Kea Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Oops, feil tråd. Endret 10. februar 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 http://www.nrk.no/verden/selvmordsbomberskole-gikk-i-lufta-1.11534486 Fantastisk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=WpoO8VNYCxs&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA&feature=c4-overview Fikk tak i denne , eneste i sitt slag signert av trioen kanskje ? Bare det i seg selv er utrolig men denne ble attpåtil signert under selve filminga Endret 11. februar 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 http://www.nrk.no/verden/selvmordsbomberskole-gikk-i-lufta-1.11534486 Fantastisk Bare en oppfølger til denne posten.. https://www.youtube.com/watch?v=jPkwkmhaVvA&feature=youtube_gdata_player Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Det var hyggelig å ha Sexy Mann29 på besøk, spesielt det å få middag når jeg kom hjem fra jobb. Nå må jeg vente to uker før jeg får mat på bordet når jeg kommer hjem fra jobb. Maks hat og misantropi. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Det var hyggelig å ha Sexy Mann29 på besøk, spesielt det å få middag når jeg kom hjem fra jobb. Nå må jeg vente to uker før jeg får mat på bordet når jeg kommer hjem fra jobb. Maks hat og misantropi. Jeg kan sende deg kebabrester i posten Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Yes, to og en halv gode uker, minus sofaen og matlagingen. Lå en Goblin billett og ventet på meg i det jeg kom hjem. Er på en lørdag. Bli med, bli med! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Hadde en fin dag på jobb i dag, snødd har det gjort, og når jeg kom hjem så sto nabokjerringa utenfor huset mitt og gav meg et brett med smørbrød. Knall Endret 12. februar 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 At Kaitlyn fikk gull og Torah fikk sølv i kvinnenes halfpipe-finale på snowboard er svært hyggelig og gjorde meg veldig glad. Gav meg til og med sår hals og tårer i øynene. Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 (endret) Hyggelig folk på forumet gjør meg glad. Endret 13. februar 2014 av Troldet 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Sist søndag så møtte jeg min favoritt skuespiller Benedict Cumberbatch og bare den tanken gjør meg sabla happy i dag merker jeg. Sitter enda og småfniser av bildet når jeg ser på det. 1 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 (endret) Hvem? :-P Det hadde nesten vært vannskelig å google? Dette er en tråd om ting som gjør oss happy, ikke "irriter de som har det helt fantastisk med idiotiske spørsmål man kan google" Men siden det er valentine og man skal være snille så får jeg fortelle deg det: Bbc Sherlock, Khan(Star trek), stemmen og bevegelsene til Smaug i Hobbiten, julian Assage i fifth estate, 12 years a slave, war horse, Familien, August: Osage County ++++ Endret 14. februar 2014 av Estella! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvem? :-P Det hadde nesten vært vannskelig å google? Dette er en tråd om ting som gjør oss happy, ikke "irriter de som har det helt fantastisk med idiotiske spørsmål man kan google" Men siden det er valentine og man skal være snille så får jeg fortelle deg det: Bbc Sherlock, Khan(Star trek), stemmen og bevegelsene til Smaug i Hobbiten, julian Assage i fifth estate, 12 years a slave, war horse, Familien, August: Osage County ++++ Selvfølgelig googla jeg rett etter jeg stilte spørsmålet Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 14. februar 2014 Del Skrevet 14. februar 2014 Hvor/dan møtte du ham? Møtte han på Sherlock convention i Birmingham Møtte de som spiller Molly, Anderson og Charles Augustus Magnussen Hvem? :-P Det hadde nesten vært vannskelig å google? Dette er en tråd om ting som gjør oss happy, ikke "irriter de som har det helt fantastisk med idiotiske spørsmål man kan google" Men siden det er valentine og man skal være snille så får jeg fortelle deg det: Bbc Sherlock, Khan(Star trek), stemmen og bevegelsene til Smaug i Hobbiten, julian Assage i fifth estate, 12 years a slave, war horse, Familien, August: Osage County ++++ Selvfølgelig googla jeg rett etter jeg stilte spørsmålet Så slutt å skrem meg Fy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå