Slimda Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Har hørt det er bra for de som liker South Park. Kos deg. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Hørt det samme. Mange takk Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Whaaat. Nå ble jeg misunnelig, Muffins. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Jeg får ikke spilt det før på fredagen, i og med at det er slippdatoen. Men kommer til å vie store deler av helgen til det Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 South Park gjør meg alltid glad yey! Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 5. mars 2014 Del Skrevet 5. mars 2014 Likevel... You lucky bastard. Jeg har ikke råd til det enda. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Øl fra Trondhjem Mikrobryggeri! Hurra! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Er det noe man får kjøpt på polet, eller må man til restauranten dems? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Det er nok kun å få kjøpt i baren som er i samme bygg som bryggeriet.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Det er ikke spesielt bra. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Greit nok for de som er heldige nok til å bo i Trondheim. Edit: En av bryggerne på Trondhjem Mikrobryggeri sluttet og ble med å åpne Austmann Bryggeri. Det er jo å få kjøpt på polet. Anbefales på det varmeste, og da kanskje spesielt Northumberland (English Brown Ale) og blåbærstout (Stout..) Endret 6. mars 2014 av E.I. Lonoff Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Jeg og dama skal til Oslo til helga. Jeg gleder meg, og det gjør meg glad. Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Ey kom til Holmenkollen da der blir det liv :-D Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 En kjæreste som styrker meg over håret og forteller meg at han er glad i meg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 (endret) Var ute og syklet til byen tidligere, og det hadde regnet en del. Så kom jeg forbi en stor og lang vanndam. Mot meg (syklet helt innerst mot et gjerde på veien for det er ikke fortau der og veien er smal) kom en stor lastebil. Jeg tenkte at nå kom jeg til å bli våt, faen. Men nei, han bremset faktisk ned da han kjørte i dammen. Det gjorde meg glad. Slapp å bli søkkvåt fra topp til tå. Endret 7. mars 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Fant Oscar Sylte brus i dag på Ica butikken i Haugesund, meget! + Det er helg, og starter på South Park: The Stick of Truth litt senere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå