crazylazyboy Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Var med i Strongman NM for første gang i går og det ble suksess med ny pers i begge øvelsene jeg deltok i Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 All snøen regner bort. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 All snøen regner bort. Ikke her Her kommer de bare mer og mer og mer og mer! Lenke til kommentar
Lami Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Mer og mer og mer og mer og mer og meeeer Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Ser ut som vinteren er over på store deler av vestlandet 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Ser ut som vinteren er over på store deler av vestlandet Har den egentlig vært her i det hele tatt? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Umm.. Ikke i betydelige mengder. Har vel kanskje snødd 3-4 dager. Brøytet innkjørsel 2 ganger denne sesongen. Og med denne varme kulingen som herjer nå er det snøfritt i bygda. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Kjøpt gave til min mor til hennes femtiåtte-årsdag som jeg tror hun VIRKELIG vil like. Gleder meg til neste lørdag så jeg får se ansiktet hennes når hun åpner den! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Umm.. Ikke i betydelige mengder. Har vel kanskje snødd 3-4 dager. Brøytet innkjørsel 2 ganger denne sesongen. Og med denne varme kulingen som herjer nå er det snøfritt i bygda. Vi har hatt idenes snøfall her snødd konstant i 2 uker og måket minst 2 ganger daglig, lå til slutt nesten 150cm men nå regner det bort igjen, utrolig variasjon over Norge i år Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. februar 2014 Del Skrevet 5. februar 2014 Å få beta invite til Elder Scrolls Online. Fint å få teste det litt før et eventuelt kjøp. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Blueberry muffin te Og Breaking Bad.. endelig kommet i gang med å se det, herlig spennende! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Jeg er snart ferdig med sesong 5, gruer meg til det er over.. Helt hekta Har sett i litt under en mnd Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Kun kommet til episode 4 eller 5, gleder meg veldig til å se mer.. Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Googles protest mot Russlands anti-homo-lov! 1 Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Det regner. Snart er den satans snøen borte. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Tfw når har sittet oppe med en oppgave hele natten, plutselig oppdager at du ikke har tatt på linjeavstand 1.5, tar det på og wooosh you're done. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Tfw når har sittet oppe med en oppgave hele natten, plutselig oppdager at du ikke har tatt på linjeavstand 1.5, tar det på og wooosh you're done. Jobber med oppgave selv, men her er det omvendt. Jeg har skrevet alt for mye, så jeg utvider marginer og bruker en mindre font. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Tfw når har sittet oppe med en oppgave hele natten, plutselig oppdager at du ikke har tatt på linjeavstand 1.5, tar det på og wooosh you're done. Jobber med oppgave selv, men her er det omvendt. Jeg har skrevet alt for mye, så jeg utvider marginer og bruker en mindre font. Hahaah. næærd Har selv del mer i disposisjonen min som jeg må ha med for å fullføre oppgaven også er det jo konklusjonen, men er sykt deilig å ha noe man bare kan sende inn hvis alt skulle gå galt. Jaja men får fortsette i morra, vekker du meg kl 9-10? Takk Natta! Endret 10. februar 2014 av Carlgutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå