Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 http://www.youtube.com/watch?v=loA-rAW5hBo Ikke akkurat engasjert publikum , lol Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Fikk lyst på sjokolade, så jeg spiste to gule epler istedenfor. Nå er jeg mett og har ikke lyst på noen ting. Endelig fått kontroll på apetitten. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 49 kr/kg for smågodt på coop extra wuhuu Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 På alle coop extra butikkene? Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Å dusje rett etter trening, og så legge seg i nyvasket sengetøy. 2 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 På alle coop extra butikkene? Jepp Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 hmmm, jeg veit faktisk ikke. Er ikke mye, men må nok si det å være best eller være med folk som ikke bryr seg. Jordbær, annanas og juice er verdt å leve også! Musikk, men det er vel noe alle må ha. Kjærlighet er oppskrytt Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Å dusje rett etter trening, og så legge seg i nyvasket sengetøy. På en litt kjølig sommerdag med vinduet på gløtt og ingen dårlige tanker! Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 49 kr/kg for smågodt på coop extra wuhuu Ikke bare en kaloribombe, men og en bakteriebombe: http://www.tv2.no/2014/04/08/nyheter/innenriks/smagodt/mattilsynet/5483711 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 49 kr/kg for smågodt på coop extra wuhuu Ikke bare en kaloribombe, men og en bakteriebombe: http://www.tv2.no/2014/04/08/nyheter/innenriks/smagodt/mattilsynet/5483711 Spiste mye smågodt gjennom min oppvekst, og jeg lever fortsatt. Høres ut som standard fearmongering imo. 2 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Det er akkurat det samme med frukt, grønt og bakevarer. Spesielt frukt og grønt. Der ligger vanligvis ikke noen klype, til forskjell fra bakevarehyllen. Og folk tar i frukten eller grønnsakene for å sjekke kvaliteten og ofte legger dem tilbake. Det er ikke bare barn som kan ha basselusker, så det er smittefare der også. Men folk har spist frukt og grønt kjøpt i butikken i årevis og de færreste har tatt skade av det. Unntaket er naturligvis grønnsaker man koker. Endret 9. april 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Det er akkurat det samme med frukt, grønt og bakevarer. Spesielt frukt og grønt. Der ligger vanligvis ikke noen klype, til forskjell fra bakevarehyllen. Og folk tar i frukten eller grønnsakene for å sjekke kvaliteten og ofte legger dem tilbake. Det er ikke bare barn som kan ha basselusker, så det er smittefare der også. Men folk har spist frukt og grønt kjøpt i butikken i årevis og de færreste har tatt skade av det. Unntaket er naturligvis grønnsaker man koker. Frukt og grønt pleie man da ofte å spyle/vaske. Det blir ikke like lett med smågodt. Men FBI på NRK har tidligere testet dette med bakterier i smågodthyllene, og det viste seg at det ikke var noen helsemessige fare med bakterier. Så lenge man ikke plukker smågodt med hendene, så går det fint. Kjøp og kos dere i påske Lenke til kommentar
Kea Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 I kaldt vann. Det dreper ikke bakterier. Men ja. Jeg spiser gjerne smågodt. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Kjærlighet♡ Ånei, trodde du var ledig Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Fant de fire første bøkene i Wheel of Time-serien i brukthylla på jobb. (Nå lurer jeg på hvem i alle dager utenom meg som leser slik lektyre på en arbeidsplass som meg). Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 I kaldt vann. Det dreper ikke bakterier. Men ja. Jeg spiser gjerne smågodt. Nå er det ikke for å drepe bakterier man skyller frukt. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Kjærlighet♡ På pinne? Sånn som gjør at du svetter og rødmer og koser deg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå