Takkformeg Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvor/dan møtte du ham? Møtte han på Sherlock convention i Birmingham Møtte de som spiller Molly, Anderson og Charles Augustus Magnussen Hvem? :-P Det hadde nesten vært vannskelig å google? Dette er en tråd om ting som gjør oss happy, ikke "irriter de som har det helt fantastisk med idiotiske spørsmål man kan google" Men siden det er valentine og man skal være snille så får jeg fortelle deg det: Bbc Sherlock, Khan(Star trek), stemmen og bevegelsene til Smaug i Hobbiten, julian Assage i fifth estate, 12 years a slave, war horse, Familien, August: Osage County ++++ Selvfølgelig googla jeg rett etter jeg stilte spørsmålet Så slutt å skrem meg Fy! Beklager Skal ikke skryte på meg at jeg har sett noen av de tingene han har medvirket i :O Og i trådens ånd, jeg fikk min nye digitale Beta momentnøkkel i dag! Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Kvelertak på mandag! Aaah, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 15. februar 2014 Del Skrevet 15. februar 2014 Vant t-skjorte fra Misjonen på P4 i går, det gjør meg glad 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Jeg har nå full gratispakke fra Viaplay så lenge jeg ønsker. Nå gjenstår bare å skaffe tilgang til amerikansk Netflix, så er alle mine streaming-behov dekket en stund. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Nå gjenstår bare å skaffe tilgang til amerikansk Netflix Dette er jævlig vanskelig. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 (endret) Det er faktisk veldig lett. Jeg hadde det en stund, men det var bare gratismåned. Endret 16. februar 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Nei. Gjør du det på den måten kommer politiet på besøk. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Haha. Godt med litt humor i hverdagen. Det er hyggelig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Rakte av meg eksamens-skjegget til å bli fintrimmet helskjegg med jawline. Så nå ser jeg litt mindre basement-dweller ut. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Hadde en liten samtale med en brite nå nettopp. Han hadde skikkelig tung, gammeldags engelsk dialekt. Artig! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 19. februar 2014 Del Skrevet 19. februar 2014 Fått invitasjon til Wildstar-betaen. Åh, som jeg gleder meg! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 FIKK billett til Dolly Parton i Oslo av jobben Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Fikk slikkepinne på polet når jeg handlet i dag Og til helgen er det Blastfest i Bergen, reiser opp i morgen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Nei. Gjør du det på den måten kommer politiet på besøk. I LOVENS NAVN > : ( Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 (endret) En kar som er venn av familien lovte å ta en titt på en '95 wrx sti jeg har på mandagen (siden jeg trenger ny bil, da jeg kjørte den forrige inn i et fjell, så han kan si meg om jeg bare burde selge eller reparere) Endret 21. februar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 En kar som er venn av familien lovte å ta en titt på en '95 wrx sti jeg har på mandagen (siden jeg trenger ny bil, da jeg kjørte den forrige inn i et fjell, så han kan si meg om jeg bare burde selge eller reparere) Har du en '95 WRX STI ?? På skilt? Som du har kjørt i fjellet ?! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 funnet 2 sanger jeg har lett etter idag! helt tilfeldig Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 En kar som er venn av familien lovte å ta en titt på en '95 wrx sti jeg har på mandagen (siden jeg trenger ny bil, da jeg kjørte den forrige inn i et fjell, så han kan si meg om jeg bare burde selge eller reparere) Har du en '95 WRX STI ?? På skilt? Som du har kjørt i fjellet ?! Den jeg kjørte inn i et fjell var en ford... Totalvrak da halve motoren var kompressert. Nei, vet ikke om jeg kan få wrx'en lovlig på skilt engang, eller om jeg må kjøre på prøveskilter hver dag. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Har ikke hørt om pre 2000 stier på skilt i Norge dessverre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå