Datasmurf Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 http://instagram.com/p/mX1iskG-Kt/ Pils og pylse i sola etterpå. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Jeg kjøpte pollysjokolade og mokkasjokolade for 15 kr. 15 KR!!!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Pylse og konjakk? Foretrekker pils til pylse, altså. Jeg kjøpte pollysjokolade og mokkasjokolade for 15 kr. 15 KR!!!!! Ooh. Hvilken butikk har slike tilbud? :o Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=S01OqLaQL2k&feature=youtu.be 5.4.09.......minner fra WM 25 , helt utrolig å være der. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Ooh. Hvilken butikk har slike tilbud? :o Kiwi. Løp og kjøp! Jeg skal hamstre inn for hele året. Endret 5. april 2014 av Ssnerk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Vel, hadde ikke tenkt meg ut i dag, eller for den saks skyld - å kle på meg, men da får jeg vel gjøre det, da. Den mokkasjokoladen er så god! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Du får ringe Plumbo: her kommer en mokkamann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Å bli intervjuet av Penis Vennene var en hyggelig opplevelse. Å få lov til å skrive langt gjorde meg glad. Ooh. Hvilken butikk har slike tilbud? :o Kiwi. Løp og kjøp! Jeg skal hamstre inn for hele året. Jeg kjøpte! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Å bli intervjuet av Penis Vennene var en hyggelig opplevelse. Å få lov til å skrive langt gjorde meg glad. En ære å få intervjue deg! Les intervjuet her: http://penisvennene.com/?p=486 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Penger <3 Ja, men med én gang du er multimillionær, så innser du at du hadde gitt alt bort for å få en ordentlig dame. . Og deet ødelegger venneforhold, dame forhold og slike ting,og plutseliv vil de låne og låne og låne. Mistet en bestevenn på den måten. Endret 6. april 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 "Iran namber one , fakk de Haok Hogen !" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 (endret) Kjøpte sms-billett til bussen. Ga mobilen til en kompis som skulle hjem. Han viste den til sjåføren og ga mobilen tilbake til meg rett foran trynet hans. Jeg stakk og tok en annen buss med samme billett. Søndagsanarki! Endret 6. april 2014 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Kjøpte sms-billett til bussen. Ga mobilen til en kompis som skulle hjem. Han viste den til sjåføren og ga mobilen tilbake til meg rett foran trynet hans. Jeg stakk og tok en annen buss med samme billett. Søndagsanarki! Har vel lite å si for sjåføren om du viser frem slikt? Går rett på buss selv om jeg gjør det via mobil osv uten å vise noenting... men jeg har med meg billetten om det er kontroll da. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Kjøpte sms-billett til bussen. Ga mobilen til en kompis som skulle hjem. Han viste den til sjåføren og ga mobilen tilbake til meg rett foran trynet hans. Jeg stakk og tok en annen buss med samme billett. Søndagsanarki! Har vel lite å si for sjåføren om du viser frem slikt? Går rett på buss selv om jeg gjør det via mobil osv uten å vise noenting... men jeg har med meg billetten om det er kontroll da. Absolutt alle må vise billett eller bruke kort i Trondheim. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 https://www.youtube.com/watch?v=TyVKM3cLBSg&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA RIP Brock Lesnar , 22-0 i natt ! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Trivelig uke jeg har hatt, nå vant jeg 1200,- på Keno også gitt, ikke en formue, men morro uansett. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Ah, en god morgen med Jokke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå