Tutti Frutti Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Når folk tar seg bryet med å spørre om vi skal finne på noe, starte en samtale på face, spørre hvordan det går, eller rett og slett bare gi meg et smil Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Hjemmelagde knekkebrød med geitost og vellagret edamer, og en stor kopp med favoritt-teen min. Samt at jeg endelig fant ei nettsjappe som solgte og shippa den til Norge. Har ikke smakt den siden våren 2011 (da jeg fikk den siste forsendelsen fra familien min som da bodde i California), og den smaker like godt nå som den gjorde da. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Boken jeg fikk til jul av min SS på forumet. Faktisk den beste av alle gavene jeg fikki år. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Fikk æren av å være vakt under norgesmesterskap i MAS-bryting idag. Det foregikk på en scene uten gjerder så jeg har passet på at utøvere som kommer slengende ikke faller i gulvet. Det gjorde jo til at jeg fikk stå foran alt av publikum og få med meg alt samtidig som jeg følte jeg gjorde et nyttefult arbeid. Det har gjort meg glad og stolt Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Merker det er mye trening fra meg, men det er en av mine største kilder til glede for tiden Idag har jeg gått 3 meter med 108kilo i hver hånd, en personlig rekord på 20kg pr hånd, et resultat jeg er utrolig fornøyd med 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 29. desember 2013 Del Skrevet 29. desember 2013 Fikk meg tassimo maskin til jul noe jeg har hatt lyst på dritlenge, og i dag meldte jeg meg inn i tossimoklubben og nå har jeg bestilt en drøss forskjellige drikker. Meldlemsrabatt på 150 kr pluss fraktfritt, flotters. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 1. januar 2014 Del Skrevet 1. januar 2014 Å stå og se på at folk skyter pengene sine opp i lufta, mens du selv ikke har brukt en eneste krone Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=gDeWWAkwogA 20 år siden Joker gikk bort....... Digger hans sprudlende humør i rollen som Joker Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Daffehelg denne helga, hyttetur med masse folk neste helg, kvinnfolkbesøk helga etter. Livet er knall. Jeg er knall. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Endret 3. januar 2014 av Slimda Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 3. januar 2014 Del Skrevet 3. januar 2014 Det der var jo bare episk rått! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Deltidsjobben gjør meg glad. Skulle ønske det var fulltidsjobb. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 4. januar 2014 Del Skrevet 4. januar 2014 Fikk en melodi på hjernen, men klarte ikke å plassere den. Prøvde derfor for gøy søkefunksjonen til SoundHound der man kan nynne melodien inn i mikrofonen, og det virket faktisk! Litt festlig når funksjoner man ikke har helt troen på virker så bra. Om det sier mest om kvaliteten på nynningen min, eller intelligensen til SoundHound's søkefunksjon er ikke god å si. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Oi, den appen må sjekkes ut. Det der skjer ofte med meg og er gruelig irriterende. En slik app har jeg ventet lenge på. Det gjorde meg glad. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Det som gjør meg veldig glad er at det var over 10 plussgrader tidligere idag Våren/sommeren og sola er på vei tilbake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 http://www.youtube.com/watch?v=Gg2HTHt02sA Grevling i taket , tiger på tanken og gaupe på kjøkkenet Lenke til kommentar
Myst Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Nye 2014 har gjort meg glad til nå, hatt en fresh og bra start på nye året. -bestått teorien for klasse A med kun 3 feil. - fått super service i en butikk da jeg lurte på noe ang en vare - fått godkjenningsbrev fra militæret - kuttet kontakt med dårlig venn Får satse at det blir noe fobedringer på kjærlighetslivet også. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) For et talent Endret 5. januar 2014 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Sier det samme til dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå