Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Umm.. Ikke i betydelige mengder. Har vel kanskje snødd 3-4 dager. Brøytet innkjørsel 2 ganger denne sesongen. Og med denne varme kulingen som herjer nå er det snøfritt i bygda. :)

Vi har hatt idenes snøfall her :) snødd konstant i 2 uker og måket minst 2 ganger daglig, lå til slutt nesten 150cm men nå regner det bort igjen, utrolig variasjon over Norge i år

Lenke til kommentar

Tfw når har sittet oppe med en oppgave hele natten, plutselig oppdager at du ikke har tatt på linjeavstand 1.5, tar det på og wooosh you're done.

:dremel:

Jobber med oppgave selv, men her er det omvendt. Jeg har skrevet alt for mye, så jeg utvider marginer og bruker en mindre font.

Lenke til kommentar

Tfw når har sittet oppe med en oppgave hele natten, plutselig oppdager at du ikke har tatt på linjeavstand 1.5, tar det på og wooosh you're done.

:dremel:

Jobber med oppgave selv, men her er det omvendt. Jeg har skrevet alt for mye, så jeg utvider marginer og bruker en mindre font.

Hahaah. næærd Har selv del mer i disposisjonen min som jeg må ha med for å fullføre oppgaven også er det jo konklusjonen, men er sykt deilig å ha noe man bare kan sende inn hvis alt skulle gå galt.

Jaja men får fortsette i morra, vekker du meg kl 9-10? Takk

Natta!

Endret av Carlgutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...