BuffyAnneSummers Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 *shrug* Aldri opplevd tett nese som en hindring i å sovne. Men meg om det. Har du vanskeligheter med å puste ordentlig kan det bli ganske vanskelig å fokusere på noe annet, aller minst å slappe av. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Har vært tett i nesa mange ganger, men aldri opplevd pustebesvær. Altså, ja, jeg må puste gjennom munnen når jeg skal sove, og det er plagsomt. Men jeg sovner jo. Har uansett fri fra jobb når jeg er så tett i nesa. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Kjøpt min første bil Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Har vært tett i nesa mange ganger, men aldri opplevd pustebesvær. Altså, ja, jeg må puste gjennom munnen når jeg skal sove, og det er plagsomt. Men jeg sovner jo. Har uansett fri fra jobb når jeg er så tett i nesa. Du burde helst ikke sove med åpen munn. Det kan føre til munntørrhet og det er en åpen invitasjon til alle slags bakterier som ikke burde være i munnen din. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Du burde helst ikke sove med åpen munn. Det kan føre til munntørrhet og det er en åpen invitasjon til alle slags bakterier som ikke burde være i munnen din.Burde helst ikke nei. Jeg burde ikke ha tett nese heller, men skjer det, så skjer det. Nesespray får jeg bare nyseanfall av, og jeg nyser så kraftig at det kan svartne for meg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Kjæresten min har kronisk tett nese. Jeg kan bekrefte at å sove med så tett nese kan være farlig. Det er ikke få ganger jeg har måttet vekke ham fordi han ikke pustet i perioder. Heldigvis for han våkner jeg ofte om natten. Nesespray er ikke dumt nei. Endret 17. mars 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Det er ikke få ganger jeg har måttet vekke ham fordi han ikke pustet i perioder.Det har ingenting med tett nese å gjøre. Dette kalles søvnapne. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 .. og burde sjekkes hos lege! Han kan også få tips og råd om hvordan å bli kvitt det (forekommer oftere hos f.eks overvektige) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 ... Og du kan dø av det. FYI. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mars 2014 Del Skrevet 17. mars 2014 Å få en stor eske dinosaurkjeks fra Spania var svært hyggelig og gjorde meg glad. Og jeg er fortsatt glad her jeg sitter og spiser palmeoljefylte, dinosaurformede kjeks i stedet for å sove slik som jeg burde. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Vårrengjøring av båten. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Jeg har endelig klart å bli kvitt trangen til å spise hele tiden. Det er en stor lettelse. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Å spise småbrødene jeg bakte i går til lunch i dag er ganske godt og gjør meg glad. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 De så veldig gode ut. Hvilken type deig brukte du? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 At jeg fant en norsk butikk som selger nye kassettspillere. Yay Lenke til kommentar
sevs Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 Innlegget mitt som jeg egenlig posta feil og skulle poste her. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267766&page=2366&do=findComment&comment=21492641 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. mars 2014 Del Skrevet 18. mars 2014 De så veldig gode ut. Hvilken type deig brukte du? Vanlig grovbrød. Husker ikke nøyaktig oppskriften i farten, har den skrevet opp i en kokebok et sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå