Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjemmelagde knekkebrød med geitost og vellagret edamer, og en stor kopp med favoritt-teen min.

Samt at jeg endelig fant ei nettsjappe som solgte og shippa den til Norge.

Har ikke smakt den siden våren 2011 (da jeg fikk den siste forsendelsen fra familien min som da bodde i California), og den smaker like godt nå som den gjorde da.

Lenke til kommentar

Fikk æren av å være vakt under norgesmesterskap i MAS-bryting idag. Det foregikk på en scene uten gjerder så jeg har passet på at utøvere som kommer slengende ikke faller i gulvet. Det gjorde jo til at jeg fikk stå foran alt av publikum og få med meg alt samtidig som jeg følte jeg gjorde et nyttefult arbeid. Det har gjort meg glad og stolt :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Fikk meg tassimo maskin til jul noe jeg har hatt lyst på dritlenge, og i dag meldte jeg meg inn i tossimoklubben og nå har jeg bestilt en drøss forskjellige drikker. Meldlemsrabatt på 150 kr pluss fraktfritt, flotters. :wee:

Lenke til kommentar

Fikk en melodi på hjernen, men klarte ikke å plassere den. Prøvde derfor for gøy søkefunksjonen til SoundHound der man kan nynne melodien inn i mikrofonen, og det virket faktisk!

Litt festlig når funksjoner man ikke har helt troen på virker så bra.

Om det sier mest om kvaliteten på nynningen min, eller intelligensen til SoundHound's søkefunksjon er ikke god å si.

Lenke til kommentar

Nye 2014 har gjort meg glad til nå, hatt en fresh og bra start på nye året. :D

-bestått teorien for klasse A med kun 3 feil.

- fått super service i en butikk da jeg lurte på noe ang en vare

- fått godkjenningsbrev fra militæret

- kuttet kontakt med dårlig venn

Får satse at det blir noe fobedringer på kjærlighetslivet også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...