast på at det kun var overraskende flaks for min del, og muligens også fordi jeg hadde tapt i 8-ball mot Danielzu tre ganger tidligere på kvelden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=q1KNR6oTN6I#t=50 Mektigere i døden enn i live ! Jesus Christ @Jesus_M_ChristSome crazy mofo in face paint and arm bands just crashed through the Pearly Gates and power-slammed St. Peter. Badass. Endret 20. april 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Sommer i midten av april, hjemmelaget pizza og skækk reggae gjør meg glad. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Varme dager i Stavanger med en fin venneflokk. Tilbake i Trondheim med godfølelse 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Ja, har jo mot alle odds vært knall her oppe de siste dagene. Søss kunne fortelle at det hadde vært pent i Stavanger, men ikke spesielt varmt. Ikke varmt nok til at hu og typen kunne ligge ute og sole seg i alle fall, slik jeg har gjort her på Orkanger. For øvrig har jeg fått lett brunfarge på armer og legger og det gjør meg glad. Vanligvis blir jeg bare rosa. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Forlater iskalde Trondheim i påska. Stavanger neste!Og for de som måtte være i tvil om hvor iskald Trondheim er i påska, så er dette altså stedet der jeg var ute og syklet i t-skjorte og shorts i dag. Med en lang (og varm) pause i solveggen med utsikt over byen. Skyfri himmel, en problemfri time, osv, for å sitere Bjørn Eidsvåg. Endret 20. april 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Forlater iskalde Trondheim i påska. Stavanger neste!Og for de som måtte være i tvil om hvor iskald Trondheim er i påska, så er dette altså stedet der jeg var ute og syklet i t-skjorte og shorts i dag. Med en lang (og varm) pause i solveggen med utsikt over byen. Skyfri himmel, en problemfri time, osv, for å sitere Bjørn Eidsvåg. Det var kaldt før lørdag Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Glad for at jeg ble ranet. For etter ranet så kjenner jeg hverken frykt eller redsel. Helt håpløst å melde noe til politiet, så neste gang så blir det nok kamp. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Sol ute, kald saft og varm pizza. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 For øvrig var det veldig hyggelig å slå Danielzu i dart i går, samt en pissy kompis og regjerende mester i våre uofisielle dartturneringer, dama til sistnevnte kompis. To ganger til og med. Spesielt overraskende siden ingen trodde jeg skulle vinne første gang, og i alle fall ikke da vi spilte revansj senere på kvelden. Jeg står fast på at det kun var overraskende flaks for min del, og muligens også fordi jeg hadde tapt i 8-ball mot Danielzu tre ganger tidligere på kvelden. Du /dere må komme til Ila Brannstasjon på tirsdager! Dartsturnering med pengepremie og rabatt på øl. Hurra! Lenke til kommentar
abyssopelagisk Skrevet 24. april 2014 Del Skrevet 24. april 2014 (endret) Endret 20. september 2014 av abyssopelagisk Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Glad for at jeg ble ranet. For etter ranet så kjenner jeg hverken frykt eller redsel. Helt håpløst å melde noe til politiet, så neste gang så blir det nok kamp. Noen folk forstår bare vold. (Jeg vet det er dumt, men sånn er det bare) Endret 25. april 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=dcP2mdnYbcw 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå